کادو ولنتاین ساعت مردانه

0

کادو ولنتاین ساعت مردانه

کادو ولنتاین ساعت مردانهروز ولنتاین (۱۴ فوریه) در پیش رو است و عاشقان در تمامی دنیا به فکر هدیه ای جالب و به یادماندنی برای محبوب خود هستند.

بسیاری از زنان باور دارند که پیدا کردن هدیه­ای جالب و کاربردی برای مردان مشکل است. ما به شما پیشنهاد می دهیم که برای کادوی ولنتاین امسال ساعت مردانه را در نظر بگیرید.

کادو ولنتاین ساعت مردانه

امسال برای کادوی ولنتاین گل و شکلات را فراموش کنید و مرد زندگیتان را در روز ولنتاین با یک هدیه فوق العاده خاص خوشحال کنید.

پیدا کردن یک هدیه مناسب و جذاب دشوار است. اگر به دنبال این هستید که یک کادوی واقعا به یادماندنی به مرد زندگی خود بدهید، ما برای کادو ولنتاین ساعت مردانه را پیشنهاد می کنیم.

ساعت، سال های سال به یادگار باقی می ماند و محبوبتان هر بار که به ساعت خود نگاه می­کند، به یاد شما می­افتد.

اگر برای کادو ولنتاین ساعت مردانه را انتخاب کرده اید، به یاد داشته باشید که ساعت برای آقایان مانند جواهرات برای زنان است.

مردان ساعت­هایی را می پوشند که متناسب با سبک زندگی و لباس پوشیدن آنها باشد. افرادی که سبک زندگی فعال و پویایی دارند، احتمالا یک ساعت ورزشی ضد آب و دیجیتالی را ترجیح  می­دهند.

مردانی که شغل اداری دارند و بیشتر اوقاتشان در دفتر کار یا جلسات مختلف می گذرد، احتمالا از یک ساعت لوکس استقبال می کنند.

با توجه به شخصیت و سبک زندگی مرد زندگیتان، برای کادو ولنتاین ساعت مردانه مناسب را انتخاب کنید.

 برای خرید کادو ولنتاین ساعت مردانه چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

هنگام خرید ساعت باید به موارد متعددی توجه کنید. در ادامه برخی از فاکتورهای مهم در خرید ساعت را ذکر می کنیم تا با توجه به موارد گفته شده یک کادو ولنتاین ساعت مردانه که مناسب مرد زندگیتان می باشد را خریداری کنید.

ساعت آنالوگ یا دیجیتال

ساعت­های آنالوگ به کمک عقربه زمان را نشان می دهند. ساعت های دیجیتال زمان را با اعداد دیجیتالی نمایش می دهند.

ساعت­های دیجیتالی نسبت به ساعت­های آنالوگ از نظر تکنولوژی پیشرفته تر هستند اما ساعت­های لوکس، آنالوگ هستند.

کارخانه­های تولید ساعت­های لوکس مانند امگا و رولکس تنها ساعت آنالوگ تولید می کنند. ساعت­های دیجیتال دارای ویژگی­های پیشرفته تری مانند تایمر و غیره هستند.

صفحه ساعت

نخستین نکته ای که هنگام انتخاب ساعت باید به آن توجه کرد، سایز صفحه ساعت است. سایز صفحه ساعت باید مناسب اندازه مچ دست باشد.

به عنوان مثال خرید ساعتی با اندازه صفحه معمولی برای مردانی که مچ دست بزرگی دارند، مناسب نیست و حتی ممکن است این طور به نظر بیاد که ساعت زنانه است.

پس اگر برای کادو ولنتاین ساعت مردانه را انتخاب کرده­اید، به سایز مچ دست مرد زندگیتان دقت کنید.

قانونی در این زمینه وجود دارد که شما را برای خرید کادو ولنتاین با سایز مناسب راهنمایی می کند.

ساعت با قطر بین ۳۸ تا ۴۰ میلی متر برای افرادی که مچ دست کوچکی دارند، استفاده می شود. برای کسانی که مچ دست بزرگتری دارند، یک ساعت بزرگتر با قطر ۴۲ تا ۴۴ میلی متر مناسب است.

ساعت­های مچی با قطر ۴۶ میلی متر هم در بازار وجود دارند اما تنها برای مچ های دست بسیار بزرگ مناسب هستند.

بند ساعت

بندهای استیل ضد زنگ نسبت به بندهای چرمی کاربردی تر و با دوام تر هستند. بندهای استیل ضد آب هستند. مرد زندگی شما می تواند ساعت با بند استیل را هم در موقعیت های رسمی و با کت شلوار استفاده کند و هم با لباس غیر رسمی بپوشد اما در نهایت ساعت ها با بند چرمی رسمی تر هستند.

بندهای پلاستیکی معمولا ارزان­تر هستند و برای ساعت­های ورزشی مناسب هستند. با در نظر گرفتن موارد فوق برای کادو ولنتاین ساعت مردانه با بند مناسب را بخرید.

ضد آب بودن

ضد آب بودن ویژگی مهمی برای ساعت است زیرا اگر مرد زندگیتان در باران گرفتار شود یا ساعت خود را به­طور اتفاقی خیس کند، لازم نیست نگران شود.

به هر حال مقاومت در برابر آب می تواند چندین معنای مختلف داشته باشد. بنابراین مطمئن شوید که ساعت تا چه اندازه مقاوم است.

برخی از ساعت­ها در برابر رطوبت ناشی از آب پاشیدن تصادفی، باران، عرق دست و غیره مقاوم هستند و برخی دیگر در برابر فرو رفتن تا عمق خاصی از آب مانند ۵۰ یا ۱۰۰ متر مقاومت می کنند.

جنس ساعت

طلا، نقره، تیتانیوم و پلاستیک برخی از مواد متداول برای تهیه ساعت هستند. ساعت های طلا و نقره بسیار شیک و لوکس اما بسیار گران هستند.

ساعت­های تیتانیوم نیز ظاهری شیک دارند. جنس کادو ولنتاین ساعت مردانه خود را با توجه به بودجه و پولی که برای هدیه روز ولنتاین در نظر گرفته­اید، انتخاب کنید.

وزن ساعت

وزن ساعت اغلب نشانه کیفیت ساعت و تجهیزات به کار رفته در آن است اما برخی از ساعت های بزرگ برای استفاده روزانه و دائمی سنگین هستند.

مرد زندگی شما باید هنگام پوشیدن ساعت احساس راحتی کند. اگر برای کادو ولنتاین ساعت مردانه با بند فلزی را پسندیدید اما احساس می کنید کمی سنگین است، می توانید مدل مشابهی را با بند چرمی بخرید.

برند ساعت

با توجه به مبلغی که برای خرید کادو ولنتاین ساعت مردانه در نظر گرفته اید، برند ساعت را انتخاب کنید. برندهای متفاوتی برای ساعت وجود دارند.

برخی از برندها بسیار باکیفیت، لوکس و گران قیمت هستند . برخی برندها متوسط هستند و برندهای ارزان قیمت و متفرقه زیادی نیز وجود دارند. به یاد داشته باشید که هنگام خرید ساعت هزینه نمی کنید، بلکه خرید ساعت در واقع نوعی سرمایه­گذاری است.

 

با در نظر گرفتن موارد بالا، کادو ولنتاین ساعت مردانه خود را از مراکز و فروشگاه­های معتبر بخرید. اگر قصد دارید که اینترنتی کادو روز ولنتاین خود را تهیه کنید، می توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر و شناخته شده ساعت را بخرید.

مطمئن شوید که در صورت مرجوع کردن ساعت، حتما پول شما برگشت داده خواهد شد. برای ساعتی که خریداری می کنید حتما ضمانت نامه معتبر دریافت کنید.

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد