ثبت شرکت در کانادا در سریعترین زمان

0

ثبت شرکت در کانادا در سریعترین زمان : کشور کانادا جز آن دسته از کشور هایی است، که افراد زیادی علاقمندند کسب و کاری را در این کشور راه بیندازند. در واقع وجود بسیاری از امکانات و مزایا سبب شده که افراد تمایل به سرمایه گذاری در این کشور داشته باشند. هم اکنون کشور کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهایی است که می توانید سود زیادی را با سرمایه گذاری در آن کشور کسب کنید.

ثبت شرکت در کانادا در سریعترین زمان

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در کانادا ۱۰ ایالت وجود دارد که هر یک از ایالت ها جهت ثبت شرکت، قانون و مقررات خاص خود را مشخص کرده اند. اما کلیت قوانین آنها یکسان است. اگر به تمامی قوانین و مراحل ثبت شرکت در کانادا آشنا باشید، می توانید ثبت شرکت در کانادا را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید که اطلاعات خوب و کاربردی را در اختیار شما قرار دهیم.

آشنایی با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کانادا

یکی از روش های سرمایه گذاری در کانادا، ثبت شرکت در آن کشور است. اما جهت ثبت شرکت باید مجوز هایی در خصوص تجارت توسط اداره فدرال ارائه شود. هر فردی که بخواهد در این کشور شرکتی را به ثبت برساند، حتی اگر به صورت انحصاری باشد باید تمامی فعالیت های وی تحت کنترل دولت قرار گیرد. زیرا او به عنوان فردی خارجی در آن کشور محسوب می شود.

بنابراین منفعت افراد، حق رای و میزان سهام از طرف دولت مشخص خواهد شد. در گذشته هنگامی که افراد خارجی قصد ثبت شرکت در این کشور را داشتند، تفاوت هایی بین افراد داخلی و خارجی قائل بودند. اما امروزه چه افراد خارجی و چه افرادی که در کشور خود قصد ثبت شرکت را دارند، حق رای و طرح دعوی خواهند داشت.

اما به این نکته توجه داشته باشید که هم اکنون نیز در ایالت کبک برخی از محدودیت ها برای افراد غیر کانادایی برای ثبت شرکت وجود دارد. با رعایت برخی از قوانین می توانید همانند دیگر ایالت ها در کانادا شرکت خود را به ثبت برسانید. با داشتن چنین اطلاعاتی می توانید ثبت شرکت در کانادا را در سریعترین زمان انجام دهید. در ادامه در این خصوص بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد.

قوانین ثبت شرکت در کانادا در سریعترین زمان

همانطور که گفته شد با ثبت شرکت در کانادا می توانید از سود زیادی در کسبو کار خود در آن کشور بهره مند شوید. اما این کشور قوانین خاص خود را دارد که در راستای این قوانین، باید در این کشور سرمایه گذاری کنید.

موافقتنامه های این کشور با سازمان جهانی نشان می دهد، زمانی سرمایه گذاری در این کشور امکان پذیر است که ابتدا فواید سرمایه گذاری برای کانادا مشخص شود. همچنین تاسیس بانکی که توسط افراد خارجی در این کشور صورت می گیرد، نباید در سایر کشورها شعبه های دیگری داشته باشد.

همچنین ثبت شرکت در کانادا توسط افراد خارجی باید تماما تحت نظر دولت باشد. بهره برداری از برخی منابع در کشور کانادا محدودیت هایی خواهد داشت. به طور مثال اگر قصد بهره برداری از منابع اورانیوم را داشته باشید، باید ۴۰ درصد از سهام شرکت برای شما به ثبت رسیده باشد.

هر فردی که قصد ثبت شرکت داشته باشد، در راستای موضوعی خاص فعالیت خود را آغاز می کند. در کانادا به افراد خارجی، اگر موضوع شرکت در راستای حمل و نقل و صید در دریا باشد، مجوز ها ارائه خواهد شد. در واقع خارجی ها می توانند زمین هایی را برای خود خریداری کنند، که زمین معادن و کشاورزی نباشد.

این نکته را به یاد داشته باشید که با خرید این زمین ها مالیات های سنگین، یعنی ۳۳ درصد از ارزش زمین را باید به دولت پرداخت کنید. با داشتن این اطلاعات می توانید در سریعترین زمان ممکن ثبت شرکت خود را انجام دهید.

قوانین ثبت شرکت سهامی در کانادا

اگر قصد ثبت شرکت در سریعترین زمان را دارید، باید به تمام قوانین به خوبی آشنا باشید که بدون فوت وقت تمامی مراحل ثبت را انجام دهید. در شرکت های سهامی، افراد تنها در زمین هایی اجازه سرمایه گذاری دارند که مالکیت شرکت به دست فردی کانادایی باشد.

همچنین در هر زمانی که مجمع عمومی تشکیل می شود، باید صاحب شرکت یعنی فرد کانادایی در مجمع حضور داشته باشد. هنگامی که با افراد کانادایی قصد همکاری داشته باشید، در همه ایالت ها افراد می توانند طرح دعوی کنند.

اما در ایالت کبک طرح دعوی همراه با پرداخت وثیقه امکان پذیر خواهد بود. این اقدام به این دلیل است که زمانی که طرح دعوی تایید نشد امکان جبران خسارت وجود داشته باشد. در نهایت جهت ثبت شرکت در کانادا در سریعترین زمان بهتر است به افراد متخصص در این زمینه یعنی سایت ثبت فردا مراجعه کنید. چرا که با داشتن دانش کافی تمامی مراحل را برای شما انجام خواهند داد.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در کانادا

جهت ثبت شرکت در کانادا به مدارکی نیاز خواهید داشت. قبل از هرگونه اقدامی باید مدارک مورد نیاز را تهیه کنید که بتوانید در کمترین زمان ممکن شرکت خود را در این کشور به ثبت برسانید. مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر است:

  1. ابتدا باید اساسنامه، اظهارنامه، تقاضانامه و شرکت نامه را تهیه و امضا کنید.
  2. بیمه عوامل شرکت را باید ارائه دهید.
  3. فرمی از سرمایه و مالیات شرکت ارائه دهید.
  4. مدارکی در خصوص هویت کلیه کارکنان و سهامداران باید ارائه شود.
  5. مدارک هویتی و فرم تاییدیه درخواست شرکت باید به بازرگانان ارائه شود.

با تهیه و ارائه این مدارک می توانید ثبت شرکت در کانادا را در سریعترین زمان انجام دهید.

چه شرایطی برای ثبت شرکت در کانادا وجود دارد؟

سرمایه گذاری ثبت شرکت در این کشور نیازمند به شرایط خاص است که در ادامه توضیح خواهیم داد:

  • پس از دریافت مجوز ثبت شرکت باید ۸۰۰۰۰۰ دلار کانادایی به دولت کانادا به عنوان وثیقه پرداخت کنید. این وثیقه ۵ ساله است.
  • فردی که می خواهد شرکتی را ثبت کند باید به مدت سه سال سابقه مدیریت در شرکتی را در کانادا داشته باشد.
  • فردی که قصد ثبت شرکت در کانادا را دارد باید توانایی مالی حداقل به ارزش ۱۶۰۰۰۰۰۰ دلار در شرکت داشته باشد.

در نتیجه، اگر قصد ثبت شرکت در کانادا در سریعترین زمان را دارید، ابتدا باید قبل از هرگونه اقدامی به تمامی قوانین آن آشنایی کامل داشته باشید. این امر سبب می شود که بدون اتلاف وقت با کمترین زمان مراحل ثبت را انجام دهید. کارکنان ثبت فردا می توانند در این خصوص شما را یاری دهند که شما در کمترین زمان ممکن شرکت خود را در کانادا به ثبت برسانید.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد