تابلو دیواری زیبا 

0

تابلو دیواری زیبا 

تابلو دیواری زیبا تاثیر بسیاری در زیبایی خانه شما دارد، به همین دلیل شما باید بهترین و زیباترین تابلوهایی دیواری را انتخاب کنید.

بسیاری از افرادی که به دنبال تابلو دیواری زیبا هستند سلیقه نسبی دارند و همچنین دکوراسیون داخلی آنها با یکدیگر بسیار متفاوت است، به همین دلیل زیبایی برای هر یک از آنها معنای خاصی دارد.

ولی به طور کلی باید بدانید از جمله مهمترین ویژگی تابلو دیواری زیبا این است که زیبایی منزل شما را بسیار بیشتر کند و همچنین با دکوراسیون داخلی شما هماهنگی های لازم را داشته باشد، همچنین رنگ آن یکی دیگر از نکات مهمی است که باید به آن دقت داشته باشید.

برای اینکه با تابلوهای زیبا آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از ویژگی های آنها را بیان می کنیم.

ویژگی های تابلو دیواری زیبا :

یکی از نکاتی که در انتخاب تابلو دیواری زیبا بسیار اهمیت دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که برای هر یک از مکان های خانه خود تابلوی ویژه یا را انتخاب کنید، به عنوان مثال برای اتاق خواب باید تابلویی را انتخاب کنید که تصویر آن هماهنگی های لازم را با اتاق خوابتان داشته باشد و همچنین برای تابلوی پذیرایی خانه خود تابلویی را انتخاب کنید که زیبایی بیشتری نسبت به اتاق داشته باشد.

برای اینکه با ویژگی های تابلو دیواری زیبا آشنایی بیشتری داشته باشید رد ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم.

  1. اندازه آنها :

یکی از نکاتی که بسیار مهم است و باید به آن اهمیت دهید این است که سایز و اندازه تابلوها باید مناسب فضای مورد نظر شما باشد.

اگر دیوار شما کوچک است باید از تابلوهای کوچک تری استفاده کنید. تابلوهایی که زیبا هستند در اندازه های متفاوتی می باشند و هر یک از آنها زیبایی منحصر به فردی را به فضای مورد نظر شما می بخشند.

البته دقت داشته باشید که برخی از این تابلوها را می توانید بر روی پیانو و بالای تخت خود قرار دهید، چرا که اندازه آنها بسیار کوچک است، زیبایی این تابلوها در این فضاها بسیار زیاد است و به همین دلیل افراد بسیاری از آنها استفاده می کنند.

  1. مقاومت تابلو :

یکی دیگر از ویژگی های تابلو دیواری زیبا این است که آنها به خوبی روی دیوار ماندگار شوند، برخی از تابلوها شل هستند و به راحتی از روی دیوار می افتند، این تابلوها کیفیت مناسبی ندارند و به همین دلیل سریعا از روی دیوار بر زمین می افتند.

البته باید دقت داشته باشید که آنها را با میخ های بسیار محکم روی دیوار بزنید، برخی از تابلوهایی که وزن زیادی دارند به راحتی روی دیوار حالت ثابتی نمی گیرند، این تابلوها را باید با میخ هایی که مخصوص هستند بر روی دیوار بزنید چرا که با میخ های معمولی روی دیوار نمی مانند.

  1. رنگ و طرح آن :

یکی از مهمترین ویژگی های تابلو دیواری زیبا که بسیاری از افراد به آن اهمیت می دهند و به همین دلیل آن را خریداری می نمایند رنگ و طرح آن می باشد.

دقت داشته باشید که رنگ و طرح تابلوی انتخابی شما باید با دکوراسیون داخلی فضای مورد نظرتان هماهنگی های لازم را داشته باشد، به عنوان مثال اگر دکوراسین داخلی فضای شما به رنگ قهوه ای است باید از رنگ های گرم و خنثی استفاده کنید، ولی اگر دکوراسیون داخلی فضای شما شامل رنگ های شاد مانند آبی، زرد، نارنجی و … می باشد بهتر است تابلوهای دیواری خود را از رنگ و طرح هایی انتخاب کنید که با فضای شما سازگاری داشته باشد، البته ترکیب رنگی در این فضاها بسیار زیبا می شود، به همین دلیل می توانید از رنگ های دیگری هم استفاده کنید.

  1. قاب تابلو :

یکی دیگر از ویژگی های تابلو دیواری زیبا که اهمیت بسیاری دارد قاب تابلو می باشد. دقت داشته باشید که قاب تابلو انتخابی شما با فضی مورد نظرتان هماهنگی های لازم را داشته باشد.

به عنوان مثال اگر دکوراسیون خانه شما کلاسیک است، بهترین قابی که می توانید برای تابلوی خود انتخاب کنید قاب چوبی می باشد، ولی اگر دکوراسیون شما مدرن است از قاب های متعدد با رنگ های گوناگون هم می توانید استفاده کنید.

به طور کلی بعد از طرح و رنگ تابلو قاب آن بسیار مهم است و به همین دلیل شما در هنگام خرید تابلو به قاب آن هم باید توجه زیادی داشته باشید.

تابلو دیواری زیبا در بسیاری از فروشگاه هایی که در زمینه فروش تابلوهای دیواری فعالیت می کنند وجود دارد.

یکی از این فروشگاه ها که تابلو دیواری زیبا بسیار زیادی دارد و شما می توانید هر طرح و رنگی را که مایل هستید را از بین آنها انتخاب کنید، فروشگاه رویا مد می باشد.

از آنجایی که تنوع تابلوهای دیواری در فروشگاه رویا مد بسیار زیاد است شما می توانید هر طرح و رنگی را که بیشتر با دکوراسیون داخلی فضای شما هماهنگ است را انتخاب کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد