وکیل ثبت شرکت درشیراز

0

وکیل ثبت شرکت درشیراز

افرادی که تمایل به ثبت شرکت مورد نظر خود را دارند باید مراحل قانونی متفاوتی را بدین منظور طی کنند. این افراد باید بدانند که ثبت شرکت به راحتی و بدون وکیل ثبت شرکت درشیراز امکان پذیر نیست. با توجه به تخصصی بودن این امر و پیگیری های قانونی در این زمینه، وجود وکیل مناسب برای ثبت شرکت الزامی است.

این افراد با قانون و مقررات مربوطه آشنایی کامل دارند و به خوبی می توانند راهنمایی ها و مشاوره های لازم و تخصصی را به افراد ارائه دهند. برای سرعت در کارهای ثبت و کاهش هزینه های خود، سپردن کارها به وکیل می تواند بسیار کارساز باشد. به همین دلیل وکیل ثبت شرکت به عنوان متخصص در این زمینه مطرح می شود.

برای این منظور کافی است تا در مورد وظایف وکیل اطلاعات مناسبی را به دست آورید. در ادامه این مقاله برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

وکیل ثبت شرکت کیست؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : برای اینکه با وظایف وکیل ثبت شرکت آشنا شوید، در ابتدا باید تعریفی از این افراد در ذهن داشته باشد. طبق قانون مدنی مقررات ایران به شخصی وکیل گفته می شود که با عقد قراردادی دوجانبه، موظف است تا کلیه کارهای قانونی که در قرارداد ذکر شده است را به انجام برساند.

در واقع موکل فردی است که به نزد وکیل می رود و از او برای انجام کارهای قانونی و حقوقی خود مانند ثبت شرکت کمک می خواهد. با عقد قرارداد، طرفین در قبال هم نوعی مسئولیت قانونی را بر عهده دارند. با توجه به اینکه امروزه کلیه کارها و مسائل به صورت قانونی صورت می گیرد، وکیل باید در همه حیطه های اجتماعی و اقتصادی دارای مهارت و تجربه باشد.

یکی از مسائلی که برای آن از وکیل استفاده می کنند، ثبت شرکت است. شرکت های متفاوتی با وظایف قانونی گوناگونی وجود دارند که وکیل ثبت باید در مورد تمامی این شرکت ها و کلیه وظایف آنها آگاهی کامل داشته باشد.

انواع وکیل ثبت شرکت درشیراز

وکلای ثبت شرکت انواع متفاوتی دارند. با توجه به اختیارات وکیل ثبت شرکت، می توان آنها را در تقسیم بندی های زیر گنجاند.

  1. نوعی از وکالت وجود دارد کهوکالت مطلق نامیده می شود. در این نوع از وکالت برای ثبت شرکت، فرد مورد نظر وکیل را برای انجام کلیه کارهای اداری و مالی انتخاب می کند. با دادن وکالت مطلق به وکیل، او اجازه دارد کلیه کارهای شرکت را بدون اجازه از موکل خود انجام دهد. زیرا در قرارداد طرفین در این موضوع به توافق رسیده اند. به همین دلیل در وکالت مطلق اختیارات وکیل ثبت شرکت بسیار گسترده است.
  2. در صورتی که وکالت مورد نظر دارای بند های قانونی مشخص شده ای باشد، وکیل نمی تواند کلیه کارهای موکل را بدون اجازه او انجام دهد و فقط موظف به انجام اموری است که در قرارداد ذکر شده است.

توجه به این نکته ضروری است؛ افرادی که وکالت خود را به وکیل می دهند باید در کلیه اموال خود دخالت داشته باشند و این اموال نباید در تصرف فرد دیگری باشد. در این صورت وکالت مورد نظر باطل است.

وکیل ثبت شرکت درشیراز در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

حیطه فعالیت کاری وکیل ثبت شرکت در موارد زیر عنوان می شود.

  • بررسی موضوع و هدف شرکت
  • تعیین کردن افراد شرکت و نوع سمت و وظایف آنها
  • تقسیم کردن سهام هر فرد در شرکت به صورت تخصصی
  • تقسیم بندی سود و زیان احتمالی به شرکت و درصد هر فرد از آن
  • انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدت زمان خدمت آنها در شرکت
  • انتخاب سال مالی صحیح
  • تنظیم صورت جلسه ها و اساسنامه شرکت مربوطه
  • ثبت کردن مدارک در سایت های مربوط به ثبت شرکت
  • پرداخت هزینه های مربوطه با وکالت رسمی از صاحبان شرکت
  • رسیدگی دقیق و جزئی به کلیه مراحل ثبت شرکت

وکلایی که در این حیطه مشغول فعالیت هستند، باید کلیه کارهای ذکر شده را با وکالت رسمی از طرف صاحبان شرکت انجام دهند. این مراحل بسیار پیچیده است و نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد که هر فردی از عهده انجام آنها بر نمی آید. به همین دلیل استخدام وکیل مجرب و متخصص در این زمینه می تواند به شما در تاسیس شرکت کمک شایانی کند.

در صورتی که می خواهید شرکت مورد نظر خود را به صورت شخصی ثبت کنید، قبل از آن مشاوره های لازم و اصولی را از وکلایی که در این حیطه به فعالیت مشغول هستند دریافت کنید.

یکی از بهترین مشاوره هارا می توانید به صورت رایگان از سایت ثبت فردا دریافت کنید. در این سایت پشتیبانی و خدمات متنوعی از جمله مشاوره های تخصصی و رایگان با وکلای ثبت شرکت برای شما ترتیب داده می شود. بدین طریق از ایجاد هزینه های اضافی و صرف زمان بیهوده خودداری می شود و در کمترین زمان ممکن شرکت مورد نظر خود را ثبت خواهید کرد.

محدوده اختیارات وکیل ثبت شرکت

وکیل ثبت شرکت درشیراز

افرادی که به عنوان وکیل در نظر گرفته می شوند، حدود اختیاراتی دارند. در صورتی که این افراد از حد خود تجاوز کنند، مورد بازخواست قانونی قرار می گیرند. این اختیارات به صورت زیر عنوان می شود:

  • وکیل ثبت شرکت اجازه ندارداز اختیاراتی که در قرارداد آورده شده است، تجاوز کند.
  • در صورتی که افراد و صاحبان شرکت ها وکالت مطلق و تام را به وکلا دهند، آنها می توانند اداره اموال افراد را در اختیار داشته باشند.
  • در صورتی که قانون دخالت شخص مورد نظر را ضروری اعلام کند مانند زمانی که نیاز به سوگند در دادگاه است، وکیل نمی تواند در این مورد دخالتی داشته باشد.
  • وکالت می تواند به صورت مادی یا حقوقی در نظر گرفته شود.
  • در قرارداد وکالت باید شفاف سازی های اصلی صورت گیرد. در غیر این صورت وکیل هیچ گونه تضمینی در قبال قرارداد نوشته شده ندارد.

امروزه وکیل ثبت شرکت درشیراز به راحتی می تواند کلیه کارهای حقوقی ثبت را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان انجام دهد. این امر سبب می شود تا افرادی که می خواهند اقدام به ثبت شرکت کنند، بدون کمترین نگرانی از قانون، این کار را به دست وکیل مربوطه بسپارند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک  ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد