تابلو مینیاتور برجسته

0

تابلو مینیاتور برجسته

تابلو مینیاتور برجسته اولین بار در دهه ۱۵۲۰ ، در دادگاه فرانسه و انگلیس ظاهر شدند. آنها مانند مدالها قابل حمل بودند ، اما رنگ هم داشتند.

اولین نمونه ها توسط دو مینیاتور هلندی ، ژان کلوت که در فرانسه کار شده بودند و لوکاس هورنبوت در انگلستان تابلو مینیاتور برجسته نقاشی کرده بود.

تابلو مینیاتور برجسته

یکی از بهترین هنرها است که ارزش زیادی دارد. تابلو مینیاتور برجسته ابتدا برای تزئین و نشان دادن کتابهای دست نوشته نقاشی شدند.

در واقع ، کلمه مینیاتور از کلمه لاتین مینیار آمده است. این به معنی رنگ آمیزی با سرب قرمز است ، عملی که برای حروف بزرگ استفاده می شد.

از دهه ۱۴۶۰ کتاب های دست نویس باید با کتاب های چاپی رقابت کنند. با این حال ، در همان زمان ، مراجعین ثروتمند طیف گسترده ای از کالاهای لوکس را خواستار شدند.

مینیاتوریست هایی مانند سیمون بنینگ همچنان به تصویرگری کتب گران قیمت پرداختند ، بلکه مینیاتورهای مستقلی را نیز به مشتریان ارائه می دادند.

بعضی دیگر برای کار خصوصی بودند ، برخی دیگر اشیاء مطلوب نیز تابلو مینیاتور برجسته را نقاشی می کردند.

ابن تابلو اولین بار در دهه ۱۵۲۰ ، در دادگاه فرانسه و انگلیس ظاهر شدند. آنها مانند مدالها قابل حمل بودند ، اما رنگ هم داشتند.

اولین نمونه ها توسط دو مینیاتور هلندی ، ژان کلوت که در فرانسه کار شده بودند و لوکاس هورنبوت در انگلستان تابلو مینیاتور برجسته نقاشی کرده بود.

تابلو مینیاتور برجسته سلطنتی دوره ۱۵۸۰-۱۶۲۵ میلادی

این نوع تابلوها مخصوصا برای سلطنت مفید ولی کوچک بودند که به شخصه و بعضا در یک مراسم عمومی به نشانه طرفداری سلطنت اعطا می شدند.

اما از آنجا که می توان یک تابلو مینیاتور را به صورت دسته بندی نشده ارائه کرد ، شخص دریافت کننده آن اغلب هزینه تهیه یک محل مناسب برای نگهداری تابلو مینیاتور برجسته را داشت.

افراد ثروتمند الیزابت اول در دهه ۱۵۸۰ ، هنگامی که انگلیس پروتستان توسط اسپانیای کاتولیک مورد تهدید قرار گرفت ، شروع به پوشیدن تصویر او به عنوان نشانه وفاداری کرد.

جیمز اول ، که در سال ۱۶۰۳ تاج و تخت را به ارث برد ، از الیزابت قدرت تبلیغاتی مینیاتورها و تابلو مینیاتور برجسته را یاد گرفت و در زمان سلطنت وی نیکلاس هلیارد و اسحاق الیور بسیاری از تابلو مینیاتور برجسته پادشاه و خانواده او را نقاشی و ترسیم کرد.

تابلو مینیاتور در دوره بازسازی سلطنت انگلستان

ساموئل کوپر در سال ۱۶۴۲ کسب و کار خود را تأسیس کرد و پس از اعدام چارلز اول در سال ۱۶۴۹ به طور موفقیت آمیز به کار خود در لندن ادامه داد ، مشتری های او از جمله الیور کرومول و خانواده اش بودند.

سلطنت انگلستان در سال ۱۶۶۰ دوباره بازسازی شد ، کوپر به سرعت به حمایت از چارلز دوم و خانواده اش حمایت کرد و مشهور شد. مینیاتور برجسته شد که در سال ۱۶۶۳ وی به عنوان پادشاه انگلستان منصوب شد.

ریچارد گیبسون که پس از مرگ کوپر در سال ۱۶۷۲ مینیاتوریست پادشاه شد. رقیبان جوانتر شامل نیکلاس دیکسون و پیتر کراس بودند.

دیکسون قلم موهای تمیز و براق کرد ، در حالی که پیتر کراس با لمس های ظریف و نقطه های ، جلوه ای از تمرکز نرم را ایجاد می کرد.

نقاشی روی عاج و تابلو مینیاتور برجسته

اولین هنرمند بریتانیایی که روی عاج نقاشی کرد ، برنارد لنز ، در حدود سال ۱۷۰۷ بود. در همان زمان که عاج جایگزین کاغذ شد، تابلو مینیاتور برجسته کوچکتر شدند.

این احتمالا به دلیل دشواری استفاده از آبرنگ روی عاج بود. یکی دیگر از دلایل ممکن است تابلو مینیاتور برجسته عاج کوچک بودند.

این تابلو در ابتدا یک سرگرمی بود. تا دهه ۱۷۶۰ بیشتر مینیاتورها به صورت حرفه ای آموزش نمی دیدند. پنه لوپه کارواردین یک متخصص حرفه ای آماتور بود ، در حالی که جروز اسپنسر ، اصالتا یک فوتبالیست ، و ساموئل کوتس ، یک داروساز ، هر دو خود آموز بودند.

بسیاری حتی مینیاتورها تمام وقت نبودند. لوک سالیوان حکاکی می کرد و توماس فرای کارخانه چینی Bow را اداره می کرد.

تابلو مینیاتور در قرن هیجدهم میلادی

در اوایل قرن ۱۸ مینیاتوریست ها روش هایی را برای آسان تر کردن نقاشی عاج با رنگ آبرنگ آزمایش کرده بودند. این موارد شامل سفت شدن عاج ، از بین بردن آن و برچسب رنگ می باشد.

جرمیا میر سپس از پیشرفت های پیشینیان خود استفاده کرد و به دیگر هنرمندان امکان کار بر روی عاج را نشان داد. تابلو مینیاتور برجسته عاج به روشی متداول تبدیل شد.

در اواخر دهه ۱۷۶۰ ، تعدادی از هنرمندان جوان ، مینیاتوریست شدند ، از جمله ریچارد کووزوی ، جان اسمارت و ریچارد کراس ، که همه در حدود ۱۷۴۲ متولد شدند. از ۱۴ سالگی ، این پسران در مدرسه نقاشی جدید ویلیام شیپلی ، اولین مدرسه در لندن شرکت کردند.

تابلو مینیاتور برجسته و آکادمی سلطنتی

در سال ۱۷۶۸ گروهی از هنرمندان مستقر در لندن آکادمی سلطنتی هنر را تأسیس کردند. در نمایشگاه های سالانه آکادمی ، مینیاتورها،  ، تابلو مینیاتور برجسته خود را در اتاقی پر از نقاشی های بزرگ روغن به نمایش می گذارند.

بسیاری از آنها برای جلب توجه مردم ، تابلو مینیاتور بزرگتر و افراد مشهور را نقاشی می کردند. برخی دیگر از پرتره های تمام قد و رنگ غنی تقلید می کردند.

رشد ثروت ملی ، بازار پرتره را ترغیب کرد. تعداد زیادی از هنرمندان جوان نقاشی مینیاتوری را در دست گرفتند و به مشتریان ارائه می دادند و از عزیزان خود یادگاری می گرفتند.

بسیاری مانند اسکاتلندی جان گوگل برای یافتن کار به لندن آمدند ، اما توماس هازلورست در شهر پررونق خود ، لیورپول ، یک بازار سودآور یافت.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد