فرش کلاسیک طوسی با چه عناصری ست می شود؟

0

فرش کلاسیک طوسی با چه عناصری ست می شود؟ فرش در خانه یکی از عوامل بسیار مهم است. فرش علاوه بر اینکه به خانه عمق می دهد، حس کلی خانه را نیز تعیین می کند و با انتخاب هوشمندانه و هماهنگی آن با سایر اجزای خانه شبب ایجاد برآیندی از حس های مثبت می شود.

فرش کلاسیک طوسی با چه عناصری ست می شود؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : کلاسیک در هنر مفهومی به معنای ادغام اصالت و سنت است. فرش کلاسیک نیز یادآور سنت ها و طرح های اصیل ایرانی است که زینت بخش خانه ها می شود.

شاید قصد داشته باشید که فرش کلاسیک طوسی انتخاب کنید؛ تردید دارید؟ یا شاید نمی دانید که فرش طوسی را با کدام یک از وسایلتان ست کنید؟ آیا می دانید که فرش طوسی و ترکیب آن با رنگ های دیگر چه حسی را به خانه می دهد؟ پس در این مقاله همراه ما باشید.

فرش کلاسیک طوسی

انتخاب رنگ فرش طوسی دلایل زیادی دارد. شاید با وجود مشغله های زیاد امکان تمیز کاری مداوم فرش ها را نداشته باشید. شاید رنگ طوسی به شما حس خوبی انتقال می دهد. شاید وسایل خانه بیش از حد رنگی است و قصد دارید با انتخاب رنگ طوسی کمی فضای خانه را ملایم تر جلوه دهید. به هر دلیلی که قصد دارید، فرش کلاسیک طوسی انتخاب کنید، ما شما را در انتخاب آن و رنگ سایر وسایل همراهی می کنیم.

طوسی رنگی خنثی به شمار می رود که نماد مدرنیته است. ترکیب رنگ طوسی با سایر رنگ ها احساس ثبات و آرامش را انتقال می دهد. رنگ طوسی در فرش با توجه به اینکه از چه تناژی استفاده می کنید، انتقال دهنده حالات متفاوتی است. تناژ روشن این رنگ انتقال دهنده حس ثبات، آرامش، هوش و سازش است؛ در حالی که تناژ تیره آن غم و اندوه را یادآوری می کند.

اما همیشه اینگونه نیست. ترکیب رنگ طوسی با سایر رنگ ها ممکن است، حس جسارت، ترس یا شکوه را نیز انتقال دهد و همه اینها بستگی به رنگ های کنار آن دارد. در ادامه ترکیبات رنگ فرش طوسی با سایر وسایل را شرح می دهیم.

فرش کلاسیک طوسی در دکوراسیون خانه

رنگ طوسی علاوه بر اینکه منتقل کننده حس ثبات است، خود نیز شخصیتی مستقل دارد؛ بدین گونه که رنگ طوسی به رنگ های دیگر نیازی ندارد؛ بلکه رنگ های دیگر جهت ایجاد حس ثبات و آرامش به آن نیاز دارند.

انتخاب فرش کلاسیک طوسی و ترکیب آن با رنگ مبلمان، پرده یا حتی کوسن های مبل کار دشواری نیست. در اینجا ترکیب رنگ طوسی با سایر رنگ ها را بررسی می کنیم.

رنگ طوسی با سفید

فرش طوسی در کنار مبل یا پرده های سفید کمک می کند تا در فضا حس آرامشی عجیب ایجاد شود؛ اما به این نکته توجه کنید که ترکیب رنگ طوسی با سفید فضای خانه را یکنواخت می کند و باید حتما این رنگ ها در کنار یک رنگ سوم مانند آبی فیروزه ای یا نارنجی استفاده شود که حس طراوت را به محیط خانه باز گرداند.

رنگ طوسی با نسکافه ای یا شیری

ترکیب رنگ طوسی با رنگ هایی چون شیری، نسکافه ای، بژ و خاکی پیشنهاد بسیار مناسبی برای دکوراسیون خانه است. تمام این رنگ ها در دسته بندی رنگ های سرد قرار دارد و باید توجه داشته باشید که از چه تناژی از رنگ طوسی استفاده می کنید و با توجه به آن از رنگ های سوم و چهارم نیز جهت روح دادن به خانه استفاده کنید.

رنگ طوسی با زرد یا طلایی

ترکیب رنگ طوسی با زرد یکی از پرطرفدارترین ترکیبات رنگ دکوراسیون خانه است. زرد علاوه بر اینکه یکی از رنگ های اصلی به شمار می آید، یکی از رنگ های اولیه ای محسوب می شود که چشم بشر آن را یافته است. انتخاب طیف های مختلف رنگ طوسی در کنار رنگ زرد به سردی یا گرمی فضای خانه کمک می کند؛ همچنین ترکیب رنگ طوسی با طلایی فضایی مدرن ایجاد کرده است.

رنگ طوسی با سبز

ترکیب این دو رنگ یکی از جذاب ترین و پر طرفدارترین ترکیبات رنگی است. سبزهایی چون سبز کله غازی یا سبز صدری فضایی شیک و با شکوه را به محیط خانه القا می کنند.

رنگ طوسی با طوسی

شاید به این فکر کنید که رنگ فرش کلاسیک ممکن نیست، درکنار رنگ طوسی قرار بگیرد؛ اما اشتباه نکنید. رنگ طوسی به طور کلی به هشت نوع طوسی متفاوت تقسیم می شود. استفاده دو یا سه رنگ از طیف های طوسی در کنار هم و ترکیب آن ها با رنگی از دسته رنگ های گرم علاوه بر حس آرامش، فضای مدرن و مونوکرومی را نیز ایجاد می کند.

رنگ طوسی به طور کل قابلیت هماهنگی با همه رنگ ها را دارد. ترکیب این رنگ با رنگ هایی مانند قرمز، بنفش، آبی، نارنجی و صورتی نیز بسیار جذاب است. رنگ طوسی نشان دهنده استقامت و اعتماد به نفس است و خصوصیت این رنگ در کنار خصوصیت رنگ هایی که با آن ترکیب می شود، حس فضای خانه را تعیین می کند.

خرید فرش کلاسیک طوسی

فرش کلاسیک طوسی از آن دسته از رنگ هایی است که به سختی یافت می شود؛ از همین رو فروشگاه سرای ابریشم با جمع آوری طیف وسیعی از فرش های کلاسیک طوسی انتخابی مناسب که شما را در انتخابی آزادانه یاری می کند. سعی کنید، با مشاوره با طراحان دکوراسیون این مجموعه فضای ذهنی خانه خود را بسازید و از مشاوره آن ها بهره لازم را ببرید.

همچنین این مجموعه امکان خرید اینترنتی فرش کلاسیک را نیز فراهم کرده است.

کلام آخر

معمولاً زمانی که قصد داریم، برای تعیین دکوراسیون خانه هایمان تصمیم بگیریم، تصاویری که به وفور آن ها را دیده ایم، در ذهنمان تداعی می شود. اغلب فکر می کنند، رنگ طوسی رنگ مناسبی جهت انتخاب نیست و از استفاده از آن در دکوراسیون خانه غافل می شوند در صورتی که استفاده از این رنگ در خانه الهام بخش آرامش است. امیدواریم با خوانش این مقاله انتخابی آگاهانه داشته باشید.

اگر فرش کلاسیک انتخاب شما است می توانید به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد