ارزان ترین هتل ها در تهران

0

ارزان ترین هتل ها در تهران

به گزارش دکوکده : ارزان ترین هتل ها در تهران در لغت به معنی میزبان است و امروزه هتل ها میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران هستند. هتل در واقع یک مهمان پذیر شیک و تمیز است که برای اقامت های کوتاه یا بلند مدت مسافران مجهز و آماده شده اند. معمولاً تهران مقصد بسیاری از گردشگران قرار دارد و بسیاری از افراد نیز برای انجام امور اداری، کاری و تحصیلی مراجعات زیادی به این شهر دارند.

دسته بندی های زیادی برای هتل ها وجود دارد و معمولاً هتل ها را بر اساس ستاره ای که دارند می سنجند. هتل هایی با ستاره های کمتر از ارزان ترین هتل ها در تهران هستند. همچنین شما برای رزرو ارزان قیمت یک اتاق مجهز می توانید از هتل آپارتمان ها، متل ها، هتل پانسیون ها و سایر انواع هتل های ارزان قیمت استفاده نمائید.

آیا هتل های ارزان استاندارد هستند؟

در هنگام رزرو اتاق در ارزان ترین هتل ها در تهران معمولاً این سوال پیش می آید که این هتل ها از استاندارد های لازم برخوردار هستند یا خیر. وقتی یک اقامتگاه در ردیف هتل ها قرار می گیرد باید از امکانات و استاندارد های خاصی پیروی کند. این قواعد کلی شامل برخوردار بودن از خدمات رفاهی اولیه است.

بنابراین شما در هنگام رزرو هتل های ارزان می توانید از تمیزی و کیفیت خدمات در این مجموعه های اقامتی مطمئن باشید. کارشناسان مربوطه به صورت دوره ای کیفت ارائه خدمات در این مجتمع ها را بررسی می کنند. در واقع این درجه بندی با ستاره هایی که به یک هتل تعلق می گیرد معلوم می شود. در صورتی که در ارزان ترین هتل ها در تهران اقامت دارید باید انتظاراتی در این سطح خدمات داشته باشید.

امکانات هتل های ارزان

همانطور که اشاره شد ارزان ترین هتل ها در تهران شامل هتل آپارتمان ها، متل ها، پانسیون ها و هتل های یک، دو یا سه ستاره می شوند. بدیهی است که سطح خدمات در هر یک از این مجموعه های اقامتی متفاوت است اما به نظر می رسد که امکانات موجود در هتل آپارتمان ها با وجود قیمت مناسبی که دارند بسیار ایده آل بوده و شما در این واحدها می توانید مستقل و راحت باشید.

از جمله امکانات این دسته از هتل های ارزان دارا بودن حمام و سرویس های بهداشتی اختصاصی است. بسیاری از این مجموعه ها دارای رستوران ها و غذاخوری های مستقل بوده و شما برای صرف وعده های غذایی خود نیازی به بیرون رفتن از هتل نخواهید داشت.

در واقع انواع هتل ها دارای خدمات نظافت روزانه بوده و اتاق ها هر روز تمیز می شوند. تمام اتاق ها دارای تلویزیون و یخچال بوده و میز و صندلی برای استفاده در این واحدها قرار می گیرد. در هتل ها اعم از گران‌قیمت و ارزان باید تمام وسایل بهداشتی مانند صابون، شامپو و حوله های اختصاصی مهیا باشد. در ارزان ترین هتل ها در تهران که همه اتاق ها تلفن ندارند باید تلفن های عمومی وجود داشته و در اختیار مسافران قرار گیرد.

این مجموعه ها موظف هستند تا ساعات مشخصی را برای صرف وعده های غذایی در نظر بگیرند و آن را به اطلاع مهمانان برسانند. در بیشتر این مجموعه ها صرف صبحانه انجام می شود. اگر امکان صرف صبحانه در غذاخوری وجود نداشته باشد باید این وعده به اتاق های مهمانان برده شود.

همچنین وجود سرویس های ویژه در هتل ها الزامی است اما استفاده از این سرویس ها دارای هزینه های اضافه ای هستند که باید در هنگام ترک هتل آن را به صورت جداگانه تسویه نمائید. در هنگام استفاده از سرویس های هتل توجه داشته باشید تا از رایگان بودن یا نبودن این سرویس ها اطمینان حاصل کنید تا در هنگام تسویه صورت حساب شوکه نشوید.

هتل های ارزان تهران برای اقامت کوتاه مدت

بسیاری از افرادی که به تهران می آیند دارای اقامت های کوتاه مدتی در این شهر هستند. سفرها و قرار های کاری، رفت و آمدهای تحصیلی و تورهای کوتاه مدت از جمله این اقامت ها بوده که باعث می شود این دسته از مسافران به دنبال رزرو اتاق در ارزان ترین هتل ها در تهران باشند.

هتل های فرودگاهی

همانطور که از نام این هتل پیداست، در محل فرودگاه ها قرار دارند. این نوع هتل ها بیشتر مورد استفاده پرسنل فرودگاه قرار می گیرد. اما بیشتر مسافران نیز قبل یا بعد پروازها برای استراحت های کوتاه مدتی از این هتل ها استفاده می کنند.

معمولاً بسیاری از پروازها با تأخیر انجام می شود و مسافران زیادی در فرودگاه ها معطل می شوند. این تعلل ها باعث می شود بعضی از مسافران تمایل داشته باشند تا این اوقات را به جای منتظر ماندن در سالن انتظار، برای چند ساعت در اتاق هایی به استراحت بپردازند.

از طرفی بعضی از پروازها در طول شب انجام می شود و افراد بعد از رسیدن خستگی زیادی داشته و تمایل دارند تا مدتی را استراحت کرده و سپس به سمت مقصد خود حرکت کنند. در این صورت این نوع هتل ها برای این افراد مفید است. کوتاه بودن این اقامت ها باعث شده تا قیمت های آن ها نیز نسبت به دیگر انواع هتل ها کاهش یافته و در دسته ارزان ترین هتل ها در تهران قرار بگیرند.

هتل سوئیت

هتل سوئیت ها معمولاً واحدهای مستقلی هستند که برای اقامت های کوتاه مدت در تهران بسیار ایده آل هستند. این مجموعه ها اتاق های زیادی دارند که دارای حداقل یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن هستند. معمولاً افرادی که برای سفرهای کاری و مأموریت های خود به تهران سفر می کنند به دنبال رزرو اتاق در این نوع هتل ها هستند. شما به راحتی می توانید در این مجموعه ها اقامت داشته و مهمانانی را به واحد خود دعوت نمائید. بنابراین برای برگزاری قرار کاری بسیار ایده آل هستند. با وجود امکانات مناسبی که در این مجموعه های اقامتی وجود دارد این سوئیت ها از ارزان ترین هتل ها در تهران هستند.

این واحدها معمولاً دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و از سایر خدمات اولیه اقامتگاه ها مانند یخچال، تلویزیون، تخت خواب های راحت، شوفاژ، کولر مرکزی یا اسپلیت برخوردار هستند. بعضی از این هتل سوئیت ها دارای سالن غذاخوری یا رستوران هستند و این وعده های غذایی را به طور کامل پوشش می دهند اما برخی دیگر رستوران ندارند و شما برای صرف غذا یا باید به بیرون از مجموعه بروید یا از طریق آشپزخانه ای که در این واحد وجود دارد پخت و پز نمائید.

هاستل ها

هاستل ها نیز یکی از ارزان ترین هتل ها در تهران محسوب شده و یکی از بهترین گزینه ها برای بسیاری از گردشگران است. هاستل ها اگر چه مناسب بوده و از ارزان ترین هتل ها در تهران هستند اما اقامت در این مجموعه های اقامتی به هر کسی پیشنهاد نمی شود. زیرا معمولاً اتاق های آن دارای ۲ تا ۸ تخت هستند که با دیگر مسافران به اشتراک گذاشته می شود.

البته اقامت در این گونه هتل های ارزان در تهران دارای امنیت کافی بوده و شما هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت. فضای کلی هاستل ها دارای جوی صمیمی و به دور از تجمل است. بنابراین شما نباید توقعاتی که از اقامت در یک هتل خوب دارید را در این هاستل ها انتظار داشته باشید. اما می توانید مطمئن باشید که اقامت شما در این هتل بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

 

شما عزیزان جهت رزرو هتل ارزان قیمت می توانید به لینک اسنپ روم مراجعه فرمایید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد