هتل با قیمت ارزان در تهران

0

هتل با قیمت ارزان در تهران

به گزلرش دکوکده : هتل با قیمت ارزان در تهران تهران مرکز بسیاری از کارها قرار گرفته و باعث شده تا روزانه افراد زیادی به این شهر رفت و آمد کنند. این ترددها باعث شده تا مهمانسراها، مسافرخانه ها و هتل های فراوانی در این شهر وجود داشته باشد. در این شهر هتل هایی با حداقل قیمت تا هتل های لاکچری وجود دارند که قابلیت دارند طیف وسیعی از نیازهای مردم به اقامتگاه در تهران برآورده شود.

بر اساس نوع کیفیت این اقامتگاه ها تقسیم بندی و درجه بندی های متفاوتی وجود دارد که هتل ها را بر اساس آن می سنجند. همانطور که مهمان پذیر ها دارای انواع یک تا سه ستاره هستند، هتل ها نیز از یک تا پنج ستاره دارند که بر اساس نوع خدمات آن ها در این دسته بندی قرار می گیرند. واضح است که هتل هایی که درجه کیفی و خدمات مطلوب تری داشته باشند پرستاره تر بوده و همچنین دارای قیمت های بیشتری نیز هستند. برای جستجوی هتل با قیمت ارزان در تهران باید هتل های مرکز شهر را بررسی نمایید.

اقامت در یک هتل با قیمت ارزان برای بسیاری از افرادی که دائماً در حال سفر به تهران هستند بسیار مهم است. زیرا اقامت های این افراد کوتاه مدت بوده و کم هزینه بودن سفرها می تواند برایشان مقرون به صرفه باشد. هتل با قیمت ارزان در تهران دارای تنوع زیادی است که باعث شده طیف وسیعی از خواسته های مسافران را پوشش دهد. این هتل ها دارای درجه های کیفی مختلفی بوده و از امکانات متفاوتی بهره می برند.

چرا دانستن درجه بندی هتل ها مهم است؟

بسیاری از مسافران تصور می کنند که تنها هتل های چهار یا پنج ستاره با کیفیت هستند و سایر هتل ها دارای خدمات ضعیفی هستند. در صورتی که اگر اطلاعات کافی درباره درجه بندی هتل ها و امکاناتی که هریک از این هتل ها ارائه می دهند داشته باشید می توانید با توجه به بودجه و شرایطی که دارید هتل با قیمت ارزان در تهران یا اتاق با کیفیتی را رزرو نمایید.

گاهی با رزرو اتاق در این هتل می توانید در بسیاری از هزینه های خود صرفه‌جویی نمایید. این کار باعث می شود تا هزینه ای که می‌خواستند صرف رزرو یک اتاق با ستاره های بیشتر کنید را برای تفریحات متنوع خود هزینه نمایید.

اگر با چشم باز اقدام به رزرو اتاق نمایید می توانید هزینه های خود را مدیریت کرده و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. در این جا چند مورد از هتل هایی که در دسته هتل با قیمت ارزان در تهران قرار می گیرند را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل یک ستاره یک هتل با قیمت ارزان در تهران

هتل های یک ستاره از نظر کیفیت و ارائه خدمات کمی بهتر از مهمان‌پذیرهای عالی هستند اما چون در دسته بندی هتل ها قرار می گیرند باید یک سری از امکانات و خدمات را دارا باشند. از مهم ترین استانداردهای موجود درباره این هتل ها الزام وجود رستوران، حمام و سرویس بهداشتی است.

گاهی در هتل های یک ستاره حمام و سرویس بهداشتی برای اتاق ها به صورت مجزا وجود ندارد. در این صورت این هتل ها باید به ازای هر ۸ مسافر حمام و سرویس عمومی قرار دهند. در این سرویس های عمومی نیز باید مهم ترین اقلام بهداشتی مانند حوله و صابون وجود داشته باشند. با وجود این امکانات خاص این هتل ها در دسته بندی هتل با قیمت ارزان در تهران قرار می گیرند.

رعایت نظافت و تمیزی از مهم ترین مواردی است که در هتل های یک ستاره رعایت می شوند. دیگر مزیتی که این هتل ها را محبوب می کند این است که در هر ساعت از شبانه روز که تمایل داشته باشید می توانید به این هتل ها مراجعه کرده و اتاق رزرو نمایید. اگر چه این هتل ها چندان بزرگ نیستند اما کیفیت خدمات در آن ها بسیار مطلوب است.

آیا هتل های دو ستاره یک هتل با قیمت ارزان در تهران محسوب می شوند؟

هتل های دو ستاره حتی با وجود امکانات بیشتری که نسبت به انواع یک ستاره و مهمانپذیرها دارند، همچنان در دسته هتل ارزان در تهران به حساب می آیند. این هتل ها دارای حدود ۲۰ واحد مستقل هستند که از امکانات به مراتب بهتری برخوردار هستند. در این اقامتگاه ها وعده صبحانه باید برای مهمانان سرو شود اما وعده های دیگر اختیاری هستند.

درصورتی‌که تمایل به خوردن هر یک از وعده های شام یا ناهار دارید می توانید به رستوران هتل مراجعه کرده و از انواع غذاهای سرد و گرم آماده استفاده نمایید. اما هزینه این وعده ها به عهده خود شما هستند. پذیرش مهمان در این هتل ها به صورت ۲۴ ساعته است و هیچ محدودیتی در این زمینه برای مهمانان وجود ندارد.

پوشش کارکنان این هتل، نحوه برخورد و خدمت رسانی به مهمانان در این هتل با قیمت ارزان در تهران نسبت به هتل های یک ستاره بیشتر است. همچنین پرسنل این اقامتگاه موظف هستند تا چمدان یا ساک های شما را تا اتاق برای شما حمل نمایند. این کار جز وظایف کارکنان هتل های دو ستاره است.

رزرو اتاق در هتل سه ستاره

هتل های سه ستاره اگرچه در دسته بندی هتل ها قرار دارند اما قیمت های مناسبی دارند. وسعت این هتل ها در مقایسه با هتل های یک یا دو ستاره بسیار بیشتر بوده و از امکانات بهتری نیز برخوردار هستند. این اقامتگاه ها دارای رستوران های بزرگ و شیک هستند که معمولاً هر سه وعده غذایی را پوشش می دهند. همچنین مدت زمانی که سرو غذاها در وعده ناهار یا شام نیز در نظر گرفته می شود نباید کمتر از دو ساعت باشد. این مزیت ها برای یک هتل بسیار ایده آل است.

در اتاق های این هتل از امکانات مختلفی نظیر تلویزیون و یخچال حتماً استفاده می شود و این وسایل از ملزومات اتاق ها هستند. از دیگر مزیت های این هتل با قیمت ارزان در تهران می توان به خدمات لباسشویی آن اشاره داشت که در این گونه هتل ها اجباری است.

ظاهر اتاق ها در این مجموعه بسیار شیک و زیبا بوده و آماده پذیرایی از مهمانان زیادی است. شما برای رزرو اتاق در این هتل مانند بیشتر اقامتگاه های تهران می توانید به صورت ۲۴ ساعته مراجعه نمایید. هر یک از واحدهای این هتل از حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی بهره می برند که باعث شده درجه کیفی این هتل مناسب باشد.

سایر هتل های ۴ یا ۵ ستاره معمولاً مجموعه های بزرگ و شیکی هستند که شما به سختی می توانید اتاق های ارزان قیمتی را در آن ها پیدا کنید. بنابراین این اقامت گاه های نسبتاً گران جز دسته هتل با قیمت ارزان در تهران به حساب نمی آیند. اگر چه ممکن است با تخفیف های فصلی امکان رزرو ارزان قیمت در این هتل ها را نیز پیدا کنید.

چه نکاتی باعث درجه بندی هتل ها می شوند؟

معمولاً سازمان هایی وجود دارند که کیفیت ارائه خدمات در هتل ها و مهمانپذیرها را بررسی می کنند. این سازمان ها معیارهایی برای این درجه بندی دارند که بر اساس بررسی سالانه آن ها به هر هتل متناسب با امکاناتی که دارد یک درجه کیفی می دهند.

تنوع اتاق ها و نوع تخت ها در هر اتاق، اندازه اتاق ها و ظاهر مناسب آن ها، چشم اندازهای هتل، خدمات ارائه وعده های غذایی، سرگرمی ها، موقعیت مکانی هتل و سایر امکانات این مجموعه ها از جمله مواردی هستند که در درجه بندی هتل ها مورد توجه قرار می گیرند.

 

شما عزیزان جهت رزرو هتل ارزان قیمت می توانید به لینک اسنپ روم مراجعه فرمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد