تابلو ثابت

0

تابلو ثابت

تابلو ثابتامروزه استفاده کردن از تابلو ثابت در بسیاری از مغازه ها و فروشگاه ها رایج شده است و شما می توانید این تابلوها را در بسیاری از مکان ها مشاهده کنید.

مصرف تابلو ثابت بسیار بهینه می باشد و به دلیل ویژگی های خاصی که دارد بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و رضایت دارند.

بیشتر کسانی که کسب و کاری دارند از این تابلوها استفاده می کنند تا جلوه و زیبایی مغازه خود را بیشتر کنند.

یکی از ویژگی های مهم تابلو ثابت این است که شما می توانید هر نوع نوشته و یا تصویری را که مایل هستید را روی آنها به کار ببرید و در فروشگاه و یا مغازه خود نصب نمایید.

جذابیت و زیبایی تابلو ثابت بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل است که بیشتر فروشگاه ها از این تابلو استفاده می کنند، یکی از دلایل زیبایی این تابلوها نور آنها می باشد که تاثیر بسیاری در جذب کردن مشتریان دارد.

زمانی که این تابلو با نورهای رنگی روشن و خاموش می شود توجه بسیاری از افراد را جلب می کند و به همین دلیل مشتریان فروشگاه و یا مغازه شما بیشتر می شود.

بر این اساس اگر تاکنون این تابلوها را نصب نکرده اید بدون شک آنها را تهیه کنید و در مغازه خود نصب نمایید.

تابلو ثابت در بیشتر فروشگاه ها، شرکت ها، مغازه ها، آرایشگاه ها و … نصب می شود. طراحی این نوع از تابلوها به این گونه است که شما نام مکان مورد نظر خود را روی آنها حک می کنید و این نام به وسیله لامپ های ال ای دی که در این تابلو وجود دارد روشن می شود و توجه بسیاری از افرادی که از کنار فروشگاه شما رد می شوند را جلب می کند.

این تابلوها بر سردر مکان مورد نظر شما نصب می شود و امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. افکت ها و رقص نورهایی که در این نوع از تابلوها وجود دارد بسیار زیبا و خاص می باشد به همین دلیل بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند.

قیمت تابلو ثابت :

بسیاری از افراد بر این گمان هستند که قیمت تابلو ثابت نسبت به تابلوهای دیگر بسیار گران تر است، در صورتی که باید بدانید قیمت این تابلو بسیار مناسب می باشد. محاسبه قیمت این تابلو بعد از نصب برای شما انجام می شود.

طراحی و ساخت این تابو به این صورت است که در ابتدا مساحت فروشگاه و یا مکان مورد نظر شما را بررسی می کنند و سپس تابلوی درخواستی تان را برایتان می سازند.

ظاهر و چیدمان این تابلو کنترلی است و کنترل آن در دست شما قرار می گیرد تا به هر نحوی که مایل هستید نور آن را تنظیم کنید.

به طور کلی بعد از اینکه تابلو ثابت شما ساخته شد قیمت آن را برای شما محاسبه می کنند. قیمت این تابلو به دو صورت محاسبه می شود یکی از آنها بر اساس متراژ می باشد که شما درخواست داده اید و یکی دیگر از آنها بر اساس تعداد تابلوهایی می باشد که شما سفارش داده اید.

برخی از افراد تعداد زیادی از این تابلوها را سفارش می دهند که بدون شک آنها باید هزینه بیشتری را پرداخت کنند، ولی برخی دیگر از افراد تنها یک عدد از آن تابلوها را که متراژ کمی هم دارد را سفارش می دهند که آنها هزینه کمتری را پرداخت می کنند.

تجهیزات تابلو ثابت :

هر یک از تابلو ها تجهیزات خاصی دارند که تابلوی ثابت از آنجایی که ویژگی های خاصی دارد تجهیزات خاصی هم دارد. تجهیزات این تابو عبارت است از :

  1. یکی از مهمترین قطعات تابلو ثابت که بسیاری از شما این قطعه را مشاهده می کنید صفحه برش خورده ای می باشد که تصویر و یا نوشته مورد نظر را روی این صفحه طراحی می کنند، جنس این صفحه به طور معمول از پلاستیک، فلز، مس، چوب و یا … می باشد. در واقع شما خودتان می توانید نوع صفحه آن را مشخص کنید و هر یک را که مایل هستید را سفارش دهید.
  2. سیم لحیم که برای روشن و خاموش نور تابلو مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. دستگاه هویه
  4. روغن لحیم که برای کارکرد درست و صحیح نور تابلو می باشد.
  5. ال ای دی که رنگ آن را به هر صورتی که مایل باشید می توانید انتخاب کنید، برخی از افراد از ترکیب رنگی استفاده می کنند که زیبایی بیشتری دارد.
  6. سیم افشان
  7. قاب و یا فریم
  8. فلاشر هایی که در این تابلو وجود دارد برای چشمک زدن و رقص نور مورد استفاده قرار می گیرد.
  9. آداپتور که برای تغذیه برق از آن استفاده می کنند. در واقع باید بدانید نیروی اصلی این تابلو ها برق می باشد و به همین دلیل بیشتر تجهیزاتی که در این تابلو قرار می گیرد با برق در ارتباط می باشند.

خرید تابلو در فروشگاه رویا مد :

فروشگاه رویامد یکی از فروشگاه هایی می باشد که شما انواع تابلوهای دیواری و تابت روان را در این فروشگاه می توانید خریداری نمایید. یکی از مزیت های این فروشگاه این است که اجناس موجود در فروشگاه را می توانید در اینترنت مشاهده کنید و تابلوی درخواستی خودتان را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد