ثبت شرکت در کاشمر

0

ثبت شرت در کاشمر : اگر به ثبت شرکت در کاشمر واقع در استان خراسان رضوی علاقه مند هستید؛ این مقاله را از دست ندهید. اگر از شرایط و فرایند ثبت شرکت اطلاعای ندارید؛ نگران نباشید. در ادامه این مقاله به ذکر جزئیات مهمی از روند آن خواهیم پرداخت.

ثبت شرکت در کاشمر

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : امروزه به منظور گسترش و پیشرفت کسب و کارهای تجاری افراد به تاسیس شرکت رو می آورند. ثبت شرکت مزایای بسیار زیادی برای موسسان و سهامداران آن دارد که در این مقاله به ذکر آن ها خواهیم پرداخت.

شما علاقه مندان به ثبت شرکت این فرصت را دارید که با مراجعه به سایت معتبر ثبت فردا با متخصصان و کارشناسان خبره تماس حاصل کنید. به طوری که با دریافت مشاوره رایگان و پاسخ دهی به سوالات شما با صرف کم ترین هزینه در کم ترین زمان ممکن، متناسب با شرایط به ثبت شرکت در قالب دلخواه خود بپردازید. بنابراین در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

انواع قالب های ثبت شرکت در کاشمر

انواع قالب های ثبت شرکت در شهرستان کاشمر به شرح زیر هستند:

  1. شرکت سهامی که به شرکت های سهامی عام و سهامی خاص تقسیم می شوند.
  2. شرکت با مسئولیت محدود
  3. شرکت تضامنی
  4. شرکت مختلط غیر سهامی
  5. شرکت مختلط سهامی
  6. شرکت تعاونی تولید و مصرف
  7. شرکت نسبی

در مصوبه ها و قوانین تجارت ایران شرکت هایی با موضوعات تجارت در ۷ دسته بالا و همراه با مسئولیت ها، شرایط و قابلیت های خاص قابل ثبت و تاسیس هستند. در این بین به ذکر و شرح دو مورد از شرکت هایی که بیشتر از سایر قالب ها در شهرستان کاشمر به ثبت می رسند؛ به همراه شرایط ثبت، اسناد و مدارک مورد نیاز آن جهت تاسیس خواهیم پرداخت.

ثبت شرکت سهامی خاص در کاشمر

شرکت های سهامی خاص شرکت هایی هستند که تجاری و بازرگانی به شمار می روند؛ حتی اگر فعالیت های تجاری در این شرکت ها صورت نگیرد. کلیه سرمایه و آورده در شرکت های سهامی خاص توسط موسسان آن تامین می شود.

شرکا الزاما نباید کم تر از ۳ نفر باشند و تعداد دو نفر نیز به طور جداگانه تحت سمت بازرس شرکت گزینش می شوند. تسلیم ۳۵% از سرمایه به حساب شرکت در حال ثبت و تاسیس در کاشمر ضروری است. در این مدل شرکت ها نگارش خوانا و صریح عبارت شرکت سهامی خاص پیش یا پس از عنوان و نام شرکت در کنار تمامی اسناد، آگهی ها و اعلامیه های شرکت ضرورت دارد.

مدارک ضروری جهت ثبت شرکت در کاشمر در قالب سهامی خاص

  1. تسلیم دو برگ از اظهارنامه شرکت
  2. تسلیم دو جلد از اساسنامه شرکت
  3. تسلیم دو نسخه از صورت جلسه مجمع عمومی موسسان شرکت
  4. تسلیم دو نسخه صورت جلسه هیات مدیره و امضا آن توسط مدیران گزینش شده
  5. تسلیم کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضا هیات مدیره، سهامداران و بازرسان شرکت که در دفاتر اسناد رسمی تایید شده است.
  6. تسلیم گواهی پرداخت حداقل ۳۵% از سرمایه اولیه به حساب بانکی در حال گشایش
  7. در شرایطی که در سرمایه شرکت مال و اموال غیر نقدی منقول یا غیر منقول وجود داشته باشد؛ لازم است که تقویم نامه متخصص و کارشناس رسمی دادگستری تسلیم شود.
  8. در صورتی که اموال غیر منقول در سرمایه وجود داشته باشد؛ باید که سند مالکیت نیز تسلیم شود.

دیگر مدارک جهت ثبت شرکت های سهامی خاص در کاشمر

  • تسلیم گواهی عدم سوءپیشینه تمامی اعضای هیات مدیره و بازرسین شرکت
  • تسلیم تعهد نامه اعضای هیات مدیره با قید مواردی همچون عدم فعالیت به عنوان کارمند رسمی در هیچ یک از نهادهای دولتی و امضای تعهد نامه توسط مدیر عامل شرکت مبتنی بر اینکه در هیچ شرکت دیگری این سمت را ندارد.
  • تسلیم وکالتنامه
  • تسلیم اصل قیم نامه
  • در صورتی که شخصی حقوقی بین سهامداران وجود داشته باشد؛ تسلیم کپی آگهی تشکیل روزنامه رسمی، کپی روزنامه رسمی آخرین تغییر و تحولات به همراه کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده وکیل شخصیت حقوقی ضرورت دارد.
  • در صورتی که سهامداری خارجی به عنوان شخص حقیقی معرفی شده است؛ کپی برابر اصل پاسپورت مورد نیاز خواهد بود و در صورت معرفی آن به عنوان شخصی حقوقی، ارائه گواهی ثبت شرکت که حاوی آخرین وضعیت شرکت و ترجمه رسمی آن است و اصل ترجمه وکالتنامه نیز ضرورت دارد.
  • تسلیم مجوز در صورت نیاز

ثبت شرکت در کاشمر از نوع شرکت با مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود در واقع نوعی شرکت است که به منظور اقدامات و فعالیت های تجاری و بازرگانی با حداقل دو نفر شریک تاسیس می شود.

در این قالب شرکت ها هر یک از شرکا تنها به میزان آورده و سرمایه ای که در شرکت سرمایه گذاری کرده اند؛ در برابر بدهی ها و تعهدات شرکت مسئولیت دارند. در کنار نام شرکت باید عبارت با مسئولیت محدود ثبت شود. از طرفی نام هیچ یک از شرکا نباید به عنوان نام شرکت آورده شود. در غیر این صورت، کسی که نام او در عنوان شرکت آورده شده است؛ در برابر اشخاص ثالث و طرفین معاملات جایگاهی همچون ضامن در شرکت های تضامنی دارد.

هزینه ثبت شرکت در قالب با مسئولیت محدود

هزینه های ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کاشمر در سال ۱۳۹۹ به شرح زیر است:

  1. هزینه درج نام شرکت ۴۰.۰۰۰ ریال (چهار هزار تومان)
  2. هزینه پاکت، پوشه، گیره و پست حدود ۳۰۰.۰۰۰ ریال (سی هزار تومان)
  3. حق الوکاله برای وکیل و نماینده دادگستری حدود ۲.۵۰۰.۰۰۰ ریال (دویست و پنجاه هزار تومان)
  4. هزینه حق الثبت در اداره ثبت شرکت های تجاری حدود ۵۰۰.۰۰۰ (پنجاه هزار تومان)

از طرف دیگر لازم است که جهت ثبت آگهی در روزنامه های رسمی و کثیرالانتشار با توجه به نوع فعالیت و کسب و کار شرکت و نام روزنامه مبلغی حدود ۱۵۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان را پرداخت کنید.

هزینه و کارمزد ثبت شرکت در موسسه حقوقی ثبت فردا یکی از کم ترین ارزان ترین ثبت ها در سراسر ایران است و به صورت فوری و در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

سخن آخر

در شهرستان کاشمر همچون سایر نقاط کشور به همان سادگی فرایندها و مراحل ثبت شرکت های تجاری در قالب های مختلف طی خواهد شد که در این مقاله به ذکر دو مورد از قالب های شرکت های تجاری در این شهرستان پرداختیم.

به طوری که تمامی مراحل، شرایط و هزینه های ثبت این شرکت ها را دانستید و در نهایت نیز گفته شد که اگر جهت ثبت شرکت خود در این شهر به سایت ثبت فردا مراجعه کنید؛ از بهترین خدمات بهره مند خواهید شد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد