فروش اینترنتی کاشی سنتی چگونه است؟

0
فروش اینترنتی کاشی سنتی چگونه است؟ ایران کشوری پیشرو در عرصه صنعت تولید کاشی است. در بسیاری از شهرهای ایران، از قدیم‌الایام تا کنون، به تولید کاشی‌های سنتی مشغول هستند. به همین دلیل، اکثر افرادی که نیاز به استفاده از کاشی برای زیباسازی ظاهر ساختمان و بنای خود دارند، برای تهیه کاشی باید به این شره‌ها و استان‌های محدود رجوع کنند.

فروش اینترنتی کاشی سنتی چگونه است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از دغدغه افرادی که در صنعت ساختمان فعالیت دارند، تهیه کاشی سنتی مرغوب و با کیفیت است. از طرفی، مراجعه به شهرهایی که مبدا کاشی سنتی ایرانی هستند، برای برخی افراد دشوار می‌باشد. راه حل این مشکل، خرید اینترنتی کاشی سنتی است. در ادامه، سایت خوگرپلاس، به بررسی مزایای خرید اینترنتی کاشی پرداخته و در نهایت راه حلی برای این مشکل به شما عزیزان عرضه می‌دارد. قدمت کاشی کاری در ایران به سال ۱۲۵۰ قبل از میلاد برمی‌گردد؛ از این رو، ایران را یکی از اولین کشورهایی می‌دانند که شروع به تولید کاشی کرد. از همان سال‌ها، استفاده از کاشی در ابنیه تاریخی و مذهبی رواج پیدا کرد. پس از گذشت مدت زمانی، استفاده از کاشی‌های سنتی در منازل نیز رایج شد. امروزه بسیاری از سازندگان ساختمان حتی در قلب پایتخت، استفاده از کاشی‌های سنتی را برای خانه‌های مدرن خود ترجیح می‌دهند. زیبایی بی حد و حصری که کاشی‌های سنتی ایرانی به ظاهر ساختمان میدهد، وصف نشدنی است. یکی از مشکلاتی که در خرید کاشی‌های سنتی ایرانی وجود دارد، محدودیت در دسترسی به منبع فروش کاشی سنتی است. همانطور که ذکر شد، بسیاری از کاشی سازان و کاشی کاران تنها در برخی از استان‌های کشور مشغول به فعالیت هستند؛ این بدین معناست که برای دسترسی به کاشی‌های ناب با کیفیت، مصرف کنندگان کاشی باید کیلومتر‌ها طی کنند تا به خواسته خود برسند. علاوه بر این، حمل و نقل و هزینه حمل و نقل کاشی را باید به این مشکلات اضافه کرد. اما به راستی برای رفع این مشکلات چه کاری باید انجام داد؟

مزایای فروش اینترنتی کاشی سنتی

در طی سال‌های اخیر، با افزایش درصد کاربران اینترنتی، بسیاری از صاحبان کسب و کار در صدد اینترنتی کردن کسب و کار خود برآمدند و بدین صورت، فعالیت‌های تجاری و فروش محصولات شکل جدیدی به خود گرفتند. فروش اینترنتی باعث تسهیل دستیابی مصرف‌کنندگان به کالا یا خدمات خود شد. تقریبا تمام صنایع، جای خود را در بازار فروش اینترنتی باز کردند. در این میان، جای خالی سایتی که امکان خرید و فروش اینترنتی کاشی‌های سنتی ایرانی را فراهم کرده باشد، خالیست. به علاوه اینکه، یکی از نیازهای اساسی افرادی که در این عرضه فعالیت می‌کنند، تامین به موقع و ساده کاشی و سرامیک است. فروش و خرید اینترنتی کاشی‌های سنتی ایرانی، راهی ساده و مطمئن برای تهیه انواع کاشی‌های سنتی و مدرن است. شاید شما هم از مزایای فروش اینترنتی کاشی سنتی با خبر باشید، اما برای افرادی که از این مزایای بی خبر هستند، این مقاله مزایای اینترنتی خرید و فروش کاشی از طریق اینترنت را بیان می‌دارد:

انتخاب انواع کاشی ها

یکی از مزایایی که سایت خوگرپلاس جهت رفاه حال خریداران کاشی سنتی ایرانی در نظر گرفته است، تهیه لیستی از انواع کاشی‌های سنتی و مدرن است. بدین صورت، فقط از طریق چند کلیک، به لیستی از انواع کاشی‌های سنتی ایرانی و کاشی‌های مدرن روز دنیا دست پیدا خواهید کرد؛ بدون آنکه نیازی به جستجوی فیزیکی در مغازه‌ها و فروشگاه‌های فیزیکی داشته باشید. به عبارتی دیگر، کلکسیونی از کاشی‌ها پیش روی شما خواهد بود. سایت خوگرپلاس، امکان فروش اینترنتی کاشی سنتی را تسهیل کرده است.

امکان سفارشی به تعداد دلخواه

هنگامی که به عنوان خریدار به مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و بازار خرید کاشی سنتی می‌روید، ممکن است چندین فروشنده را برای خرید تعداد دلخواه خود انتخاب کنید؛ به عبارتی دیگر، به احتمال زیاد برای دریافت تعداد و مقدار دلخواه کاشی خود باید از چندین فروشنده یاری جویید. این امر، احتمال عدم یکدستی کاشی‌های سنتی دریافتی را بالا خواهد برد. در صورتی که، خرید اینترنتی از یک سایت معتبر و مطمین با تجربه بالا در تهیه، تولید و توزیع کاشی سنتی داشته باشد، این احتمال را به صفر می‌رساند. در حقیقت، سختی تهیه کالا از چند فروشنده، به سادگی چند کلیک تبدیل خواهد شد.

پرداخت آنلاین

از دیگر دغدغه‌های خریداران کاشی سنتی، پرداخت هزینه کالای دریافتی است. یکی از مزایای خرید آنلاین کاشی یا هر محصول دیگر، پرداخت آنلاین تنها با چند کلیک است. هزینه کالای درخواستی شما به هر میزانی که باشد، تنها با اتصال به درگاه پرداخت امن، قابل پرداخت خواهد بود. در این صورت، دیگر نیازی به مراجعه با بانک یا پرداخت چک نمی‌باشد.

عدم نیاز به حضور خریدار

خرید حضوری همیشه دردسرهای خاص خود را دارد. همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، کاشی و سرامیک مرغوب تنها در چند استان کشور قابل تهیه است؛ لذا عزیمت به استان مدنظر، یکی از سختی‌های خرید حضوری خواهد بود. از طریق خرید آنلاین کاشی سنتی، بدون نیاز به حضور برای خرید کاشی سنتی اقدام فرمایید.

دریافت در اقصی نقاط ایران

هنگامی که نیاز به حضور خریدار جهت تهیه کاشی سنتی در فرایند خرید نباشد، به طور قطع، دریافت کاشی نیز غیر حضوری خواهد بود. اگر از طریق سایت خوگرپلاس اقدام به انتخاب و خرید کاشی سنتی ایرانی کنید، قادر خواهید بود کاشی مدنظر خود را در تمامی نقاط ایران دریافت کنید. مزایای ذکر شده تنها قسمتی از صدها مزیت خرید آنلاین کاشی بود. با توجه به موارد ذکر شده، فرایند خرید کاشی اینترنتی به صورت زیر است:
  • بازدید از سایت خوگرپلاس؛ یکی از بزرگترین سایت‌های فروش اینترنتی کاشی سنتی
  • ثبت نام در سایت و تکمیل اطلاعات شخصی و نشانی
  • جستجو میان کلکسیونی از انواع کاشی‌های سنتی ایرانی
  • انتخاب کاشی مدنظر از سایت
  • انتخاب تعداد مورد نیاز کاشی
  • پرداخت آنلاین هزینه از طریق درگاه امن بانکی
  • تکمیل فرایند خرید اینترنتی کاشی سنتی

کلام آخر

امروزه خرید اینترنتی بسیاری از وسایل، لوازم و کالاها در ایران رونق خاصی پیدا کرده است. در این میان، سایتی که تمام نیازهای خریداران کاشی سنتی ایرانی را در رابطه به فروش اینترنتی کاشی سنتی رفع کرده باشد، کار دشواری است. سایت خوگرپلاس، این فرصت را برای علاقمندان و مصرف کنندگان کاشی سنتی ایرانی ایجاد کرده است که تنها با چند کلیک، فرایند خرید اینترنتی کاشی سنتی را تکمیل نمایند. اگر کاشی انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد