ثبت شرکت تضامنی در استرالیا امکان پذیر است

0

ثبت شرکت تضامنی در استرالیا امکان پذیر است : با وجود موانع فراوان از جمله وجود تحریم های متعدد، محدودیت های مالی، ایجاد موانع بانکی و سپرده ای برای انتقال سرمایه، مشکلات اخذ اقامت و در مجموع اتحاد تمامی این مشکلات کنار یکدیگر افراد را در موقعیتی قرار می‌داد که حتی به سپرده گذاری یا ایجاد کسب و کار در فرامرزهای ایران فکر نمی کردند؛ اما ورای این موارد نکات دیگری هم هستند که فرد مورد نظر را از اقدام به ثبت شرکت در خارج از کشور منصرف می‌کنند.

ثبت شرکت تضامنی در استرالیا امکان پذیر است

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : از بزرگترین این موارد به عدم دانش کافی نسبت به بازار آن کشور و عدم اطلاعات و زمینه همکاری برای تبادلات تجاری اشاره شده است.

اما امروزه با رشد زمینه ارتباطات و افزایش زیر ساخت های تبادلاتی بین کشورهای مختلف کشور ما نیز دارای زمینه هایی برای تبادلات تجاری با دیگر کشورها از جمله استرالیا است و حالا امکان ثبت شرکت تضامنی در استرالیا وجود دارد.

با این وجود با توجه به پارامترهای مختلف استرالیا یکی از گزینه های مناسب برای ایجاد کسب و کار شما است؛ اما از قبل باید اطلاعاتی در رابطه با شرکت های تضامنی و نوع تجارت در این کشور داشته باشید که آنها را با هم بررسی می کنیم.

منظور از شرکت تضامنی چیست؟

شرکت تضامنی در واقع به شرکت هایی گفته می‌شوند که در آنها تمامی امور وابسته به عهده دار دیگری است. یعنی اکثریت امور را به شخص دیگری که کفالت شخص اصلی را دارد، می‌سپارند و شخص کفیل تمامی امور را مدیریت می‌کند.

در این صورت شخص عهده دار جوابگوی تمامی برداشت ها، سپرده ها، قرض ها و بدهی ها و غیره می شود. در اینگونه از شرکت ها همیشه تعداد شرکا بیش از چندین شخص هستند و در کمترین حالت تعداد شرکا دو نفر خواهند بود.

این شرکت ها حداقل یک شخص حقیقی دارد؛ در صورتی که شخص اصلی ورشکسته بشود، طلبکاران بر دارایی های شرکت اولویت دارند؛ پس شرکا باید از تمام سرمایه باقی مانده از شرکت مورد نظر پول طلبکاران را بپردازند. با این امکان شخص سرمایه دار مکن است با شرکای خود یک شرکت تضامنی با ذکر اسم خود یا شرکا در نام این شرکت در خارج از مرزهای ایران یا هر کشور دیگری تاسیس کنند.

زمانی که بخواهید این کار را برعهده شخص دیگری در استرالیا یا هر کشور دیگری بگذارید، باید بدانید که در این صورت او نماینده تام الاختیار شما در آن کشور است و تصمیمات و حرکات تجاری او در واقع تصمیمات شما هستند؛ در این صورت با اینکه شرکت و اموال فیزیکی آن در خارج از مرزهای کشور مورد نظر بنا شده است؛  شرکت مورد نظر ایرانی به حساب می‌آید.

با این توصیفات به طور قطع ثبت شرکت تضامنی در استرالیا امکان پذیر است؛ اما نکته ای که در ابتدای متن هم به آن اشاره شد، ثبت آن تنها مرحله اولیه به شمار می رود و نگهداری از آن و حرکت آن مهمترین بخش این تجارت است.

ثبت شرکت در استرالیا

استرالیا یکی از کشورهایی است که سرمایه گذاری در آن از بقیه کشورهای هم‌تراز آسان تر است و پول کمتری طلب می‌کند. برای راه اندازی کسب و کار راه‌ های کمی در پیش روی شما وجود دارد که یکی از اصلی ترین آن‌ ها ثبت شرکت در خارج از کشور و اخذ اقامت از این طریق است که برای این کار به سرمایه ‌ای حدود صد و هشتاد هزار دلار استرالیا نیاز دارید.

در نگاه اول امکان دارد که این رقم برجسته به نظر بیاید؛ اما فی الواقع در مقایسه با رقم درخواستی بقیه کشورهای هم رده استرالیا رقم کمتری به حساب می‌‌آید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که با این کار هم برای خود و هم برای خانواده خود امکان این را دارید که اقامت همیشگی بگیرید.

برای این مهم فرد مذکور باید شرایط دیگری هم داشته باشد که از آنها به سن زیر پنجاه سال، سابقه کاری موفق، گردش مالی بالای دویست میلیون تومان، تعهد کاری و غیره اشاره می شود.

چه کسب و کاری بازده بهتر دارد؟

همانطور که گفته شد، ثبت شرکت تضامنی در استرالیا امکان پذیر است؛ اما اینکه چه شرکتی باید تاسیس کرد، مهم ‌ترین مورد قابل توجه شما باید باشد چراکه یکی از مواردی که از شما تعهد گرفته می‌شود، این است که بلافاصله بعد از ثبت شرکت برای ارتقای آن کوشا باشید و به ثبت نام تجاری آن صرفا برای اخذ اقامت بسنده نکنید.

پس اینطور نتیجه می‌گیریم که برای بقای کسب و کار خود باید آن را با دقت و حوصله انجام دهید. معمولا چه در زمینه کسب و کارهای شخصی مثل فروشگاه های خصوصی و چه در مشاغل بزرگ مثل شرکت های مهندسی یا تخصص هایی در زمینه IT و مشتقات آن از استرالیا به عنوان کشوری با ظرفیت برای این نوع از مشاغل یاد می کنند.

برای یافتن بهترین کسب و کار وزارت کار استرالیا هر پنج سال یک بار لیستی را منتشر می‌کند که بر اساس آن تمام مشاغل مورد نیاز به تفکیک مشخص هستند. برای انتخاب بهترین فعالیت در این کشور این لیست کارآمد است.

سخن آخر

امروزه موضوع مهاجرت های کاری و ثبت شرکت خارج از ایران موضوعی است که ذهن افراد زیادی را به خود مشغول کرده است. در حال حاضر امکان ثبت شرکت تضمنی در استرالیا وجود دارد که این موضوع برای افراد متقاضی حکم یک شانس بزرگ را خواهد داشت.

ثبت شرکت و اقامت کاری در کشور دیگر در صورتی که با فکر و تحقیقات لازم انجام نشود، به کابوسی برای اشخاص تبدیل خواهد شد چراکه علاوه بر از دست رفتن زمان و سرمایه شخص مورد نظر امکان سرمایه گذاری دیگری را هم ندارد و کاملا تمام اندوخته خود را از دست می دهد.

پس به طور قطع می‌گوییم که ثبت شرکت تضامنی در استرالیا امکان پذیر است و برای این کار حتما تمام مراحلی که کسب اطلاعات و آمادگی ذهنی از مهم ترین آن‌ها هستند؛ باید به بهترین نحوه ممکن صورت بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه انتخاب کسب و کار مناسب، چگونگی سرمایه گذاری در کشورهای خارجی و امور خارجی در رابطه با ثبت شرکت و غیره به سایت SABTEFARDA.COM مراجعه کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد