رزرو هتل همای تهران

0
رزرو هتل همای تهران: هتل همای تهران در قلب شهر تهران و در مهم‌ترین خیابان شهر یعنی خیابان ولیعصر واقع شده است. با توجه به

رزرو هتل همای تهران

رزرو هتل همای تهران: هتل همای تهران در قلب شهر تهران و در مهم‌ترین خیابان شهر یعنی خیابان ولیعصر واقع شده است. با توجه به تعدد هتل در تهران بدون شک هتل هما یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن اقامتی به یاد ماندنی به شمار می‌آید. موقعیت عالی، امکانات و خدمات بسیار مطلوب، مناسب بودن قیمت هتل و تخفیف‌های ارزنده از ویژگی های هتل همای تهران محسوب می‌شود. با اسنپ روم همراه باشید تا در این مقاله به بررسی و معرفی این هتل با سابقه در تهران بپردازیم.

هتل‌ همای تهران واقع در منطقه خوش آب و هوای ونک در سال ۱۳۵۲ افتتاح و آخرین بازسازی آن در تیر ماه سال ۱۳۹۷ صورت گرفت. این برج ۱۶ طبقه دارای ۱۷۷ باب اتاق و سوئیت مدرن و مجهز به تمامی امکانات رفاهی و چشم اندازی زیبا از پایتخت، رشته کوه‌های البرز و باغ زیبای هتل است. رزروهتل هما تهران دارای اتاق‌های متنوعی است که بیشترشان وسیع بوده و امکانات خوبی در آن‌ها فراهم شده.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : اینترنت رایگان، تلویزیون LED، چای ‌ساز، کمد، حمام و سشوار، یخچال، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم پخش ماهواره‌ای و میز آرایش از جمله وسایل موجود در اتاق هتل هما هستند. اتاق‌های هتل در طبقات هتل پراکنده شده‌اند و برخی از آن ها مانند سوئیت‌های رویال در طبقه ۱۵ قرار گرفته‌اند. اتاق‌های استاندارد هتل برای خانواده‌های کم جمعیت و زوج‌های جوان مناسب‌تر است. در سوئیت‌های رویال علاوه بر امکانات ذکر شده، در داخل اتاق وان جکوزی نیز وجود دارد. اگر می‌خواهید اتاق‌های هتل همای تهران را با قیمتی بسیار خوب و تخفیف‌‌ رزرو کنید، این کار از طریق اپلیکیشن و وبسایت اسنپ روم به آسانی قابل انجام است.

هتل همای تهران ۳ رستوران مجزا دارد که از نظر کیفیت عالی هستند. رستوران معراج که در بالاترین طبقه هتل واقع شده است چشم اندازی ۳۶۰ درجه از پایتخت و دامنه های کوه البرز دارد. همین امر سبب می شود تا در زمان صرف غذا، لذت بیشتری ببرید. رستوران معراج این هتل، متنوع‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی را به‌ صورت منو بوفه سلف سرویس به میهمانان ارائه می‌دهد.

رستوران گلستان در طبقه همکف این هتل تهران جای دارد که از نظر تنوع غذایی، دست کمی از رستوران معراج ندارد. رستوران گلستان بسیار شیک بوده و نمایی از محوطه باغ هتل دارد. رستوران گلستان ۲۴ ساعته به میهمانان هتل هما تهران خدمت رسانی می‌کند. صبحانه هتل هما نیز از تنوع بالایی برخوردار بوده که انواع صبحانه‌های گرم مانند: املت، نیمرو، لوبیا، عدسی و …. بر روی میز چیده شده است. لازم به ذکر است رستوران‌های این هتل تهران گواهینامه‌های معتبر جهانی را برای کیفیت غذایی اخذ کرده‌اند.

این مجموعه با فاصله کوتاهی از شاه راه‌‌ها، دسترسی به مراکز فرهنگی‌، سیاسی و اقتصادی تهران را در کم‌ترین زمان ممکن میسر ساخته است‌ و شما می‌توانید پیاده تا مراکز خرید ونک قدم زده و به آسانی به ولیعصر، تاریخی‌ترین و زیباترین خیابان شهر که شمال و جنوب شهر را به یکدیگر متصل می‌کند، دسترسی پیدا کنید. هتل هما با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و در تلاش است تا اقامتی بیادماندنی را تجربه نمایید. اگر در اسنپ روم به دنبال هتلی هستید که در محله‌ای خوب با دسترسی فوق‌العاده باشد، هتل هما را فراموش نکنید.

طراحی و چیدمان هتل همراه با مجلل‌ترین مبلمان و تجهیزات برگرفته از نفیس‌ترین هنرها، شایسته‌ترین فضا و مکان را برای برگزاری کنفرانس‌ها، گردهمایی‌ها و جشن‌ها به شما ارائه می‌نماید. رستوران‌های هتل هما به دلیل سرو تازه‌ترین، مطبوع‌ترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی در تمامی فصول سال زبانزد هستند.

با حضور در هر یک از اتاق‌ها و سوئیت های زیبا و مجلل، مراکز تجاری، سونا و جکوزی منحصر به فرد به همراه تجربه ماساژهای درمانی و نیروبخش، رستوران های با شکوه هتل که بهترین طعم ها را به شما هدیه می دهد، به یاد ماندنی ترین ساعات زندگی تان را تجربه خواهید کرد. به وسیله اسنپ روم قادر خواهید بود اتاق‌های این هتل را با بهترین قیمت رزرو کنید.

استخر سرپوشیده همراه با بوفه و سیستم صوتی و مجهز به سیستم های جدید میکروب زدایی (ozon)، سونا و جکوزی، ماساژ درمانی، سالن بدنسازی، زمین تنیس، پارکینگ خصوصی، از مزایای دیگر هتل هما به حساب می‌آیند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل که به بهترین امکانات رفاهی مجهز هستند، ملزومات اقامتی آسوده و به یادماندنی را مهیا خواهند کرد. رستوران هما با دید بی‌نظیر شب در کنار سایر رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل، با ارائه‌ی بهترین غذاها، نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها، مهمانان را از جست و جو در خیابان‌های تهران و یافتن رستوران، بی‌نیاز می‌کند. هتل هما علاوه بر موقعیت مکانی مناسب، امکانات و سالن‌های مجهزی دارد که زمینه را برای برگزاری همایش‌ها و نشست‌های کاری فراهم می‌آورد.

کسانی که دست اندر کار برگزاری نشست‌های بین‌المللی در تهران هستند یا معمولاً میهمانان خارجی دارند، هتل هما را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت میهمانان خارجی پیشنهاد می‌کنند. اگر می‌خواهید در هتل همای تهران اتاق رزرو کنید، همین حالا از طریق اسنپ روم اقدام نمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد