کادو ولنتاین زیبا

0

کادو ولنتاین زیبا

کادو ولنتاین زیبا: با نزدیک شدن ولنتاین بیشتر عاشقان دنیا در تلاش هستند تا هدیه ای مناسب برای محبوب خود تهیه کنند، اما تهیه کادو ولنتاین زیبا و خاص چندان آسان نیست.

اگر می خواهید محبوب خود را شگفت زده کنید، باید برای تهیه کادو ولنتاین وقت بگذارید و ایده های جدید را امتحان کنید.

کادو ولنتاین زیبا

۱۴ فوریه (روز ولنتاین) نزدیک است و عاشقان در سرتاسر جهان در تکاپو هستند تا این روز را جشن بگیرند.

گرچه تمام هدیه های روز ولنتاین با ارزش هستند، اما خرید برخی از هدایا هوشمندانه­تر و جذابتر است .

همه می توانند یک جعبه شکلات در روز ولنتاین بخرند. همه می توانند یک میز در یک رستوران رزرو کنند اما همه نمی توانند یک کادو ولنتاین زیبا و خاص تهیه کنند.

اگر می خواهید به عشق زندگیتان یک کادو ولنتاین زیبا و جذاب بدهید که تا آخر عمر هدیه شما را به یاد آورد، متن زیر را بخوانید. در این مقاله چند ایده جذاب برای تهیه کادو ولنتاین زیبا و متفاوت به شما پیشنهاد می کنیم.

 چند ایده جذاب برای تهیه کادو ولنتاین زیبا

گل

اگر به دنبال یک کادو ولنتاین زیبا هستید، شاید هیچ هدیه ای مانند گل مناسب نباشد و احتمالا خرید گلهای رز نخستین ایده­ای است که به ذهن شما خطور می کند، اما تنها گل رز نماد عشق نیست. به شما پیشنهاد می کنیم، خرید گل های دیگر را نیز امتحان کنید.

ارکیده گلی ظریف و زیبا است که نماد تجمل، لطافت و قدرت است. ارکیده بنفش گلی زیبا و جهانی است که احساسات عمیقی را منتقل می کند.

گل های آفتاب­گردان را نمی توان گلهای عاشقانه معمولی به حساب آورد. گلهای آفتابگردان شادی بخش و نشاط آور هستند. ظاهر زیبای این گلهای زرد نمادی از خورشید، خوشبختی، تحسین و جاودانگی است.

یک دسته گل از لاله های قرمز می تواند یک کادو ولنتاین زیبا برای معشوق شما باشد. هر رنگ لاله معنای متفاوتی دارد، لاله های قرمز بیشترین شوق و اشتیاق را منتقل می کنند و نشان می دهند که چقدر به عشق خود متعهد هستید.

قاب عکس

یک یا دوعکس عاشقانه­تان را انتخاب کنید. متن زیبایی برای آن بنویسید. می توانید با نرم افزارهای ویرایش عکس تغییرات مورد نظر خود را ایجاد کنید. عکس ها را به همراه متن هایی که نوشتید، چاپ کنید و در یک قاب زیبا و شیک قرار دهید. اکنون یک کادو ولنتاین زیبا و رمانتیک ساخته اید که تا همیشه در یاد محبوبتان می ماند.

جعبه عشق

برای ساخت جعبه عشق از خلاقیتتان استفاده کنید. اگر عاشق هنر و صنایع دستی هستید، ولنتاین بهترین فرصت است تا هنر خود را نشان دهید است.

مقداری کاغذ رنگی بگیرید و آن ها را به صورت نوارهای کوچک ببرید. بر روی هر کدام از آن ها پیام هایی عاشقانه و رمانتیک برای محبوب خود بنویسید. اگر می توانید شعری برای معشوق خود بسرایید. سپس یک جعبه کوچک کادو بخرید و تمام پیام­های خود را درون آن قرار دهید.

درون جعبه را با سنگ های رنگی و شکلات های قلبی پر کنید. جعبه را ببندید و آن را با یک روبان قرمز رنگ تزیین کنید. این جعبه ویژه­ی عشق شما است. یک کادو ولنتاین زیبا است که درهیچ مغازه ای پیدا نمی شود.

تقویم سفارشی

چندین عکس از میان عکس هایی که با محبوب خود دارید انتخاب کنید. تصاویری را انتخاب کنید که لحظات خاصی را به یاد شما می آورند. مانند: عکس های مسافرتی که با هم رفته اید یا  سلفی­های عاشقانه. از عکس ها در طراحی تقویم استفاده کنید.

برای هر ماه تقویم، متنی عاشقانه بنویسید. می توانید اتفاقات خوشایندی که برای شما و محبوبتان در آن ماه خاص در سال های قبل افتاده است، یادآوری کنید. شرکت های تبلیغاتی زیادی هستند که تقویم طراحی شده شما را برایتان چاپ می کنند و یک کادو ولنتاین زیبا و متمایز به شما تحویل می دهند.

حیوان خانگی

خرید حیوانات خانگی فقط به زوج های بالغ و کسانی که مدت زیادی از رابطه شان می گذرد، توصیه می شود. زیرا نگهداری از حیوانات خانگی مسئولیت زیادی دارد و بسیاری از افراد قادر به مراقبت صحیح از حیوان خانگی نیستند.

در صورتی که شریک زندگیتان به حیوانات خانگی علاقه مند است می توانید یک بچه گربه یا یک خرگوش و یا یک پرنده زیبا برایش بخرید. مثلا یک عروس هلندی می تواند یک کادو ولنتاین زیبا و متفاوت باشد.

ابزار و وسایل جالب

لازم نیست هدیه روز ولنتاین حتما به شکل قلب باشد. حتی خرید وسایل کاربردی هم اگر درست انجام شود، می تواند بسیار رمانتیک باشد.

امروزه همه از ابزار و تکنولوژی های جدید که زندگی را ساده تر و جذاب تر می کنند، استقبال می کنند. بنابراین در مورد خرید هدفونی با کیفیت، ساعت هوشمند یا وسایل جالب دیگر فکر کنید.

به یاد داشته باشید که بعد از خرید این ابزار و وسایل کاربردی، باید بر روی جزئیات مانند بسته بندی و تزیین کادو خود تمرکز کنید تا بتوانید به محبوب خود نشان دهید که چه مقدار برای شما مهم است و این گونه هدیه خود را خاص کنید.

در نهایت با خرید ابزار تکنولوژی می توانید یک کادو ولنتاین زیبا و در عین حال کاربردی برای عشق زندگی خود بگیرید.

گردشی یک روزه

به جای اینکه شریک زندگی تان را فقط برای خوردن شام بیرون ببرید، گردشی یک روزه برایش در نظر بگیرید.

می توانید یک کوله پشتی مخصوص پیک نیک که حاوی چاقو، چنگال، لیوان، بشقاب، دستمال و یک پتو است، برایش هدیه بگیرید. تنها کاری که باقی می ماند تهیه مقداری غذا برای گردشی یک روزه است.

حتی می توانید تورهای یک روزه را بررسی کنید، معمولا آژانس های گردشگری پیشنهادات خوبی برای شما دارند و می توانید مناسب ترین را انتخاب نمایید. مثلا گردشی یک روزه در کنار دریاچه ای آرام می تواند یک کادو ولنتاین زیبا و منحصر به فرد باشد.

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد