هدایای تبلیغاتی سازمانی

0

هدایای تبلیغاتی سازمانی

هدایای تبلیغاتی سازمانی را بهتر بشناسید. چرا مدیرهای موفق از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند. با ما همراه باشید تا پرده از اسرار این نوع هدیه ها برداریم و شما را با جدیدترین کادوهای تبلیغاتی آشنا کنیم.

هدایای تبلیغاتی در یاد مشتری های شما خواهد ماند و آنها برند شما را به ذهن خواهند سپرد.

هدایای تبلیغاتی سازمانی

زیباترین و جدیدترین هدایای تبلیغاتی سازمانی چیست؟ شما می توانید با هدایای تبلیغاتی سازمانی به روند موفقیت شغلی خود کمک زیادی بکنید.

چرا که از این طریق می توان با کسب رضایت مشتری ها و کارمندان، بازگشت آنها و بالا رفتن انگیزه ی آن را موجب شد.

از آنجایی که هدایای تبلیغاتی سازمانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند، برای همین روز به روز بر تنوع آنها افزوده می شود و طرح های جدید و ایده های نو به بازار عرضه می شوند.

اگر غیر از این بود، شاهد پیشرفت انواع هدایای تبلیغاتی سازمانی نمی بودیم. وقتی صحبت از تبلیغاتی بودن کادو سخن به میان می آید، باید جوانب کار را به دقت بسنجید.

هدیه ی تبلیغاتی بخشی از کسب و کار است. هدیه های تبلیغاتی باید به بهترین شیوه بتوانند، برند و مارک شما را در حافظه نگه دارند. هدایای تبلیغاتی سازمانی باید چند ویژگی بسیار مهم داشته باشند که در ادامه برای شما ذکر می کنیم.

ویژگی های مهم هدایای تبلیغاتی سازمانی

  • هدایای سازمانی باید کاربردی باشند. بدین معنی که افراد از آنها استفاده کنند و جلوی چشمشان باشد تا برند شما در حافظه ها بماند.
  • هدایای تبلیغاتی سازمانی باید خاص و متفاوت باشند. اگر قرار است هدیه های سازمانی با دیگر هدیه های هیچ فرقی نداشته باشد که دیگر نام آن سازمانی نخواهد بود.
  • هدایای تبلیغاتی سازمانی باید در ذهن ماندگار باشد. محل قرارگیری مارک و مهر یا برند شما در هدیه خیلی مهم است. این محل نباید خیلی پرت باشد که دیده نشود در عین حال محل برند نباید خیلی جلوی چشم باشد، چرا که از بار کادو بودن هدیه کم خواهد کرد.
  • بهتر است از کادوهایی استفاده کنید که نگاه کردنی هستند، مانند انواع تابلوها و تندیس ها. این ها را باید جایی گذاشت یا نصب کرد برای همین بیشتر جلوی چشم هستند و بیشتر در یاد می مانند.
  • هدیه ی شما بهتر است قابل استفاده کردن باشد. در این صورت رضایت بالاتری را به دنبال خواهد داشت.
  • هدایای تبلیغاتی سازمانی در تعداد زیاد باید تهیه شود، پس به این فکر باشید، که زیاد برای شما هزینه بر نباشد. شما باید صرفه ی اقتصادی آن را در نظر داشته باشید.

البته که هدایای تبلیغاتی سازمانی استراتژی های خاص خود را دارد. اما بهتر است شما تنها قصدتان از دادن هدیه به کارمندان و مشتری ها، صرفه های کاری نباشد یا حداقل اجازه ندهید که آنها این استراتژی ها را حس کنند.

جدیدترین هدیه های تبلیغاتی

شاید برای شما انواع هدایای تبلیغاتی مانند خودکارها، کلاسورها و غیره دیگر قدیمی شده باشد. هر چند این کادوها ارزش و کاربرد خاص خود را دارند و هیچگاه از چشم نمی افتند.

اما انواع ایده های خلاقانه ای در زمینه ی هدایای تبلیغاتی وجود دارد که برای شما نیز جالب توجه خواهد بود. در ادامه تعدادی از این ایده های خلاقانه را برای شما آورده ایم.

  • انواع محصولات دست ساز و ارزشمند ایرانی: می توانید از انواع آبجکت های دست ساز استفاده کنید. اگر بیزینس شما جواب می دهد، می توانید از انواع محصولات دست ساز استفاده کنید. البته این گزینه مقداری هزینه بر تر خواهد بود. سکه های ضرب شده که لوگوی شما را نشان می دهند نیز یک ایده ی جدید است.
  • شما می توانید اگر هدیه ی خاصی مد نظر دارید، آن را سفارش دهید تا برای شما بسازند. س
  • محصولات مختلف این قابلیت را خواهند داشت تا عبارت و لوگوی شما بر روی آنها درج شود. برای همین می توانید تنها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید تا برای شما حکاکی های لازم را انجام دهند.
  • کادوهای سبز: امروزه به نوعی از کادوها گفته می شود که از موارد و اقلام بازیافتی به دست آمده است و برای همین ارزش های زیست محیطی دارد. این نوع کادو، ارزش ها و دغدغه های شما را به جامعه نشان می دهد و بسیار هدیه ی ارزنده ای خواهد بود.
  • ساعت های بتنی: شما می توانید تقویم ها، رومیزی ها و ساعت های بتنی را خریداری کنید که حالتی سنگ مانند و سنگین دارند و برای هدایای تبلیغاتی سازمانی کاملا جدید و تازه می باشند.
  • هدیه های تبلیغاتی متفاوت و جدید را دنبال کنید. نمونه ای که در زیر میبینید یک هدیه ی بسیار خاص و مناسب است که می توانید در فرصت های بسیار جدی به افراد مختلف به عنوان کادوی تبلیغاتی بدهید. البته این نوع کادو را نمی توان در تعداد زیاد تهیه کرد. اما برای تبلیغات حرفه ی خود می توانید به تعداد محدود از آن استفاده کنید و آن را به افراد مهم و حساس کادو دهید.

چرا کادو تبلیغاتی سازمانی

شاید از خود بپرسید آیا اصلا لازم است که کادوی تبلیغاتی بدهیم. ببینید این یک لزوم نیست. این تنها یک راهبرد است که مدیران و برنامه ریزان موفق از آن بهره می برند.

این یک استراتژی بزرگ است که نام ساده و عامیانه ای دارد. زمانی که شما برند خود را کادو می دهند، آن کادو دست به دست، جاهای مختلف می رود و در آخر در دید و ذهن مشتری های شما می ماند. آنها از این عمل خوشحال می شوند و به احتمال زیاد نزد شما بر خواهند گشت. این مکانیسم هدایای تبلیغاتی سازمانی به زبان ساده است.

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید. شما می توانید برای دیدن محصولات به لینک هدایای سازمانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد