هتل آپارتمان ارزان در غرب تهران

0

هتل آپارتمان ارزان در غرب تهران

به گزارش دکوکده : هتل آپارتمان ارزان در غرب تهران هتل آپارتمان ها دسته ای از هتل های ارزان قیمت در تهران هستند که توانسته اند کمک مناسبی جهت اسکان دادن حجم بالای مسافران به تهران باشند. هتل آپارتمان ها به حدی راحت و مناسب هستند که شما در طول اقامت خود به هیچ عنوان احساس ناراحتی نکرده و اقامت خوشی را خواهید داشت.

هتل آپارتمان ارزان در غرب تهران

غرب تهران نیز محل رفت و آمد مسافران زیادی بوده که برای انجام بسیاری از امور اداری، تحصیلی، کاری یا حتی گردشگری به تهران سفر کرده اند. وجود هتل ها و مهمانسراهای مناسب در این منطقه باعث شده تا کمبودی در خصوص محل اقامت برای مسافران وجود نداشته باشد. راحتی در هتل آپارتمان ارزان در غرب تهران به اندازه ای است که شما می توانید برای اقامت های طولانی مدت نیز روی آن حساب کرده و برای رزرو این دسته از هتل ها اقدام نمائید.

مزایای هتل آپارتمان ارزان در غرب تهران

هتل آپارتمان ها واحد های مستقلی بوده که بسیاری از امکانات اولیه هتل ها را دارا هستند. این نوع از هتل ها برای اقامت های نسبتاً طولانی مدت بسیار ایده آل و مناسب هستند. اگر به بهانه های مختلفی مانند تحصیل، کار یا حتی گردشگری قصد اقامت طولانی مدت چند ماهه ای در تهران را دارید بهتر است در هتل آپارتمان ارزان در غرب تهران اقامت داشته باشید. زیرا رزرو اتاق در این هتل آپارتمان ها ارزان بوده و از خدمات مناسبی نیز برخوردار است.

این اتاق های مجزا و مستقل دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی بوده و بسیاری از خدمات بهداشتی مانند صابون، شامپو، حوله و… نیز در این هتل ها موجود است. درواقع هتل آپارتمان یک مجموعه اقامتی با تعداد فراوانی اتاق مجزا است که از هر نظر مستقل هستند.

هتل آپارتمان ها معمولاً رستوران و سالن غذاخوری ندارند اما هر واحد دارای آشپزخانه ای است که امکانات پخت و پز در آن قرار داده شده است. بنابراین اگر شما تمایل داشته باشید می توانید وعده های غذایی تان را در محل اقامت تان تهیه کنید تا به این شکل در هزینه های خود رقم قابل ملاحظه ای را صرفه جویی نمائید.

تفاوت قیمت هتل آپارتمان نسبت به هتل

اگرچه امکانات موجود در هتل آپارتمان ها فراوان است اما هیچگاه نمی توانید انتظار داشته باشید که از خدمات یک هتل چند ستاره بهره مند شوید. با این وجود یک هتل آپارتمان نسبت به یک هتل یک یا دو ستاره ای که همین امکانات را دارد، به مراتب ارزان تر است. بنابراین اقامت در هتل آپارتمان ارزان در غرب تهران بسیار ارزان تر از اقامت در هتل ها محسوب می شود.

همچنین اگر بتوانید از تخفیف هایی که در سایت ها و آژانس های مسافرتی برای این نوع از هتل ها ارائه می شود استفاده کنید، رقم قابل ملاحظه ای را در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. از طرفی به خاطر اینکه اجاره هتل آپارتمان ها به صورت ماهانه نیز ممکن است، قادر خواهید بود تخفیف مناسبی را در هنگام رزرو این واحدها دریافت نمائید. بنابراین برای افرادی که می خواهند اسکان یک یا دو ماهه ارزان قیمتی را در تهران داشته باشند، رزرو اتاق در این نوع هتل ها توصیه می شود.

نحوه رزرو هتل آپارتمان

اجاره این هتل آپارتمان ها به گونه ای است که شما می توانید یک واحد در یک هتل آپارتمان ارزان در تهران را به صورت روزانه یا ماهانه رزرو نمائید. حتی در مواردی می توان رزرو های شبانه نیز انجام داد. اگر بتوانید از طریق سایت های رزرواسیون و کمی زودتر از عزیمت به سمت تهران اتاقی را در هتل آپارتمان ارزان در غرب تهران رزرو نمائید، دیگر نگرانی بابت محل اقامت خود نخواهید داشت.

گاهی پیش می آید که سفر شما به گونه ای است که شما شب هنگام به تهران می رسید. بسیاری از هتل ها پذیرش مسافران خود را فقط در زمان های مشخصی انجام می دهند یا رزروهای آن ها به صورت یک روز کامل است. بنابراین اگر شما شب هنگام برسید و فقط بخواهید تا صبح در هتلی استراحت نمائید با مشکل مواجه خواهید شد. هتل آپارتمان ها این محدودیت را نداشته و برای مسافران این امکان را فراهم آورده اند تا بتوانند یک شب یا یک روز را رزرو نموده و در بسیاری از هزینه های اقامتی خود صرفه جویی نمایند.

تفاوت های هتل و هتل آپارتمان ها

هتل آپارتمان ها نوعی هتل به حساب می آیند اما با یکدیگر تفاوت های اساسی دارند. گاهی پیش می آید که افراد تفاوت های میان این مجموعه های اقامتی را نمی دانند. در این جا برخی از تفاوت های اصلی میان هتل و هتل آپارتمان را مطرح خواهیم کرد.

هزینه و نوع رزرو

مهم ترین مساله نحوه رزرو اتاق در این مجموعه های اقامتی است. شما نمی توانید یک اتاق در هتل را به مدت یک یا دو ماه رزرو نمائید در صورتی که این کار در هتل آپارتمان ها مقدور است. بنابراین هتل آپارتمان ها برای اقامت های طولانی نیز مناسب هستند.

با وجود امکانات کاملی که واحد ها در هتل آپارتمان دارند به نسبت قیمت های مناسب تری نیز دارند. همین امیر باعث می شود تا بسیاری از افراد رزرو اتاق در هتل آپارتمان ارزان در غرب تهران را به رزرو اتاق های لوکس و گران‌قیمت ترجیح دهند.

کیفیت ارائه خدمات

مسلماً وقتی هزینه کمتری را برای اجاره اتاقی می پردازید خدمات و سرویس های آن نیز به مراتب کمتر خواهد شد. البته این هتل آپارتمان ها ملزم هستند تا بسیاری از خدمات و امکانات اولیه هتل ها را برای مسافران فراهم کنند اما هیچگاه نباید انتظار داشته باشید تا خدماتی که در یک هتل چند ستاره به شما عرضه می شود در این نوع هتل آپارتمان ها نیز وجود داشته باشند.

اما با این حال خدمات در این مجموعه های اقامتی بسیار ایده آل بوده و با توجه به مستقل بودن واحد ها بسیاری از خانواده ها این واحدهای نقلی، ساده و معمولی را به بسیاری از اتاق های لوکس و گران قیمت ترجیح می دهند.

ظاهر بنا و متراژ واحد ها

از دیگر تفاوت های موجود میان هتل ها و هتل آپارتمان ها می توان به متراژ و ظاهر بناها اشاره کرد. با توجه به ارزان قیمت بودن هتل آپارتمان ها دارای ظاهر ساده و متراژهای نسبتاً کوچکی هستند و تنها برای یک اقامت مناسب با خدمات متوسط آماده شده اند. این ویژگی ها و مزایا باعث شده تا رزرو اتاق در هتل آپارتمان ارزان در غرب تهران بسیار مطلوب باشد.

 

شما عزیزان جهت رزرو هتل ارزان قیمت می توانید به لینک اسنپ روم مراجعه فرمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد