تا ۷۰٪ تخفیف هتل های تهران در فصل پاییز

0

تا ۷۰٪ تخفیف هتل های تهران در فصل پاییز

تا ۷۰٪ تخفیف هتل های تهران در فصل پاییز : آمار تعداد سفر در فصل پاییز در میان فصل های دیگر رقم متوسطی دارد. اما باز هم این رقم کم نیست و نشان می دهد

آمار تعداد سفر در فصل پاییز در میان فصل های دیگر رقم متوسطی دارد. اما باز هم این رقم کم نیست و نشان می دهد که در این فصل نیز بسیاری از مردم به قصد گردش و تفریح شهر خود را برای چند روز ترک می کنند. تعداد سفرهایی که در این فصل به اقامت شبانه می انجامند ۲۶ میلیون و تعداد کلی سفرهای این فصل ۳۶ میلیون است.

پر سفرترین مقصدها در این فصل نیز به ترتیب مشهد، تهران و قم هستند.

در همین راستا بسیاری از سرویس های مربوط به گردشگری سعی می کنند در این فصل پیشنهادهایی برای جذب مسافران در نظر بگیرند. از جمله پیشنهادهای مخصوص گردشگری در فصل پاییز پایین آوردن هزینه ی تورها، پایین آوردن هزینه ی اقامتگاه ها و هتل ها می باشد.

بنابراین فصل پاییز زمان خوبی برای استفاده از این پیشنهادهای ویژه است. بد نیست قبل از تصمیم گرفتن برای سفر  به سایت های مختلف در حوزه ی گردشگری سری بزنید تا بهترین پیشنهاد را مناسب با بودجه و سلیقه تان پیدا کنید.

سرویس رزرو هتل اقتصادی زودروم ارائه دهنده ی هتل های ارزان با قیمت مناسب و استانداردی ثابت نیز از این قافله عقب نمانده و برای اتاق های خود تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته است. (زودروم درحال حاضر در شهرهای تهران و مشهد فعالیت می کند.)

این سرویس  در تعطیلات پیش رو تعرفه ی خاصی را برای رزرو هتل های ارزان تهران در نظر گرفته است. چرا که تهران نیز یکی از پر رفت و آمدترین شهرها در فصل پاییز است. خیابان های تهران در روزهای تعطیلات رسمی خلوت و بدون ترافیک میشوند و هوای آن نیز پاک خواهد بود. پس میتواند وقت خوبی برای تهرانگردی با خیال راحت باشد.

زودروم با کمپینی به نام “تهران، صد تومن” قیمت تمامی هتل های تهران را تا ۷۰٪ کاهش داده و آنها را به قیمت ۱۰۰هزار تومان ارائه کرده است.

لازم است برای رزرو هتل های تهران کد تخفیفی را هنگام خرید وارد کنید تا هر شب اقامت تان به قیمت صدهزار تومان محاسبه شود. می توانید حتی اتاق های ۴ تخته ی هتل های ۲و ۳ ستاره را  نیز به همان قیمت ۱۰۰ هزار تومان رزرو کنید.

برای رزرو زودروم ها و استفاده از تخفیف  استثنایی این کمپین لازم است که اتاق تان را حتما به صورت آنلاین رزرو کنید. رزرو آنلاین هتل های تهران به دو روش در دسترس مخاطبین قرار گرفته است. روش اول رزرو از طریق اپلیکیشن و روش دوم رزرو از طریق وبسایت زودروم.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد