انواع ماشین لبه چسبان

0

انواع ماشین لبه چسبان

انواع ماشین لبه چسبان که امروزه در بازار عرضه می شوند می توانند مورد استفاده در نجاری ها و مراکز ساخت وسایل چوبی باشند و به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در این مقاله به شما انواع لبه چسبان عرضه شده در بازار را معرفی خواهیم کرد و شما می توانید بر اساس اطلاعاتی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت، بهترین محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و به صورت اینترنتی خرید را انجام دهید.

به گزارش دکوکده : انواع ماشین لبه چسبان که امروزه در بازار عرضه می شوند می توانند مورد استفاده در نجاری ها و مراکز ساخت وسایل چوبی باشند و به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در این مقاله به شما انواع لبه چسبان عرضه شده در بازار را معرفی خواهیم کرد و شما می توانید بر اساس اطلاعاتی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت، بهترین محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و به صورت اینترنتی خرید را انجام دهید.

لبه چسبان را می توان یکی از محصولاتی دانست که در ساخت وسایل چوبی با استفاده از ورق MDF مورد استفاده است و می تواند لبه های وسایل که پوشش MDF ندارند را بپوشاند. اما لبه چسبان چیست؟ چرا مدل های مختلفی از این محصول در بازار عرضه شده است و اصولا برای خرید انواع لبه چسبان باید به چه مواردی دقت داشته باشیم؟ در این مقاله شما را بیشتر با انواع لبه چسبان آشنا خواهیم نمود. استفاده از نوار PVC در کاور کردن MDF با استفاده از دستگاه لبه چسبان بسیار آسان بوده و شما می توانید با استفاده از این دستگاه سرعت کار و کیفیت نهایی کار را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید.

لبه چسبان چیست؟

لبه چسبان برای اضافه کردن نوار PVC بر روی حاشیه ورق MDF وسایل چوبی مورد استفاده بوده و می تواند یک انتخاب بسیار مناسب به شمار رود. این محصول در مدل های مختلفی تولید می شود و واحدهای صنعتی و تولیدی می توانند بر اساس نوع نیاز خود نسبت به خرید این محصول اقدام نمایند. نوار PVC می تواند باعث زیبایی محصولات شده و خوردگی لبه های MDF به دلیل ضربه جلوگیری می کند. از این روی استفاده از این نوار می تواند علاوه بر جنبه های زیبایی، از لحاظ افزایش طول عمر محصولات نیز تاثیرگذار باشد.

البته انواع لبه چسبان عرضه شده در بازار دارای کارایی های مختلفی هستند و برخی از انواع لبه چسبان برای اینکه بتوانند کارایی بیشتری داشته باشند علاوه بر چسباندن لبه، با استفاده از تراش CNC یک لایه برداری مختصر و فرم دهی می کنند تا لبه PVC بتواند بیشترین نما و زیبایی را داشته باشد و به خوبی بر روی MDF نصب شود. طریقه استفاده از انواع لبه چسبان بر اساس نوع استفاده شما تعیین می شود و باید دقت داشته باشید که انواع لبه چسبان را با دقت بسیار انتخاب کرده و خریداری نمایید. در ادامه با انواع لبه چسبان عرضه شده در بازار بیشتر آشنا خواهیم شد.

انواع ماشین لبه چسبان موجود در بازار ایران

انواع لبه چسبان در مدل های مختلفی تولید شده و در بازار ایران عرضه می شود. شما می توانید این دستگاه را در مدل های زیر انتخاب کرده و خریداری نمایید :

  • انواع لبه چسبان منحنی : استفاده از اشکال هندسی مختلف مانند دایره و منحنی روز به روز در طراحی وسایل مختلف مورد استفاده است و از این روی از انواع لبه چسبان منحنی برای چسباندن نوار PVC استفاده می شود. این دستگاه ظرافت را در چسباندن نوار PVC بر روی لبه های منحنی MDF رعایت می کند و استفاده از این لبه چسبان توصیه می شود.انواع لبه چسبان منحنی در مدل های دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک در بازار عرضه می شوند.
  • انواع لبه چسبان سه ایستگاه : این محصول که برای چسباندن نوار PVC بر روی سطوح صاف مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند یکی از بهترین انواع لبه چسبان موجود در بازار به شمار رود. لبه چسبان سه ایستگاه موتور الکتریکی بسیار قدرتمندی دارد و از سه ایستگاه فرز بالا، فرز پایین، چسباندن و پولیش برخوردار می باشد.
  • انواع لبه چسبان چهار ایستگاه : تفاوت این لبه چسبان نسبت به سایر محصولات عرضه شده در بازار دارای یک ایستگاه اضافه برای متر خوان اتوماتیک بوده و بیشتر در مراکز صنعتی گسترده از این محصول استفاده می شود.
  • انواع لبه چسبان پنج ایستگاه : این محصول دارای مکنده سرخود و همچنین سیستم پیش گرمایش قطعه بوده و سرعت نوار زنی در این دستگاه تا ۱۲ متر بر دقیقه نیز می رسد.
  • انواع لبه چسبان شش ایستگاه : ایستگاه های لبه چسبان شش ایستگاه ویژگی های پیش فرز، چسب زنی، اره سر و ته زن ابتدا و انتهای نوار، فرز بالا و پایین، لیسه و پولیش را دارد و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شرکت های تولیدی باشد که به کیفیت کار اهمیت بسیار زیادی می دهند.
  • انواع لبه چسبان هفت ایستگاه : این محصول علاوه بر ایستگاه های لبه چسبان شش ایستگاه دارای یک ایستگاه فرز و پرداخت ابتدا و انتهای دو قطعه می باشد.
  • انواع لبه چسبان هشت ایستگاه : عمل کرنر زنی در این دستگاه علاوه بر ۷ ایستگاه لبه چسبان هفت ایستگاه به این محصول اضافه شده است.
  • انواع لبه چسبان نه ایستگاه : این محصول به عنوان کامل ترین نوع لبه چسبان به شمار می رود و دارای قطعه شیار زن به عنوان ایستگاه نهم بوده و استفاده از آن در کارخانه های تولیدی با حجم و ظرفیت بسیار بالا مورد نیاز می باشد.

کلام آخر

استفاده از انواع لبه چسبان امروزه در صنایع MDF سازی بسیار گسترده شده است و شما می توانید بر اساس نوع نیاز خود نسبت به خرید اینترنتی انواع لبه چسبان با قیمت مناسب اقدام نمایید. این محصول با بالاترین کیفیت تولید شده است و می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای تمامی شرکت ها و واحدهای صنعتی و تولیدی به شمار رود.

اگر لبه چسبان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد