انواع تابلو دیواری

0

انواع تابلو دیواری

انواع تابلو دیواری : تابلو دیواری چیست؟ تا چه اندازه با مزایا و پتانسیل های این عنصر تزییناتی آشنایی دارید؟ یکی از بهترین راهها برای تزیین کردن دیوارهای خانه ی شما همین تابلوهای دیواری هستند.

پیشنهاد ما این است که یک دیوار از خانه ی خود را در نظر بگیرید. سپس بروید و برای آن یک تابلوی زیبای جدید بخرید.

تابلو دیواری 

وقتی از تابلو دیواری صحبت می کنیم، بیش از نود درصد مواقع داریم در مورد دکوراسیون و زیبا کردن دیوارها صحبت می کنیم.

شما برای تزئینات و دکوراسیون خانه های خود چکار می کنید؟ خرید مبل های شیک، گلدان ها و مجسمه های زیبا، پرده های جذاب و همرنگ با مبلمان و کفپوش های مناسب از گزینه هایی است که مد نظر خواهید داشت.

شاید هم سراغ سقف بروید و تغییراتی در سقف خانه ی خود بوجود بیاورید. این ها همه سلیقه ای است، مسائلی هستند که همه به آن فکر خواهند کرد.

بگذارید یک سوال از شما بپرسم؟ چه فکری برای دیوارها کرده اید؟ آیا آنها را به حال خود رها می کنید. آنها که بیشتر از سقف خانه و گوشه ها در برابر چشمان شما هستند.

تابلو دیواری یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای دیوارهای خانه ی خود روی آن حساب کنید.

امروزه در خرید تابلو دیواری با چنان تنوعی مواجه خواهید شد که خرید از میان آنها، سخت تر از همیشه است. برای همین باید حتما در این زمینه به تحقیق و جست و جو بپردازید.

یکی از کارهایی که می توانید انجام بدهید این است که به صورت آنلاین نمونه های جدید تابلو دیواری را چک کنید و جدیدترین و زیباترین هایی که وارد بازار شده اند را بررسی کنید.

بعد با توجه به جدیدتری های تابلو دیواری و سلیقه ی خودتان، مناسب ترین را برای خانه ی خود انتخاب کنید.

انواع تابلو دیواری

امروزه انواع تابلوها در بازار موجود است این تابلوها شامل تابلوهای تجهیزاتی، تبلیغاتی و تزئیناتی می باشند. در میان این دسته ها، تابلو دیواری تزییناتی از تنوع بالاتر و جذاب تری برخوردار است.

بارزترین ویژگی این تابلوها نیز همین است، تابلو دیواری باید چشم ها را به خود جذب کند. بتوان ساعت ها به آن نگاه کرد و خسته نشد.

به علاوه باید بعد از چند ماه و چند سال، از آن خسته نشوید. برای همین نکته هایی وجود دارد که اگر آنها را رعایت کنید، تابلوهای جاودان و بهتری خواهید داشت.

خرید تابلو دیواری برای خانه

خرید تابلو دیواری تنها محدود به رفتن و انتخاب یک تابلو زیبا نیست. قبل از خرید در خانه بمانید. دیوارها و پتانسیل ها و ظرفیت های آنها را به خوبی چک کنید.

برای کجا می خواهید تابلو بخرید و تا چه عرضی می توانید روی خرید خود حساب کنید. اگر تابلو دیواری را برای پشت مبلمان های پذیرایی می خواهید، تناسبات تابلو بسیار مهم است. بهتر است که بزرگتر از عرض مبل شما نباشد.

تابلوهای دیواری بهترین راه برای پوشاندن دیوارهایی است که لکه دارند. شما این مساله را بهتر می دانید.

تابلوهای دیواری جدید

انواع تابلوهای دیواری را می توانید تهیه کنید. تابلو نقاشی یکی از اینهاست. این تابلوها در واقع اثر یک هنرمند است که در آن جایی یا فردی را به تصویر کشیده است و آن را قاب کرده است.

این اثر را می توانید بر روی دیوارهای خانه ی خود نصب کنید و از دیدن آن لذت ببرید، چرا که یک اثر هنری و با ارزش است.

تابلو دیواری خط و خوشنویسی نیز یک اثر هنری فاخر است که همه از دیدن و نگاه کردن به آن لذت خواهند برد. به علاوه می توانید انواع تابلوهای مدرن و مفهومی را بخرید.

این تابلوها در ابعاد بزرگ، در انواع رنگ ها و طرح ها موجود هستند. تابلو دیواری بزرگ که کل یک ضلع دیوار را برای شما پوشش می دهد نیز گزینه ی فوق العاده ای است که می توانید روی آن حساب کنید.

البته انتخاب این تابلوها از حساسیت بیشتری برخوردار است. باید کیفیت و وضوح تصویر و تابلو بسیار بالا باشد.

تابلو دیواری در زیبایی دکوراسیون داخلی شما تاثیر زیادی دارد. به علاوه می توان آن را برای دیگر فضاها، از جمله ادارات، فضاهای آموزشی، فضاهای خدماتی و غیره نیز به کار برد. تابلوهای خط گزینه ی مناسبی برای فضاهای کاری و اداری می باشند.

تاثیر تابلو بر دکوراسیون داخلی

  • تابلو قرار نیست حتما افقی باشند می توانید از تابلوهای عمودی استفاده کنید، این نوع تابلوها سقف را بلندتر نشان می دهند.
  • نصب در پشت کاناپه ها: یکی از بهترین جاهایی که می توانید تابلو را نصب کنید و تابلو جلوه ی خود را داشته باشد، پشت کاناپه های چند نفره است.
  • نورپردازی و به کار بردن نورهای خفیف و مخفی در اطراف تابلو بر زیبایی دکوراسیون شما خواهد افزود. این را به یاد داشته باشید.
  • می توانید از ایده ی هماهنگی و یا تضاد برای تابلوهای خود استفاده کنید. این تابلوها با مبلمان هماهنگ و همرنگ باشد یا در تضاد با آنها باشد. البته ایده ی تضاد باید با دانش کافی صورت بگیرد. بهتر است با طراحان داخلی مشورت کنید.
  • نحوه ی چینش تابلوها نیز مهم است. آنها را در ارتفاع مناسب نصب کنید.
  • تابلوهای کوچک را برای جداره های کوچک، و تابلوهای بزرگتر را برای دیوارهای بزرگ انتخاب کنید. البته شما می توانید چند تابلو را در کنار هم بگذارید و یک ویوی زیبا ایجاد کنید. این دیگر به سلیقه ی خودتان برمی گردد.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد