لبه چسبان compact4

0
امروزه لبه چسبان ها در دو نوع دستی و اتومات به بازار عرضه شده اند. لبه چسبان های دستی بیشتر جهت مصارف کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. در طرف دیگر لبه چسبان های اتومات پیشرفته تر از نوع دستی آن بوده و امکانات بیشتری دارد. در ادامه به بررسی یکی از مدل های این دستگاه به نام لبه چسبان compact4 خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

لبه چسبان compact4

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از مهم ترین ملزومات در صنعت چوب و ام دی اف دستگاه لبه چسبان است. وظیفه لبه چسبان، چسباندن نوار به لبه های کابینت است. با افزایش روز افزون تقاضای این دستگاه به ترتیب تولید آن بیشتر شده و مدل های مختلف آن به بازار عرضه شدند. امروزه لبه چسبان ها در دو نوع دستی و اتومات به بازار عرضه شده اند. لبه چسبان های دستی بیشتر جهت مصارف کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. در طرف دیگر لبه چسبان های اتومات پیشرفته تر از نوع دستی آن بوده و امکانات بیشتری دارد. در ادامه به بررسی یکی از مدل های این دستگاه به نام لبه چسبان compact4 خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

کاربرد لبه چسبان اتوماتیک

همانطور که گفته شد این دستگاه از امکانات بیشتری نسبت به نمونه دستی آن برخوردار است. دستگاه اتوماتیک لبه چسبان در صنایعی مانند چوب و کابینت مورد استفاده می گیرد. اگر دستگاهی که از آن استفاده می شود از نوع لبه چسبان compact4 باشد، قطعاً نتیجه کار بهتری خواهید داشت. زیرا در این دستگاه تمامی کارها به صورت اتوماتیک و با به کار گیری تجهیزات مدرن انجام می شود. هنگامی که قصد چسباندن نوار به لبه های کابینت را دارید، می توانید با کمک این دستگاه و بدون دخالت دست به راحتی کار خود را انجام دهید. مهم ترین کاربرد این دستگاه توانایی چسباندن پی وی سی به لبه های کار است. همچنین در خرید این مدل دستگاه دیگر نیازی به قدرت بدنی نخواهید داشت. به این صورت که تنظیمات مورد نیاز روی دستگاه تنظیم شده و ادامه کار را به دستگاه واگذار می کنید. در آخر بدون شک نتیجه قابل قبولی از کار این دستگاه خواهید گرفت.

فاکتور های مهم در دستگاه لبه چسبان مدل compact4

با اندکی جستجو در بازار یا اینترنت با مدل های مختلف از این دستگاه در برند های مختلف آشنا خواهید شد. اگر این مدل از برند خاصی را مد نظر دارید، بد نیست اطلاعاتی درباره امکانات آن داشته باشید. آشنایی با این اطلاعات از طریق سایت خوگر پلاس می تواند شما را در انتخاب بهترین برند از این دستگاه آشنا کند. از جمله نکات مهم هنگام خرید این دستگاه می توان به اندازه دستگاه، نوع برق مصرفی، سرعت ماشین، تعداد ایستگاه ها، توان مصرفی، حداقل و حداکثر ضخامت ورق و گارانتی آن اشاره کرد. همچنین تنظیم اتوماتیک یا دستی ارتفاع و ضخامت از دیگر نکات مهم در هنگام خرید این دستگاه به حساب می آید.

دستگاه لبه چسبان compact4 چگونه کار می کند؟

برای اینکه بدانید این دستگاه چگونه کار می کند، بهتر است پیش از خرید آن مطالعاتی در این زمینه داشته باشید. عملکرد این دستگاه به این گونه است که صفحاتی که به واسطه دستگاه های مخصوص برش خورده اند از قسمت نری وارد دستگاه لبه چسبان می شوند. پس از وارد شدن صفحات برش خورده، لبه های آن به چسب مخصوصی که از قبل گرم شده است، آغشته می شود. در مراحل بعدی چسب آغشته شده توسط چند غلتک مخصوص، با توانایی کنترل مستقل تحت فشار قرار می گیرد. صفحه تحت فشار در دیگر مراحل از ایستگاه هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، عبور می کند. پس از عبور قسمت های اضافی از صفحه جدا خواهد شد. در حال حاضر، برای صفحاتی که ضخامت آن ها بین ۱۸ تا ۲۵ میلی متر است از نوار های ۲۰ و ۲۸ میلی متری استفاده می شود. این اندازه طبق استاندارد بوده و باید طبق همین اندازه اقدام به چسباندن نوار به لبه های کابینت کرد. پس انجام کلیه این مراحل ضخامت آن ها به ضخامت استاندارد و مورد نظر خواهد رسید.

خرید لبه چسبان compact4

اگر قصد خرید این مدل از دستگاه لبه چسبان را دارید، پس باید با شرایط آن به طور کامل آشنا باشید. جهت خرید این دستگاه می توانید از چند روش مختلف اقدام کنید. اگر وقت و حوصله کافی برای گشتن را دارید بهترین روش، روش حضوری است. در این روش شما می توانید دستگاه را از نزدیک مشاهده کرده و پس از برسی آن اقدام به خریدن آن کنید. از طرف دیگر در روش حضوری شاید وقت کافی جهت گشتن تمامی مغازه های فروش این دستگاه را نداشته باشید. از همین جهت روش اینترنتی به شما توصیه می شود. امروزه بسیاری از کارخانه های تولید این دستگاه در کنار فروش حضوری خود امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم کرده اند. در خرید اینترنتی شما می توانید مدل مورد نظر دستگاه را که compact ۴ است از طریق مراجعه به وب سایت سفارش دهید. پس از ثبت سفارش و واریز وجه تعیین شده برای این دستگاه، محصول مورد نظر طی روز های تعیین شده به دست شما خواهید رسید. توصیه می شود پیش از سفارش اینترنتی این محصول حتماً از نماد تجارت الکترونیکی آن مطمئن شوید. در غیر این صورت ممکن است سایتی که اقدام به سفارش دستگاه لبه چسبان از آن می کنید جعلی باشد. در این صورت پول شما به باد رفته و ضرر زیادی را باید متحمل شوید. در رابطه با پرداخت هزینه لبه چسبان compact ۴ نیز می توانید به دو صورت نقد و اقساط هزینه آن را پرداخت کنید. در روش نقدی همانطور که از اسمش پیدا است حضوری قیمت کل آن را پرداخت می کنید. اما امروزه به دلیل قیمت نسبتاً بالای این دستگاه بسیاری از آن ها امکان خرید قسطی را برای فروشندگان خود فراهم آورده اند. در خرید قسطی شما باید مبلغ دستگاه خریداری شده را طی اقساط مختلف و در زمان های تعیین شده پرداخت کنید. خرید قسطی دستگاه لبه چسبان به شما این امکان را می دهد که به راحتی این مدل از دستگاه را خریداری کنید. در این مقاله سعی کردیم به شما تمامی ویژگی های این مدل از دستگاه لبه چسبان را معرفی کنیم. بهتر است پیش از خرید و کار با این دستگاه نکاتی که در بالا ذکر کردیم را مد نظر داشته باشید. آشنایی با نحوه عملکرد و امکانات آن سرعت کار شما را بهبود بخشیده و موجب پیشرفت شما در کار می شود. امیدواریم با خواندن این مطلب توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. اگر لبه چسبان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد