یراق آلات ریلی و آشنایی با آن ها

0

یراق آلات ریلی و آشنایی با آن ها : شاید امروزه استفاده از انواع یراق آلات به شما کمک کند که بتوانید بخش های مختلف منزل خویش را دیزاین کنید و در همان سان بتوانید تاثیر های راحت تری داشته باشید. یراق آلات ریلی یکی از انواع یراق آلاتی هستند که شما میتوانید آن ها را مورد بهره‌گیری قرار دهید.

به گزارش دکوکده : شاید امروزه استفاده از انواع یراق آلات به شما کمک کند که بتوانید بخش های مختلف منزل خویش را دیزاین کنید و در همان سان بتوانید تاثیر های راحت تری داشته باشید. یراق آلات ریلی یکی از انواع یراق آلاتی هستند که شما میتوانید آن ها را مورد بهره‌گیری قرار دهید و به آسانی آنچه که باید را برای خویش داشته باشید. برای بررسی یراق آلات ریلی و آشنایی با آنها با ما همراه شوید.

یراق آلات ریلی و آشنایی با آن ها

مکانیزم یراق آلات ریلی از سری سازوکار های کمد و کابینت بوده و به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد خویش از محبوبیت فوقانی در نزد طراحان دکوراسیون درونی برخوردار است. عملکرد این مکانیزم به این چهره است که دو درب به صورت تاشو (آکاردئونی) در یک سمت یونیت قرار می گیرند، فلذا امکان استفاده از تمامی فضای داخل کمد به راحتی شدنی است و درب ها گیر از جنبش اکسسوری های داخل کمد نمی شوند.

مکانیزم یراق آلات ریلی برای دودرب تاشو به چهره آویز یعنی در ذیل درب ریلی برای نصب وجود ندارد و تنها کل درب از بالا نصب می گردداین مکانیزم پسندیده برای فضاهایی است که بیچارگی به متمایز سازی از هم دارند ودر ضمن محل آمدوشد  هم می باشند.مانند دو اطاق و یا متمایز سازی طباخ خانه گرم و و سرد

مکانیزم یراق آلات ریلی  مثل دیگر درب های اکاردئونی دیگر حائز ریل بالا و پایین نمی باشد و فضای بیشتری در درون کمد به شما می دهد.

شامل یک دست میله هدایت کننده درب و ۴ شماره لولای پلاستیکی بین دودرب

هربسته از این سازوکار برای یک یونیت به عرض ۹۰ سانتیمتر می باشد.

مکانیزم آکاردیونی یا وینگ لاین

مکانیزم یراق آلات ریلی برقی

کار یراق آلات ریلی برقی از لحاظ کاربردی مانند مکانیزم یراق آلات معمولی می باشد با این تفاوت که در مکانیزم وینگ لاین برقی درب با ریموت یا با خفقان دست مفتوح و بسته می شود.

مکانیزم یراق آلات ریلی تاپ لاین

کارکرد مکایراق آلات ریلی تاپ لاین نیزم تاپ لاین بصورت حرکت دست نویس در دولاین مجزا برروی یکدیگر است و تا کمدهای عرض ۳٫۶ متری را پوشش می دهد.

این مکانیزم بعلت نصب ریل برروی سقف یونیت تحمل وزن زیاد فوقانی دارد و شما در دیگر مثل دیگر درب های ریلی ریل و قرقره سازوکار را نمی بینید .این مکانزم درب ریلی با طراحی منحصر به فرد خود توسط طراحان شرکت با محوریت زیبایی،کیفیت زیاد بالا و راحتی نصب ، خویش را از دیگر محصولات مثل جدا کرده است

مکانیزم یراق آلات ریلی این لاین

در این مکانیزم ، دودرب کمد برخلاف سایر درب های ریلی که یک درب در ریل جلو و دیگری در ریل عقب پیمان می گیرد هردودرب در یک خط قرار می گیرد و در یک امتداد می باشند.ریل های این فرآورده یکتا بر روی سقف ودیگری در زیر کف یونیت نصب می شوند ،و این امر مایه می شود دیگر ریل ها در رویت نباشند که زیبایی دوچندانی به کار می دهد.

درب ها مانند درب ون باز می شود یعنی ابتدا درب به خارج امده و برروی درب دوم جنبش می کند.

ریل این لاین در دو مدل برقی و دستی موجود می باشد.در مدل برقی با یک فشار کوچک بر روی در ،درب کمد به صورت اتوماتیک باز می شود و با فشار دکمه ای که برروی بدنه وجود دارد درب بسته می شود.

درب کرکره ای و یراق آلات ریلی

این مکانیزم لوکس با خاصیت های بی همتا برای داشتن منزل ای زیباتر و خاص تر شما را یاری می کند.برای راحتی شما سنسور کنترل لمسی ذیل مکانیسم باعث باز شدن کرکره میشود.

اسلاید ها از جنس TSG (شیشه ایمن) با مقاومت در برابر سایش روزمره و شکستگی در دو رنگ سفید و مشکی هایگلاس موجود است که با جلایی ویژه در زاویه ی طباخ خانه و یا اطاق شما چشم نواز است.

هر مکانیزم به صورت کامل به همراه یونیت از پیش ساخته شده و حاضر جهت نصب آسان  ارائه میشود.

موتور بی صدا، روان و کم مصرف با به کارگیری برق شهری از دسته ویژگی های مکانیزم درب کرکره ای می باش

یراق آلات ریلی و آسانسوری

معمولا دسترسی به طبقات بالای کابینت های هوایی برای بعضی از بانو های منزل مشکل می باشد، برای حل این سخت مکانیزم آگیلیس یا آسانسوری طراحی گردیده است.

با نصب این مکانیزم در یک کابینت به عرض ۹۰ سانتیمتر شما می توانید گونه ها شیشه های ادویه و یا دیگر محصولات حقیر سوپری خویش را در آن پیمان دیتا و با کشیدن به سمت زیر تمام آنها براحتی در دسترس شما قرار می گیرد.این سبد حائز جک ارامبند می باشد و همچین دکمه ای به منظور افزایش و یا کاهش نیرو جک به نسبت بار قابل حمل در آن وجود دارد.

یراق آلات ریلی پاکت دور

مکانیزم پاکت دور ترکیبی از لولا و ریل می باشد.این محصول مناسب برای فضاهای حقیر و یا درب های کابینتی که با مفتوح  شدن آن جلوی رفت وآمد گرفته می شود ،مانند درب روی ماکرویو و یا میز تلویزون.

سیستم باز شدن pocket door بدین شکل می باشد که ابتدا درب به چهره لولایی باز می شود و سپس به صورت ریلی تو یونیت می رود. فلذا فضای زیادی را اشغال نمی کند.

اگر یراق آلات ریلی انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد