تابلوهای تزیینی مینیاتوری

0

تابلوهای تزیینی مینیاتوری

تابلوهای تزیینی مینیاتوری یکی از بهترین تابلوها برای تزیین دیوار است. خانه تکانی به ما می آموزد که در مورد زندگی ساده و با حداقل تأثیرات زیست محیطی – و نحوه چگونگی نگهداری وسایل در هنگام فضای بسیار کم را به ما می آموزد.

شما می توانید این تابلوها را در بالای تخت خواب یا روبروی میز غذاخوری نصب کنید و یک فضای رویایی را ایجاد کنید.

 تابلوهای تزیینی مینیاتوری به راحتی حمل می شوند و حتی می توانید در اتاق خواب نیز نصب کنید. بعد از صرف غذا یا قهوه می توانید با تماشا کردن تابلوهای مینیاتوری به لحاظ بصری استراحت کنید.

نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری دیواری در اتاق نشیمن

نصب تابلوهای مینیاتوری در بخش های مختلف خانه باعث خواهد شد تا فضای خانه شما زیباتر به نظر برسد. می توانید این تابلوها را در میان وسایل خانه هم نصب کنید.

 نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری در سرویس های بهداشتی

واحدهای آپارتمانی کوچک سرویس های بهداشتی کوچکی دارند. مالکان خانه باید در نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری از هوش خود استفاده کنند. نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری در سرویس های بهداشتی تا حدی می تواند یک ایده زیرکانه باشد.

نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری بالای پنجره ها و درهای داخل منزل

نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری کنار قاشق و چنگال و سایر وسایل آشپزخانه باعث خواهد شد تا یک آشپزخانه رویایی داشته باشید.

بسیاری از خانه های ریز و درشت از پله هایی برخوردار هستند که به یک انبار اتاق خواب می روند و این گزینه های جالب توجه برای ذخیره سازی است.

در اینجا ، یک قفسه باریک در فضای پائین از پله ها ریخته شده است ، اما این امکان وجود دارد که بتوانید از فضای زیر پله ها استفاده کنید.

بخش های مرتفع منزل بسیاری از خانه های ریز و درشت از پله هایی برخوردار هستند که به یک انبار اتاق خواب منتهی می شوند و این گزینه های جالب توجه برای ذخیره سازی و انبار است.

در اینجا ، یک قفسه باریک در فضای پائین در پله ها قرار دارد، اما این امکان وجود دارد که بتوانید از فضای زیر پله ها نیز برای نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری استفاده کنید.

نصب تابلوهای مینیاتوری کنار وسایل آشپزخانه

قفسه آشپزخانه یک ترفند برای انبارکردن در یک آشپزخانه کوچک است که باعث صرفه جویی در فضای کابینت و نگه داشتن وسایل آشپزی در دسترس آسان و فوری می شود.

برخی از ظروف حلقوی را اضافه کنید و حتی می توانید وسایل تختخواب ، ادویه جات ترشی جات ، یا گیاهان تازه را بچینید و کنار آن ها تابلوهای تزیینی مینیاتوری را نصب کنید.

نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری به صورت چند لایه

چشم و ذهن خود را به روشهای خلاقانه برای استفاده مجدد از مواد قدیمی باز نگه دارید ، و هزینه کمتری را نیز متوجه خواهید شد.

کنار حوله های آویزان ، نردبان را بر روی یک دیوار خالی تابلوهای تزیینی مینیاتوری را نصب کنید، یا یک جعبه را با چند قلاب پیچ در زیر ، برای یک نقطه چند کاره برای وسایل آشپزخانه یا هر چیز دیگری در آشپزخانه یا محل دیگری از منزل خود قرار دهید.

نصب تابلوهای مینیاتوری بالای مبلمان

مبلمان که می تواند کوچک یا بزرگ باشد ، انتخاب عملی نهایی برای یک فضای کوچک است. صندلی های تاشو در صورت عدم استفاده می توانند کنار گذاشته شوند ، در حالی که مبل کلاسیک کنار میز می تواند از شلوغی منزل بکاهد و منزل شما را زیباتر نشان دهد.

نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری کنار وسایل آشپزخانه

این ترفند آشپزخانه به اندازه کافی خوب است. از این ایده استفاده کنید ، تابلوهای تزیینی مینیاتوری بالای اجاق گاز یا پشت درب خود آویزان کنید و می توانید با این کار فضای آشپزخانه را زیباتر نشان دهید. این تابلوها باعث زیبا شدن فضای آشپزخانه خواهد شد.

نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری در اتاق خواب ماشین های باری ترانزیت

نصب تابلوهای مینیاتوری در اتاق خواب ماشین های باری ترانزیت باعث زیبا دیده شدن اتاق خواب ماشین خواهد شد.

شما می توانید قسمت های مختلف خانه و ماشین خود را با این تابلوها تزیین کنید.

نصب تابلوهای تزیینی مینیاتوری کوچک در بخش های مختلف منزل

نصب تابلوهای تزیینی کوچک در آشپزخانه باعث زیبا دیده شدن فضای آشپزخانه خواهد شد. این تابلوها می توانند از مواد مختلف مواد اولیه مختلفی ساخته شوند. از چوب و MDF ساخته می شود. می توان آن ها را در هر نوع واریانت ، از نظر اندازه ، سبک ، انواع چوب و ظاهر و غیره درخواست کرد و قیمت ها متفاوت است.

مواد اولیه

مینیاتورها در روغن ، آبرنگ و عاج نقاشی شده اند ، اما عمدتاً با آبرنگ نقاشی می شوند. بسیاری از مینیاتورهای هلندی و آلمانی با روغن نقاشی می شدند ، و به طور معمول اینها روی مس نقاشی می شوند. و پرتره هایی روی مس نقاشی شدند ، و غالبا با همان ماده ، به بسیاری از هنرمندان بزرگ ایتالیایی ، به ویژه از مکتب بولونیا ، منتسب می شود. گفته می شود ساموئل کوپر چند نقاشی را با روغن روی مس اجرا کرده است.

از حدود سال ۱۶۵۰ به بعد ، بسیاری از مینیاتورهای خوب در مینای زجاجیه اجرا شدند. ژان پیتوت ۱۶۰۷-۱۶۹۱ بزرگترین نقاش این ماده بود و بهترین عکسهای پرتره خود را در لوئیز چهاردهم فرانسه از پاریس نقاشی کرد. پسرش در همان حرفه جانشین او شد. سایر هنرمندان ماهر دوره کریستین فریدریش زینک (درگذشت ۱۷۶۷) و یوهان ملشیور دینگلینگر بودند. بسیاری از این هنرمندان یا فرانسوی یا سوئیسی بودند ، اما بیشتر آنها از انگلیس بازدید کردند و مدتی در آنجا کار کردند. بزرگترین نقاش پرتره مینایی انگلیسی هنری استخوان (۱۸۵۵-۱۷۵۵) بود. مجموعه بزرگی از تولید مثل مینا کوچک نقاشی های مشهور او در مجموعه سلطنتی انگلیس است.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد