هتل در خیابان ولیعصر تهران

0

هتل در خیابان ولیعصر تهران: خیابان ولی عصر بلندترین خیابان تهران و همچنین بلندترین خیابان خاورمیانه است که با طولی حدود ۱۸ کیلومتر، این عنوان

هتل در خیابان ولیعصر تهران

هتل در خیابان ولیعصر تهران: خیابان ولی عصر بلندترین خیابان تهران و همچنین بلندترین خیابان خاورمیانه است که با طولی حدود ۱۸ کیلومتر، این عنوان را دهه‌هاست حفظ کرده. این خیابان جنوب شهر تهران را از میدان راه آهن به شمال آن در میدان تجریش وصل می‌کند. مهم‌ترین مشخصه خیابان ولی عصر که در اولین نگاه هر مسافری را جذب خود می‌کند، وجود یازده هزار چنار به همراه جوی آب در دو طرف آن است که قدمتی حدود ۹۰ سال دارد.

اگر قصد سفر به پایتخت و رزرو هتل در تهران را دارید، هتل‌ها و مسافرخانه‌های متعدد این خیابان می‌تواند محل اقامتی مناسب برای شما باشند. در هنگام استفاده از اسنپ روم متوجه خواهید شد که تعداد زیادی هتل در این خیابان وجود دارد که با رنج‌های مختلف قیمت و تنوع در امکانات، حق انتخاب زیادی را به مسافر می‌دهند. با ما همراه باشید تا در این نوشته به معرفی خیابان ولی عصر و ویژگی‌های اقامت در این خیابان بپردازیم.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : خیابان ولی عصر از مهم ‌ترین شاهراه‌های ارتباطی تهران است که همان طور که گفته شد، جنوب و شمال شهر را به هم متصل می‌کند. به دلیل طویل بودن این خیابان، ولی عصر در مناطق و محله ‌های مختلفی از شهر قرار گرفته و همین امر سبب شده که جلوه بسیار متفاوتی در بخش‌ های مختلف آن مشاهده شود. اگر چندین عکس از چند نقطه این خیابان در محله‌های مختلف شهر ببینید شاید باورتان نشود که همه آن‌ها متعلق به یک خیابان هستند.

چنار‌های خیابان ولی عصر از بارز ترین مشخصه‌های هویتی اش هستند که آن را به یکی از زیبا ترین خیابان‌های خاورمیانه و حتی آسیا تبدیل کرده‌اند. دلیل انتخاب کاشت چنار در ولی عصر به این موضوع برمی‌گردد که این درخت با آب‌ و هوای تهران بسیار سازگار است.

قدم زدن در این خیابان و مشاهده چنارهای زیبای دو طرف آن در کنار وجود جوی آب، برای مسافران بسیار دلنشین خواهد بود. البته به دلیل تفاوت بافت شهری خیابان در مناطق مختلف، پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد قدم زدن در ولی عصر را دارید حد فاصل بین پارک وی و تجریش را انتخاب کنید چرا که متاسفانه تراکم چنارها و وجود چنارهای قدیمی در دیگر نقاط خیابان به اندازه این منطقه دیده نمی‌شود. البته امید است در آینده و با کاشته‌ شدن اصله‌های جدید چنار در سراسر خیابان، این مشکل بر طرف شود.

هنگام استفاده از وبسایت و اپلیکیشن اسنپ روم متوجه خواهید شد که تنوع هتل‌ها و مراکز اقامتی در این خیابان چه قدر بالاست. در حقیقت می‌توان گفت برای هر کسی با هر سلیقه و انتظاری، هتلی مناسب در خیابان ولی عصر وجود دارد. انواع و اقسام هتل‌های یک، دو و سه ستاره را با هر تعداد ظرفیت تخت و اتاق که بخواهید در هنگام رزرو هتل در خیابان ولی عصر پیدا خواهید کرد. چه برای سفرهای کاری یکی دو روزه و چه برای سفرهای تفریحی بلند مدت‌تر همراه با خانواده، اقامت در هتل‌های خیابان ولی عصر انتخاب مناسبی برای گردشگران است. هتل‌های این خیابان طویل متناسب با هر مقدار بودجه‌ای که برای اقامت در نظر گرفته‌اید خواهد بود.

دسترسی محلی و همچنین دسترسی به دیگر نقاط تهران از خیابان ولی عصر به سادگی امکان پذیر است. خط بی آر تی شمال و جنوب در ولی عصر تعداد زیادی ایستگاه در محله‌های گوناگون دارد. همچنین می‌توانید از مترو و خطوط تاکسی رانی متعددی در طول مسیر خیابان استفاده کنید. بخش بزرگی از خط سوم متروی تهران از خیابان ولی عصر می‌گذرد. در نقاط مهم این خیابان مانند میدان ولی عصر، چهار راه ولی عصر و میدان ونک، خطوط تاکسی رانی متعددی وجود دارد که شما را به هر مقصدی که دارید هدایت خواهد کرد.

از بالا تا پایین خیابان ولی عصر پر است از جاذبه‌های متنوع و مکان‌های دیدنی. تقریبا هیچ نقطه‌ای از این خیابان وجود ندارد که نتوانید فست فود و رستوران را در کمتر از ۵ دقیقه پیدا کنید.

ورودی دو پارک‌ دیدنی و با صفای تهران یعنی پارک ملت و ساعی نیز در این خیابان واقع شده‌اند. باغ فردوس به همراه موزه سینمای مشهورش هر روزه پذیرای مهمان‌های زیادی است. اگر علاقه مند به تئاتر هستید، در هنگام رزرو هتل در تهران از طریق اسنپ روم، خیابان ولی عصر را جزو اولویت هایتان قرار دهید.

در بخش‌ مرکزی این خیابان، تقاطع ولی عصر، مهم‌ترین تئاتر ایران و تهران یعنی تئاتر شهر قرار گرفته که ساختمان زیبا و مدرن آن هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. همچنین نا گفته نماند که در محوطه این ساختمان پارک دانشجو قرار دارد.

سخن آخر

هتل در خیابان ولیعصر تهران: اگر قصد رزرو هتل در تهران با قیمت مناسب را دارید همین حالا از اپلیکیشن اسنپ روم استفاده و محل اقامت متناسب با بودجه خود را رزرو کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد