با این کادوی روز کارمند آنها را خوشحال کنید!

0

با این کادوی روز کارمند آنها را خوشحال کنید! کارمندان یکی از اقشار زحمتکش جامعه محسوب می شوند. جهت قدردانی از حقوق بگیران در روز کارمند لازم است، تقدیری ارزشمند از آنان صورت گیرد. تمامی شرکت ها و ادارات برای این روز برنامه خاصی دارند.

با این کادوی روز کارمند آنها را خوشحال کنید!

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : جالب است بدانید که ویستور اولین فروشگاه اینترنتی خرید کادو در ایران بوده که خرید اینترنتی هدایای سازمانی را  با قیمتی مناسب فراهم کرده است. مشاوران ویستور جهت خریدی ایده آل و مناسب شأن کارمندان محترم ایده های جالبی ارائه می کنند.

در این مقاله قصد داریم بهترین و مناسب ترین گزینه های کادو روز کارمند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

چه کادویی کارمندان را خوشحال می کند؟

آیا تصویر دقیقی از هدیه روز کارمند ندارید؟ آیا برای پرسنل اداره خود به دنبال هدیه ای ویژه هستید؟ اگر به تاثیرگذاری کادو روز کارمند بر روحیه آنان فکر می کنید، به این منظور پیشنهاد می کنیم به راهنمای خرید هدایا سازمانی روز کارمند از ویستور توجه کنید.

یکی از ویژگی های هدیه این است که به کارمندان انرژی دهد و احساس مفید بودن را در او زنده و فعال کند. در ادامه تعدادی از هدایای مناسب این روز را مطرح می کنیم.

هدایای ویژه دکور اداری

یکی از هدایای سازمانی روز کارمند شامل اقلامی است که باعث نظم دهی به دکور اداری و زیبا سازی فضای کار می شود. انواع گلدان های تزئینی، قاب عکس های زیبا، جای قلم و لوازم تحریر، تقویم های نگهدارنده برگه های یادداشت و شلف های کوچک رومیزی برای دسته بندی برگه ها و پرونده های اداری در این گروه جای می گیرند.

علاوه بر این هدایا، قلم یا هدیه ای حکاکی شده به مناسبت روز کارمند روحیه شگفت انگیزی در او ایجاد می کند. این لوازم قیمتی مناسب و مقرون به صرفه داشته و جز کادو روز کارمند مناسب محسوب می شوند. در خرید این کالاها به رنگ و جنس آنها متناسب با چیدمان اداری توجه کنید.

البسه مناسب

آیا برای کادو روز کارمند در دسته پوشاک هدیه مناسبی پیدا می شود؟ آیا انتخاب هدیه از میان البسه برای کارمندان خوشایند است؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم بله! این هدیه به علت کاربردی بودن برای تمام سنین و جنسیت ها دلنشین خواهد بود.

برخی از افراد تجربه خوبی در خرید هدایا دارند. یکی از هدیه های مناسب برای روز کارمند خرید لباس مناسب است. اگر درخرید لباس سلیقه خوبی دارید به این گزینه فکر کنید. انتخاب های متعددی در پوشاک مردانه و زنانه وجود دارد و دست شما در انتخاب کالای شیک و زیبا باز است.

طیف گسترده ای از لباس مردانه و زنانه توجه شما را به خود جلب می کند. جالب است بدانید که قیمت محصولات پوشیدنی به قدری متنوع است که دست خالی از خرید بر نمی گردید.

ساعت دیواری

این هدیه جزء انتخاب های خاص کادو روز کارمند به شمار می رود. ساعت دیواری شکیل و زیبا تا مدت ها روی دیوار خودنمایی می کند. گذر زمان و توجه به ساعت دیواری تداعی کننده خاطرات شما خواهد بود و این کالای لوکس جهت نصب در شرکت یا منزل کارایی دارد.

برخی از انواع ساعت دیواری امکان حک لیزری دارند و می توانید جمله ای زیبا انتخاب کرده و بر گوشه ای از ساعت حک کنید. این کار زیبایی هدیه انتخابی را دو چندان خواهد کرد.

صنایع دستی ایرانی

همواره ذوق و هنر دستان هنرمند در ساخت صنایع دستی قابل تقدیر است. در ایران صنایع دستی زیبا ساخته و پرداخته دست هنرمندان ایرانی، هدیه ای نفیس برای روز کارمند به شمار می رود. برخی از این هدایا تزئینی و برخی دیگر کاربردی هستند.

در اکثر شهرهای ایران شاهد انواع ظروف میناکاری،محصولات مسی، محصولات برنجی، قلم کاری های روی پارچه و زیورآلات دست ساز هستیم. فروشگاه های اینترنتی خرید این هدیه های متنوع را آسان کرده اند. جهت انتخاب کادو روز کارمند از هدایای ویستور بازدید کرده و بهترین انخاب را داشته باشید.

هدفون و هدست

بسیاری از کارمندان در ادارات نیاز به تمرکز بالا جهت انجام کار اداری دارند و سر و صدای ارباب رجوع و کادر اداری باعث بهم زدن تمرکز می شود. بازدهی کار کارمندان با حذف صداهای آزاردهنده محیط بیشتر خواهد شد.

از انتخاب های مناسب کادو روز کارمند می توان به انواع هدفون و هدست اشاره کرد. این محصولات تنوع بالایی داشته و با داشتن انواع طرح های زیبا، هدیه ای به یاد ماندنی خواهند بود. در انتخاب نوع این محصولات به میزان استفاده و کارایی آن دقت کنید.

 کلام آخر

اگر در بین دوستان، اقوام و آشنایان خود کارمندی دارید، بهتر است جهت خوشحالی او خرید کادو روز کارمند را از دست ندهید. پیشنهاد ما مشاهده ایده های درخشان وبسایت اینترنتی ویستور است.

خریدهدیه روز کارمند باید از محلی باشد که نسبت به سایر فروشگاه ها مقرون به صرفه بوده و کیفیت مناسبی داشته باشد. ویستور دست واسطه ها را از سیستم فروش کوتاه کرده و اجناس مرغوب را به صورت مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کنندگان می رساند.

خرید هدیه ای خلاقانه و منحصر به فرد تا مدت زمان طولانی در خاطر کارمند نقش می بندد. انتخاب کالایی خاص در تخصص ویستور است. کیفیت را با ویستور تجربه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد