وکیل پایه یک ثبت شرکت

0

وکیل پایه یک ثبت شرکت

بسیاری از صاحبان شرکت ها از آنجایی که اطلاعات و زمان کافی جهت ثبت شرکت را ندارند؛ به استخدام وکیل پایه یک ثبت شرکت می پردازند. زیرا در این صورت کلیه امور ثبتی شرکت خود را به فردی مجرب می سپارند.

به طوری که ضمن کسب اعتبار و شهرت، در زمان خود صرفه جویی می کنند. جهت آشنایی و مراجعه به وکیل پایه یک ثبت شرکت امروزه سایت های زیادی در زمینه ثبت شرکت همچون سایت « ثبت فردا» وجود دارند. با مراجعه به این سایت ها می توانید شرکت خود را در زمانی کوتاه و با قیمتی مناسب توسط وکلای فعال در آن ها به ثبت برسانید.

تفاوت وکیل پایه یک و دو دادگستری

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : استخدام یک وکیل جهت امور ثبتی شرکت، ابتدا نیازمند داشتن اطلاعات کافی در رابطه با تفاوت انواع وکلا و اختیارات آن ها است. به همین جهت ابتدا در اینجا تفاوت آن ها را برای شما شرح می دهیم. به طوری که متناسب با نیاز خود یکی از آن ها را استخدام کنید.

وکیل پایه یک

وکیل پایه یک دادگستری کسی است که می تواند در تمامی زمینه ها وکالت افراد مختلف را برعهده بگیرد. به طوری که اختیارات این دسته از وکلا بسیار گسترده است و در همه زمینه های حقوقی و کیفری فعالیت خواهند داشت.

وکیل پایه دو

اختیارات و محدوده کاری وکلای پایه دو بسیار محدودتر از وکلای پایه یک است. وکلای پایه دو تنها در برخی از پرونده های کیفری حق وکالت و مداخله را دارند. به شکلی که حدود فعالیت این دسته از وکلا دارای شرایط و قوانینی خاص است که در زمان تعیین وکالت باید به آن ها توجه شود.

چرا وکیل پایه یک را جهت ثبت شرکت انتخاب کنیم؟

یکی از مهم ترین سوالات صاحبان شرکت ها این است که چرا وکیل پایه یک ثبت شرکت را جهت امور خود انتخاب کنند. در اینجا به دلایل مهم این مسئله اشاره می کنیم که با آگاهی از آن ها بتوانید، شرکت خود را به بهترین نحو به ثبت برسانید.

گستردگی حدود فعالیت

همانطور که پیش تر در تعریف وکیل پایه یک دادگستری گفتیم؛ حدود فعالیت وکلای پایه یک دادگستری بسیار گسترده تر از دیگر وکلا است. به همین جهت اگر امور ثبتی خود را به وکیل پایه یک ثبت شرکت بپردازید؛ بسیار بهتر در این زمینه عمل خواهد کرد.

زیرا می توانید وکالت تمامی امور ثبتی خود از جمله ثبت برند، تمدید برند، ثبت تغییرات شرکت وغیره را به او بسپارید. ضمن اینکه با توجه به فعالیت های مختلف این وکلا، تجربه و مهارت آن ها در این زمینه نسبت به وکلای پایه دو نیز بیشتر است.

گستردگی اطلاعات

همانطور که می دانید ثبت شرکت مراحل و قوانین به خصوصی دارد و بسیاری از صاحبان شرکت ها اطلاعات کافی در این زمینه را ندارند. به همین دلیل اگر به استخدام وکیل پایه یک ثبت شرکت بپردازند؛ امور ثبتی آن ها بهتر انجام می شود.

زیرا این دسته از وکلا علم و اطلاعات کافی در زمینه تمام قوانین مربوط به ثبت شرکت و جرایم و مشکلات مربوط به آن را دارند. به طوری که با استفاده از همان قوانین می توانند بهترین برند را برای شما به ثبت برسانند. بدون اینکه شرکت شما با مشکلی مواجه شود.

ویژگی های وکیل پایه یک ثبت برند

زمانی که امور ثبتی شرکت خود را بخواهید به وکلای پایه یک بسپارید؛ باید بسیاری از موارد و ویژگی های این افراد را مدنظر قرار دهید. زیرا اگر وکیل شما هر یک از ویژگی هایی که در ادامه بیان می شود را نداشته باشد؛ ممکن است در شرکت و امور ثبتی شما مشکلاتی رخ دهد.

به همین دلیل در اینجا برخی از خصوصیات بهترین وکیل پایه یک را برای شما به صورت مختصر بیان می کنیم. به گونه ای که با اطلاع از آن ها ثبت شرکت شما توسط بهترین وکیل انجام شود.

  • وکیل امور ثبتی شرکت باید فردی قابل اعتماد باشد.
  • یک وکیل جهت انجام امور ثبتی باید تمامی قوانین و شرایط این امر را به خوبی بداند.
  • وکیل پایه یک دادگستری باید به عقاید مذهبی و شخصی و مملکتی خود پایبند باشد.
  • او باید تنها در محدوده اختیاراتی که در قرارداد ذکر می شود؛ فعالیت کند.
  • وکیل ثبت شرکت باید دلسوزانه به امورات ثبتی شما رسیدگی کند.
  • یک وکیل خوب باید مهارت و تجربه کافی را در رابطه با وظایف خود داشته باشد.
  • او باید امور ثبتی شرکت را در زمانی کوتاه انجام دهد.
  • وکیل شما ضمن دریافت هزینه ای مناسب باید بتواند با کمترین مبالغ، مشکلات را برطرف کند.
  • او باید در انجام وظایف خود بسیار منضبط عمل کند.
  • بهترین وکیل پایه یک کسی است که با شجاعت تمام حقایق را پیگیری و بیان کند.

چه اموراتی را به وکیل پایه یک خود بسپاریم؟

پس از آشنایی با ویژگی های بهترین وکیل امور ثبتی، باید بدانید که بهتر است کدام یک از امورات ثبتی خود را به او بسپارید. از آنجایی که بسیاری از امور ثبتی به صورت اداری و دارای قوانین و تبصره های خاص هستند؛ بهتر است وکیلی برای رسیدگی به تمام آن ها انتخاب کنید.

از جمله اموراتی که می توانید به وکیل پایه یک ثبت برند خود بسپارید، به موارد زیر می توان اشاره کرد:

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک  ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد