هدایای تبلیغاتی خاص

0

 هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی خاص، داستان خاص خود را دارند. این نوع هدیه برای برندها و شرکت هایی است که نمی خواهند مانند بقیه باشند.

اگر به دنبال دادن هدیه ای متفاوت در مراسم و یا مناسبتی متفاوت هستید، پیشنهاد ما این است که به سراغ هدیه های تبلیغاتی خاص بروید. پیامدهای مثبت این هدیه ها به کسب و کار شما بر خواهد گشت.

 هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی خاص همانطور که از نامشان پیداست، مقداری متفاوت با دیگر هدایای تبلیغاتی هستند. اما چرا خاص و چرا بعضی شرکت ها و اداره ها به دنبال هدایای تبلیغاتی هستند.

هدیه دادن یک کار معمول و بسیار پسندیده است. هدایای تبلیغاتی تنها یک نوع از دهها نوع هدایای اداری است.

گاهی بر حسب شرایط خاص، ترجیح می دهید، هدیه تبلیغاتی‌تان نیز خاص باشد. گاهی یک شرکت و یا اداره کلا تصمیم می گیرد که هدایای تبلیغاتی خود را داشته باشد.

و این خیلی خوب است. متفاوت بودن همیشه بیشتر در چشم است و بیشتر در یاد می ماند. شما کافیست که در خرید و سفارش هدایای تبلیغاتی خود مقداری تفاوت و خلاقیت به خرج بدهید، بدین صورت هم برند و تبلیغات برای شما خواهد بود و هم کادو و هدیه اختصاصی خواهد بود. این یعنی به تمام منفعت های خود توان دو داده اید.

کدام هدایای تبلیغاتی خاص

منظور از هدایای تبلیغاتی چیست و از کجا بدانیم هدایایی که سفارش داده و خریداری کرده ایم، خاص هستند! این سوال بسیار مناسبی است.

در ادامه راهنمایی هایی برای خرید و داشتن هدیه های تبلیغاتی خاص را برایتان آورده ایم:

  • در بسیاری از فروشگاههای آنلاین و اینترنتی، بخش هدایای تبلیغاتی برای شما جدا شده است و جدیدترین ایده ها و پیشنهادها را برای شما آورده اند. اثربخشی و تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی زیاد است. اهمیت این نوع کادو برای برندها و شرکت های مشهور زیاد است. آنها نمی توانند و نباید هر نوع هدیه ای را به کارمندان و مشتری های خود بدهند. برای همین یک تناسب باید میان هدیه و نوع و درجه ی فعالیت شرکت یا برند محصول وجود داشته باشد.
  • هدایای تبلیغاتی خاص گاها می تواند هدیه ای متفاوت و خلاق باشد، گاهی نیز یک کادوی شیک و لوکس می تواند به خودی خود یک هدیه خاص تلقی شود. بسته بندی های خاص و متفاوت به کادوی شما رنگ و بوی خاص خود را می دهند.
  • هدیه های تبلیغاتی سبب می شود که یاد و نام برند و یا شرکت شما همیشه در یاد مشتری ها و کارمندان شما بماند. این دقیقا آن چیزی است که از دادن هدایای تبلیغاتی به دنبال آن هستید. رضایت و در خاطر مشتری ها ماندن.

چرا در یاد مشتری ها بمانیم

جلوی چشم مشتری بودن، ناخودآگاه سبب می شود او برند شما را با خود یدک بکشد و در جاهای دیگر از شما و برندتان نام ببرد.

همین نام بردن، سبب می شود که دیگران نیز به شما مراجعه کنند. آنها حداقل از یک چیز مطمئن خواهند بود، اینکه شما برای مشتری ها و مصرف کنندگان خود ارزش و احترام قائل هستید.

دادن هدایای تبلیغاتی خاص آن دسته از هدیه هاست که به راحتی از یاد کسی نمی رود. هدیه های منحصر بفرد نسبت به هدیه های عادی هم وقت زیادی برای فکر کردن می خواهند هم اینکه امکان دارد به مراتب هزینه های بالاتری را برای آن پرداخت کنید.

البته ویستور تا حدی این مورد را با ارائه ی قیمت های مناسب تر، راحت کرده است.

چرا هدایای تبلیغاتی خاص سفارش دهیم

اگر برای خود برای خرید هدیه های تبلیغاتی خاص، قانع نشده اید، آن را نخرید. هدایای تبلیغاتی پیامدها و مزایای خاص خود را دارند اگر به اینها ایمان ندارید، دو راه به شما پیشنهاد می کنیم، یا آن ها را بخرید و به مشتری ها و کارمندان خود هدیه بدهید، یا اینکه از انواع ساده و معمول دیگر را تهیه کنید

کدام هدایای تبلیغاتی خاص

برای خرید و سفارش هدیه های تبلیغاتی می توانید با مشاوران هدایای اداری مشورت کنید. انواع تابلوهای تزئیناتی و جدید می تواند گزینه ی خوبی باشد.

تابلوهای برجسته و دست ساز مواردی هستند که می توانید سفارش دهید و بر روی آن ها به زیبایی لوگو و برند شما را نمایان کنند.

این تابلوها در درجه اول بسیار جلو چشم هستند. لوگوی شما در گوشه ی پایین یا بالا یا در هر جای دیگری بر روی این تابلو، آن را به صورت انحصاری مال شما خواهد کرد.

این تابلوها از طرفی بسیار جدید هستند. از طرف دیگر فردی که این نوع هدیه ها را می گیرد، خوشحالی مضاعف خواهد داشت. هدیه های تبلیغاتی خاص باید هم تبلیغاتی باشند و هم خاص باشند. این را باید همیشه به یاد داشته باشید.

ایده ها برای هدایای تبلیغاتی

تا حالا درست! هدایای تبلیغاتی مهم هستند و تاثیرات خاص خود را بر روی گیرندگان هدیه خواهند داشت. اما کدام هدیه ها را می توان خاص در نظر گرفت:

  • جاکلیدی های خاص با طرح های خاص و سفارشی: می توانید برندتان را به طراحان گرافیک بدهید تا برای شما طرح زیبایی برای سفارش هدیه خاص، بدهند
  • انواع تابلوهای تزئیناتی و سه بعدی: تابلوهای برجسته، چند تکه و کوچک رومیزی می تواند یک هدیه ی خاص باشد. می توانید عکس های خوبی که یهویی از افراد گرفته اید و در صورتی که مناسب و زیبا هستند را قاب کرده و به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص به کارمندان خود بدهید.
  • انواع صنایع دستی: هدایای صنایع دستی می تواند یک نوع بسیار مناسب از هدایای تبلیغاتی خاص باشد که شما می توانید با توجه به منطقه و قومیت خود انواع آن را تهیه کنید. این نوع کادو مقداری هزینه های بالاتری نسبت به دیگر کادوها دارد.
  • انواع تقویم های رومیزی جدید

شما می توانید برای دیدن محصولات به لینک هدایای سازمانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد