ارزان ترین هتل در تهران

0

ارزان ترین هتل در تهران

به گزارش دکوکده : ارزان ترین هتل در تهران از آن دسته از کلان شهرهایی است که دارای قدمت تاریخی بالایی بوده و دارای ابنیه تاریخی و جاذبه های گردشگری زیادی است. همچنین این شهر در مرکزیت بسیاری از کارهای اداری، تحصیلی و کاری قرار گرفته که باعث می شود افراد بسیاری روزانه به این شهر رفت و آمد کنند. این ترددها سبب شده تا اقامتگاه های زیادی برای پذیرایی از حجم عظیم مسافران به این شهر ایجاد شود.

برای بسیاری از این مسافران پیدا کردن قیمت های مناسب و ارزان بسیار مهم است. زیرا با یک رزرو ارزان قیمت می توانید در بسیاری از هزینه سفرهای خود صرفه جویی نمائید. معیارهای زیادی وجود دارد که باعث می شود یک هتل در دسته هتل های ارزان قرار بگیرد. بنابراین به راحتی نمی توان ارزان ترین هتل در تهران را مشخص کرد.

چرا قیمت هتل ها و اتاق ها متفاوت است؟

برای اینکه قیمت های رزرو اتاق در یک هتل ارزان باشد دلایل زیادی وجود دارد. به طور کلی قیمت گذاری فرآیند پیچیده ای است که به عوامل زیادی مرتبط می شود. با توجه به تنوع بالای مهمانسراها و هتل ها در تهران و تنوع زیادی که اتاق های مختلف آن ها دارد، این فرآیند قیمت گذاری پیچیده تر نیز خواهد شد.

از طرفی گاهی پیش می آید که سایت های مختلف برای رزرو اتاق ها در ایام خاصی تخفیفات متفاوتی را در نظر می گیرند. همین عوامل باعث شده تا معمولاً قیمت های مختلفی برای یک اتاق با شرایط یکسان وجود داشته باشد. رزرو اتاق در ارزان ترین هتل در تهران نیازمند آگاهی مختصری راجع به چرایی تفاوت در قیمت گذاری اتاق ها است. در این صورت شما می توانید به راحتی اتاقی با شرایط ایده آل را رزرو نموده و از اقامت ارزان قیمت خود لذت ببرید.

قیمت هتل ها بر چه اساسی تعریف می شود؟

معمولاً یک نرخ مصوب وجود دارد که هر سال توسط اتحادیه هتلداران منتشر شده و در اختیار همه هتل ها قرار می گیرد. هر هتلی از ارزان ترین هتل در تهران تا لاکچری ترین هتل ها باید قیمت اتاق های مختلف خود را بر این اساس تعیین کنند. البته این قیمت ها با توجه به امکانات و درجه بندی هتل ها منتشر می شود و طبعاً هتل هایی با ستاره های بیشتر قیمت هایی به مراتب بالاتر دارند. اگر متوجه شدید که هتلی قیمت ها را بالاتر از این نرخ مشخص اعلام کرده می تواند تخلف آن را گزارش نمائید.

اما این نرخ مصوب تنها یکی از قیمت هایی است که یک اتاق ممکن است داشته باشد. در تعاملاتی که آژانس های مسافرتی یا سایت های رزرواسیون با هتل ها دارند، هتل ها بخشی از اتاق های خالی خود را با تخفیف به این آژانس ها می فروشند و این آژانس ها موظف هستند تا این اتاق ها را پر کنند. در این صورت شما می توانید از طریق سایت ها و تخفیفات اعمال شده، ارزان ترین هتل در تهران را بیابید.

قطعاً قیمت هایی که این سایت ها و آژانس ها ارائه می دهند بسیار ارزان تر از زمانی است که شما به هتل مراجعه می کنید. بنابراین برای اینکه بتوانید اتاقی را در ارزان ترین هتل ارزان در تهران رزرو نمائید به شما پیشنهاد می کنیم تا از طریق اینترنتی و آنلاین رزرو خود را انجام دهید.

آیا می توان به تخفیف های زیاد سایت ها و آژانس ها اعتماد کرد؟

همانطور که گفته شد آژانس ها و سایت های رزرواسیون به خاطر تعاملی که با هتل ها دارند دارای تخفیفاتی هستند که باعث می شود رزرو اتاق در ارزان ترین هتل در تهران اقتصادی و به صرفه باشد. این میزان تخفیف معمولاً رقم مناسب و قابل قبولی است که افراد بسیاری را به سفر کردن در این ایام راغب می کند.

اما گاهی برخی از تخفیف ها بسیار زیاد و نجومی هستند. با وجود اینکه این تخفیف ها طرفداران بسیاری دارد اما برخی از مسافران نگران می شوند که آیا این تخفیف ها صحت دارد و قابل اعتماد است؟ باید بدانید که آژانس های مسافرتی برای ارائه اتاق ها باید این اتاق ها را با درصدهای تعیین شده ای از هتل ها خریداری نمایند. بنابراین اگر نتوانند در زمان مشخص شده رزروی را ثبت کنند، در واقع خودشان ضرر می کنند.

بنابراین این تخفیف های نجومی را اعمال می کنند تا ضررهای زیاد را با خسارت کم جایگزین کنند. بنابراین اگر به آژانس مسافرتی یا سایت رزرواسیون معتبری مراجعه کرده اید که از آفرهای عالی استفاده می کند می توانید به راحتی اعتماد کرده و کار رزرو خود را انجام دهید. استفاده از این تخفیف ها سبب می شود تا رزرو اتاق در ارزان ترین هتل در تهران دور از دسترس نباشد.

دلایل تفاوت قیمت های هتل

عوامل بسیاری در این قیمت گذاری تأثیرگذار هستند و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم باعث کم یا زیاد شدن قیمت ها می شوند.

ستاره های هتل

چند ستاره بودن هتل تأثیر مستقیمی در این امر دارد. بسیاری از مدیران هتل ها تلاش می کنند تا معیارهای مورد نظر بازرسان هتلداری را در هتل های خود اعمال کنند تا بتوانند ستاره های بیشتری را از آن خود کنند. گرفتن حتی یک ستاره هم می تواند تأثیر بسیار زیادی در قیمت اتاق های مختلف داشته باشد. قیمت رزرو اتاق در یک هتل سه ستاره با قیمت های یک هتل پنج ستاره تفاوت چشمگیری داشته که طبعاً در کیفیت خدمات این هتل ها نیز این تفاوت چشمگیر خواهد بود.

بنابراین می توان گفت که ارزان ترین هتل در تهران باید ستاره های کمتری داشته و از خدمات به مراتب کمتری نیز برخوردار باشد. اما اینکه گفته می شود خدمات این دسته از هتل های ارزان کمتر است به این معنی نیست که کیفیت خدمات رفاهی در این گونه هتل ها پایین است. سازمان هتلداری توجه بسیار زیادی به رعایت قواعد مربوط به استاندارد های هتل داری داشته و همواره هتل ها را از این جهت بازرسی می نماید.

خدمات هتل ها

خدمات هتل و اتاق های مختلف آن نیز تأثیر زیادی در قیمت اتاق ها دارد. هرچه این خدمات و امکانات بیشتر شود طبعاً قیمت اتاق ها نیز بیشتر خواهد شد. مسلماً هتل هایی که دارای استخر، سونا، جکوزی، رستوران های مدرن، خدمات ورزشی و سالن های ورزشی بزرگ هستند قیمت های بالاتری دارند.

بنابراین برای رزرو اتاق در ارزان ترین هتل در تهران باید از برخی از امکانات اضافی هتل صرف نظر کنید. البته هتل ها دارای امکانات اولیه مناسبی هستند و هر اتاق به صورت مستقل از خدمات رفاهی ابتدایی بهره مند خواهد بود.

ایام تعطیل و عیدها

بی شک ایام تعطیل و عیدها تأثیر بسیار زیادی در نحوه قیمت گذاری اتاق ها و هتل های مختلف دارند. معمولاً در فصل هایی که گردشگران و مسافران زیادی به تهران می آیند تخفیف زیادی ارائه نشده و هتل ها به راحتی و به سرعت پر می شوند. البته هتل ها به خاطر سود زیادی که نصیب شأن می شود سعی می کنند تا قیمت های خود را تا حدودی پایین آورند تا رزرو اتاق در ارزان ترین هتل در تهران کار دور از انتظاری نباشد.

مسافر ایرانی و خارجی

برخی از هتل ها سعی می کنند تا قیمت اتاق را با مسافران خارجی اصطلاحاً دلاری حساب کنند. بنابراین تفاوت قیمت هایی بین مسافران خارجی و ایرانی پیش می آید. البته خدماتی که در اختیار مسافران قرار می گیرد به این مساله ارتباطی ندارد اما در هنگام حساب و کتاب ها به این مساله توجه ویژه ای می شود. بنابراین در هنگام رزرو اتاق یا پذیرش به این موضوع توجه داشته باشید تا هزینه اضافه ای به شما تحمیل نشود.

 

شما عزیزان جهت رزرو هتل ارزان قیمت می توانید به لینک اسنپ روم مراجعه فرمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد