فرش ماشینی ارزان قیمت

0

فرش ماشینی ارزان قیمت : پیدا کردن فرش ارزان قیمت یکی از دغدغه هایی است که همه افراد هنگام خرید فرش تجربه می کنند. فرش که از گذشته تا امروز یکی از عناصر اصلی دکوراسیون خانه های ایرانی است، زیبایی خاصی به منازل می دهد.

با تنوع بالایی که امروزه در فروشگاه های اینترنتی و مراکز خرید فرش وجود دارد، پیدا کردن فرش ماشینی ارزان قیمت کمی سخت تر شده است.

فرش ماشینی ارزان قیمت

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : برای خرید فرش ماشینی که تمام انتظارات شما را برآورده کند، لازم است اطلاعاتی کلی از فرش های ماشینی داشته باشید تا هنگام انتخاب سردرگم نشوید.

هنگام خرید فرش ماشینی، لازم است به برخی نکات دقت بیشتری داشته باشید. در این مطلب راهنمای کاملی برای خرید انواع فرش های ماشینی آورده شده تا بتوانید یک فرش ماشینی با کیفیت و قیمت مناسب را تشخیص دهید.

فرش ماشینی خوب چه فرشی است؟

بسیاری از افراد بر اساس انتظاری که از فرش ماشینی دارند، ممکن است تعریف متفاوتی از فرش ماشینی خوب داشته باشند. به همین دلیل در این قسمت مولفه های عمومی یک فرش ایده آل معرفی می شود.

اگر برای خرید فرش، قیمت اولویت اول شماست، بهتر است فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه تهیه کنید. این فرش ها در مقایسه با انواع دیگر، فرش ماشینی ارزان قیمت به حساب می آیند.

ارزان قیمت بودن فرش دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست. قیمت فرش ها بر اساس تراکم و شانه مشخص می شود. در فرش ماشینی ارزان، ضخامت بیشتری نسبت به انواع دیگر مشاهده می شود. ضخامت بیشتر این فرش ها دلیل بر دوام بالای آن هاست.

یکی از مصارف متداول فرش ماشینی ارزان قیمت، مکان هایی است که رفت و آمد بیشتری در آن جا وجود دارد. مثلا وجود این فرش ها در محیط های کاری بسیار دیده می شود. فرش ماشینی ارزان، علاوه بر زیبایی بیشتر فضا، ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت.

انتخاب فرش با توجه به کاربرد آن

برای انتخاب فرش مناسب، لازم است ابتدا محل استفاده از آن را مشخص کنید. ملاک انتخاب یک فرش ماشینی خوب در درجه اول نوع کاربری آن است.

به عنوان مثال فرش هایی با رنگ های تیره و نقوش زیاد برای آشپزخانه مناسب تر هستند چرا که احتمال لک شدن فرش های روشن در این مکان بیشتر است.

برای اتاق خواب بهتر است فرش ماشینی ارزان قیمت با طرح های ساده تر انتخاب کنید. رنگ فرش های مورد استفاده در اتاق خواب ها نیز بهتر است رنگ های ملایم و آرامش بخش باشد.

ابعاد فرش ماشینی

ابعاد فرش، تاثیر زیادی در قیمت آن دارد. بر خلاف چیزی که تصور عمومی است، ابعاد فرش نباید هم اندازه با ابعاد اتاق شما باشد. هدف از وجود فرش در دکوراسیون ها، بزرگ تر نشان دادن فضا است. برای این کار لازم است فرشی کوچکتر از ابعاد اتاق تهیه کنید.

برای خرید فرش ماشینی ارزان قیمت، نمونه های کوچکتر فرش ها را تهیه کنید.

فرش ماشینی ارزان بخریم؟!

فرش های ماشینی که قیمت پایین تری دارند، ممکن است ویژگی های داشته باشند که از نظر شما مناسب نیست. به عنوان مثال فرش های ارزان تر در برابر شست و شو آسیب پذیر ترند. اگر فرش را برای محلی تهیه می کنید که همیشه لازم است تمیز باشد، بهتر است هزینه بیشتری کنید.

فرش های ماشینی ارزان برای اتاق خواب بچه ها نیز پیشنهاد نمی شود. الیاف فرش ماشینی ارزان قیمت، کیفیت بالای ندارد و ممکن است برای کودکان حساسیت زا باشد.

بهترین محل استفاده از فرش های ارزان قیمت، مکان هایی است که برای تزئین از فرش استفاده می کنید. علاوه بر استفاده تزئینی، مکان هایی که رفت و آمد کمتری دارد بهترین محل استفاده از فرش های ماشینی ارزان قیمت است.

آسیب پذیری در برابر شست و شو تنها دلیلی است که افراد از خرید فرش های ارزان قیمت منصرف می شوند. در حالی که اگر قبل از خرید مکان استفاده آن را مشخص کنید با خیال راحت از داشتن این فرش ها لذت می برید.

فرش ماشینی چند شانه ارزان است؟

فرش های ماشینی ارزان قیمت را معمولا در دو نوع ۵۰۰ و ۷۰۰ شانه می توان یافت. در این بین فرش های ۵۰۰ شانه ممکن است زیبایی و جذابیت کمتری داشته باشند اما با داشتن نخ های ضخیم، طول عمر بیشتری دارند. از نظر قیمت فرش های ۵۰۰ شانه از سایر فرش ها بسیار ارزان ترند.

فرش های ۷۰۰ شانه تنوع رنگ و طرح بالایی دارند. در کنار تنوع بالای طرح که انتخاب را آسان تر می کند، این فرش ها عمر و ماندگاری بالایی نیز دارند. فرش ۷۰۰ شانه جز فرش ماشینی ارزان قیمتی است که بسیاری از نیاز های شما را پاسخ می دهد.

کلام آخر

برای خرید یک فرش ماشینی از سرای ابریشم با قیمت مناسب بهتر است قبل از خرید تصمیم بگیرید، قرار است کجا از آن استفاده کنید. فرش های ماشینی ارزان قیمت در کنار مزایای فراوانی که در اختیار خریدار قرار می دهند، ممکن است برای قرار گرفتن در بعضی مکان ها مناسب نباشند.

این فرش ها معمولا ضخامت بالایی دارند و همین عامل آن ها را به فرش هایی با دوام تبدیل می کند. با این حال بزرگترین عیب فرش ماشینی ارزان قیمت آسیب پذیری نسبت به شست و شوی مدوام است. به همین دلیل این فرش ها قابل استفاده در مکان هایی است که، رفت و آمد کمتری دارند.

برای خرید فرش های ارزان قیمت، بهتر است به سرای ابریشم مراجعه کنید. بسیاری از مراکز نامعتبر خرید فرش و سایت های اینترنتی، به دلیل نامرغوب بودن فرش ها، آن ها را با قیمتی غیرواقعی و بسیار ارزان به فروش می رسانند.

 

اگر فرش ماشینی انتخاب شما است می توانید به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد