دستگاه لبه چسبان پی وی سی نوین چوب

0
دستگاه های لبه چسبان به طور کلی انواع مختلفی از جمله لبه چسبان اتوماتیک، لبه چسبان صنعتی، لبه چسبان سه ایستگاه، لبه چسبان پی وی سی وغیره دارند. بهتر است بدانید که بهترین و پرطرفدارترین لبه چسبان، دستگاه لبه چسبان پی وی سی نوین چوب است.

دستگاه لبه چسبان پی وی سی نوین چوب

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : دستگاه های لبه چسبان نوعی از دستگاه های صفحه ای در امور مربوط به چوب هستند. از آنجایی که قطعه های چوبی در تولید وسایل دارای لبه های تیز و برنده هستند؛ جهت جلوگیری از زخم و بریدگی بر لبه این قطعات چوب، نواری از پی وی سی چسبانده می شود. امروزه جهت سهولت چسباندن این نوارها، انواع دستگاه های لبه چسبان تولید شده است. یکی از بهترین این دستگاه ها، دستگاه لبه چسبان پی وی سی نوین چوب است. این دستگاه همچون دیگر لبه چسبان ها، انواع، امکانات و ویژگی های به خصوصی دارد که جهت آشنایی شما، آن ها را در ادامه بیان می کنیم.

انواع دستگاه های لبه چسبان

دستگاه های لبه چسبان به طور کلی انواع مختلفی از جمله لبه چسبان اتوماتیک، لبه چسبان صنعتی، لبه چسبان سه ایستگاه، لبه چسبان پی وی سی وغیره دارند. بهتر است بدانید که بهترین و پرطرفدارترین لبه چسبان، دستگاه لبه چسبان پی وی سی نوین چوب است. یکی از دسته بندی های دستگاه های لبه چسبان براساس وزن آن ها است. به طوری که لبه چسبان های قابل حمل به دو نوع پی وی سی و اتویی تقسیم می شوند. این تقسیم بندی براساس نوع و جنس نواری است که در این دستگاه ها استفاده می شود.

تفاوت دستگاه لبه چسبان پی وی سی و اتویی

جهت آشنایی بیشتر با دستگاه لبه چسبان پی وی سی نوین چوب، ابتدا باید تفاوت آن را با نوع اتویی بدانید. به طوری که در دستگاه های لبه چسبان اتویی از نوارهایی استفاده می شود که در پشت آن ها خاصیت چسبندگی وجود دارد. اما دستگاه لبه چسبان پی وی سی به صورتی است که نوارهای مورد استفاده در آن از جنس پی وی سی هستند. در این دستگاه مخزن چسب گرانول وجود دارد. به طوری که نوار پی وی سی در دستگاه با این چسب آغشته می شود و سپس نوار بر لبه قطعات چسبانده می شود.

دانستنی های دستگاه لبه چسبان پی وی سی نوین چوب

هنگام خرید و استفاده از دستگاه لبه چسبان پی وی سی مارک نوین چوب، باید نکاتی را مد نظر قرار دهید که دچار مشکل نشوید. به همین جهت این نکات را در ادامه برای شما بیان می کنیم. به طوری که اگر تمامی آن ها را رعایت کنید؛ علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه، عملیات نوار زنی شما نیز به خوبی انجام می شود.

نوار دستگاه

همانطور که می دانید دستگاه های لبه چسبان نیازمند نواری با جنس و اندازه به خصوص هستند. پیش تر اشاره کردیم که در دستگاه لبه چسبان پی وی سی باید از نواری با جنس پی وی سی استفاده شود. همچنین اندازه نوار نیز در این دستگاه بسیار حائز اهمیت است. بنابراین هنگام استفاده از دستگاه لبه چسبان پی وی سی باید عرض نواری که در این دستگاه به کار می رود را در نظر داشته باشید. به طوری که اگر نواری نامناسب در این دستگاه قرار دهید؛ نه تنها عملیات شما به خوبی انجام نمی شود؛ بلکه دستگاه نیز آسیب خواهد دید.

دمای فضایی که دستگاه در آن قرار دارد

همانطور که می دانید دستگاه های لبه چسبان دارای قطعات و سیستمی بسیار حساس نسبت به رطوبت هستند. به همین جهت این دستگاه را نباید در فضایی با رطوبت بالا قرار دهید. زیرا ممکن است عملکرد آن دچار مشکل شود. ضمن اینکه چسب مورد استفاده در این دستگاه باید در فضایی با دمای بالا نگهداری شود. به همین دلیل باید به مقدار رطوبت و حرارت فضای خود دقت داشته باشید. رطوبت زیاد عمل چسباندن نوار را نیز دچار مشکل می کند و پس از مدتی نوار از قطعه چوب جدا می شود.

متراژ و اندازه های قطعه چوب

یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید دستگاه لبه چسبان پی وی سی نوین چوب باید به آن توجه کنید؛ اندازه های قطعه چوب مورد نظر شما جهت چسباندن نوار است. زیرا هر نوع دستگاه، قابلیت چسباندن نوار بر لبه قطعه چوبی با ضخامت و طول و عرض به خصوص را دارد. همچنین این دستگاه قابلیت تنظیم ضخامت دارد. به طوری که هنگام استفاده از آن باید دستگاه را متناسب با ضخامت قطعه چوب مورد نظر خود تنظیم کنید. در غیر این صورت عمل چسب زنی نوار به خوبی انجام نخواهد شد.

دستگاه لبه چسبان پی وی سی نوین چوب را ارزان بخرید

به طور کلی دستگاه های لبه چسبان قیمت ثابتی ندارند و هر روز براساس نوسانات بازار، قیمت آن ها افزایش یا کاهش پیدا می کند. اما اگر به دنبال خرید دستگاه لبه چسبان پی وی سی مارک نوین چوب با قیمت ارزان هستید؛ بهتر است به صورت آنلاین جهت خرید اقدام کنید. زیرا قیمت این دستگاه ها در خرید آنلاین بسیار مناسب تر است. ضمن اینکه با خرید آنلاین این دستگاه از سایت خوگر پلاس از تخفیفات ویژه این سایت در هر زمان از سال بهره مند خواهید شد. بنابراین جهت تهیه این دستگاه به صورت ارزان و در کوتاه ترین زمان ممکن، به این سایت مراجعه کنید. در نهایت بهتر است بدانید که این سایت، خدمات پس از فروش و گارانتی برای دستگاه دارد. طوری که اگر دستگاه شما دچار مشکلی شود؛ جهت تعمیر یا تعویض آن هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت. اگر لبه چسبان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد