کادو ولنتاین چی باشه بهتره 

0

کادو ولنتاین چی باشه بهتره 

کادو ولنتاین چی باشه بهتره ؟ این سوالی هست که در ماه بهمن روی زبان تمامی جوان ها طوطی وار می چرخه . هر کس یه پیشنهاد می ده و دیگری پیشنهاد داده شده را رد می کند و یه پیشنهاد دیگه می ده ، اما مهم در نظر گرفتن سلیقه عشقت هست .

ولنتاین روز عشقت هست ، پس باید بهترین هدیه از دیدگاه عشقت را نثارش کنی . در اینجا ما برخی از کادوهای دوست داشتنی ولنتاین رو نام می بریم تا یک راهنمایی برای آقایانی باشه که کادو روز  ولنتاین هدایایی مثل قابلمه ، ریمل ، کاور موبایل ، پیراهن خانگی ،شلوار و از این دست می خرند و خوشحال از سوپرایزشون به سمت عشق حرکت می کنند غافل از  این که کادو ولنتاین باید همراه خودش بوی عشق رو هم بده .

اولین و بهترین کادو که در کنار همه جور کادویی بسیار چشمگیر و دلرباست خصوصا برای خانم ها گل است . شاید یک شاخه گل با هنرمندی تمام بسیار زیبا تزیین بشه و به اندازه یک گوشی مدل بالا ارزش داشته باشه اما گل خالی که کافی نیست باز این سوال پیش میاد که کادو ولنتاین چی باشه بهتره ؟

کادو ولنتاین چی باشه و سوپرایزش بیشتره :

می توانید از یک شمع که عکس خود و عشقتون را روی آن حک کردید در کنار گل و یک نامه عاشقانه استفاده کنید .

به نظرتون درست کردن یه قاب عکس که دارای چند خانه عکس باشد و تمامی خاطرات خوب رو در آن به نمایش بگذاریم و یک ماکت از اسم عشقمان سفارش داده و کنار یک شاخه گل تقدیم کنیم چه حسی رو از  طرف مقابل دریافت می کنیم ؟

یا سفارش دادن یک قاب شیشه ای موزیکال با رنگ بندی که عکس عشقمان روی آن طراحی شده و مانند چراغ خواب در اتاق خواب خود نمایی می کند با یه دسته گل ، ایده خوبی می باشد .

و یا یک سی دی از نوستالژی هایی که با عشقمان داشتیم و آهنگ های مورد علاقه ی وی در یک جعبه که پر از گل و شکلات و خرس تدی است فکر خوبی به نظر  می رسد .

دفترچه یادداشت عاشقانه که در برخی از  صفحات آن خودمان چیزی اضافه کرده باشیم ، با کاپ کیک در باکس گل هم یکی از سوپرایز های عالی برای ولنتاین به شمار می رود

البته باکس گل که با گل های جاودانه تزئین شده باشد باعروسک های ظریف دخترانه و برگه ای که عاشقانه ها در آن ثبت شده است می تواند هدیه بسیار شیک و دلنشینی به شمار آید .

دستبند ها ، زیور آلات ، گوشواره ، ساعت که انواع مختلفی در مدل گردن بندی و مچی دارد نیز همیشه یک خانم را به وجد می آورد. آیا هنوز این سوال رو می پرسید که کادو ولنتاین چی باشه بهتره ؟

امروزه وسایل های زیادی ساخته شده اند که با دیدن آن ها هر فردی به وجد می آید مثلا ساعت شنی عشق ، که وقتی آن را در دست نگه می داریم ماده ای که داخل آن هست می جوشد و به سمت بالای ساعت شنی می رود و یا وسایل دیدنی دیگر ، که هر عاشقی برای به وجدآوردن عشقش از آن بی خبر نخواهد ماند .

یکی از خاطره ساز ترین عکس ها را به پازل تیدیل کنیم و به عشقمان هدیه بدهیم . این هدیه بسیار خاص و دوست داشتنی است . برای افرادی که از خاص بودن لذت می برند می توان این هدیه را در نظر گرفت .

ماگ هایی که با گچ نوشته شده اند را می توان با شکلات و یا عروسک های کوچک تزئین کرد و به عنوان هدیه در سبد گلی قرار داد تا یکی از بهترین هدیه ها به شمار آید .

مکعب های روبیک که این مکعب ها هم به دلیل داشتن عکس می توانند خاطره انگیز و زیبا می باشند و  در هر مکانی می توان از آن استفاده کرد .

یکی از شیرین ترین کادو ها برای اهل علم و دانستن ، کتاب می باشد . می توان یک رمان عاشقانه که تازه به چاپ رسیده را در بهترین جعبه ها قرار داد البته اگر یک نامه عاشقانه هم در میان کتاب قرار دهیم بسیار دلنشین خواهد بود .

اگر باز هم سوال کادو ولنتاین چی باشه بهتره  برای شما پیش آمده می توانید به ادامه متن توجه کنید.

برخی از کادو ها دست ساز هستند و برای افراد هنرمند بسیار کادو های خاص و عزیزی می باشند . چند نمونه از آنها برای ولنتاین مثل اشکال نخی ، قاب های کلاژ ، بطری های عاشقانه ، جا شمعی ، جا کلیدی های خاص ، دستبند های دوست داشتنی و غیره .

تابلو ها هم یکی از گزینه های خوب برای کادوی ولنتاین به شمار می روند . انتخاب تابلو ها بستگی به نظر اشخاص دارد . فردی ممکن است به کار های نقاشی علاقه داشته باشد و فردی به معرق و یا ممکن است کسی به تابلو های عتیقه که برخی با عاج فیل و یا صدف ساخته شده اند علاقه داشته باشد .

مجسمه ها هم یک نوع کادوی زیبا به شمار می آیند که آن هم بسیار سلیقه ای می باشد .

در مورد موضوع کادو ولنتاین چی باشه بهتره صحبت های فراوانی کرده ایم اما در کنار آن باید بگویم کادوی روز عشق می تواند سبد پراز اخلاصی از عشق باشد , وفاداری و صداقت و دوست داشتن در رابطه عاشقانه بهترین هدیه معنی می شود .

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید. برای دیدن محصولات بیشتر به لینک کادو ولنتاین با عکس مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد