نحوه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

0

نحوه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

نحوه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس : اگر شما در فضای اینترنت در مورد طراحی سایت جستجو کرده باشید قطعاً نام وردپرس و یا طراحی سایت حرفه ای با وردپرس را در سایت های مختلف مشاهده کرده اید. وردپرس(wordpress) یک سیستم مدیریت محتوا یا سی ام اس(cms) متن باز می باشد که طراحان سایت می توانند به صورت رایگان برای طراحی سایت ها از آن استفاده کنند.

نحوه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

نحوه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس : هسته اولیه این سیستم مدیریت محتوا در سال ۲۰۰۳ ایجاد شد و به سرعت طرفداران زیادی را پیدا کرد. با افزایش استفاده کاربران وردپرس، گروه های توسعه و کد نویسان نیز روزبه روز امکانات جدیدی را به آن اضافه کرد. سیستم مدیریت محتواهای زیاد دیگری مانند جوملا و دروپال نیز وجود دارد ولی در طول سال های اخیر وردپرس توانسته است عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و امروزه اغلب سایت ها با این سیستم مدیریت محتوا طراحی می گردند.

از دلایل محبوبیت وردپرس می توان به پنل مدیریت آسان، قابلیت به روزرسانی منظم، قابلیت طراحی قالب و پلاگین نویسی، سئو فرندلی و… اشاره کرد.

چرا طراحی سایت حرفه ای با وردپرس را انتخاب کنیم؟

دارای پنل کاربری استانداردی است و کاربران می توانند به راحتی با آن کار کنند.

نحوه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس : یکی از دلایلی که کاربران سیستم مدیریت وردپرس را انتخاب کرده اند پنل کاربری استاندارد و راحتی کار با آن می باشد. وردپرس نسبت به سایر سیستم مدیریت محتواها پنل مدیریت کاربری راحتی دارد و با انواع دستگاه های موبایل و تبلت سازگار است. به علاوه نرم افزار ios و اندروید برای مدیریت سایت های وردپرس است که این عمل استفاده و مدیریت سایت را آسان کرده است.

طراحی سایت حرفه ای با وردپرس به زبان برنامه نویسی php و mysql پیاده سازی شده است.

اکنون زبان برنامه نویسی به زبان php محبوب ترین زبان برای برنامه نویسی طراحی سایت می باشد و بنا بر گزارشات بیشتر از ۸۳ درصد سایت ها با این زبان راه اندازی شده اند. وردپرس نیز به زبان php برنامه نویسی شده است و همین عامل باعث شده است که این سیستم مدیریت محتوا قابلیت ارتقای بالایی داشته باشد.

کدنویسان زیادی در سراسر دنیا در حال توسعه این سیستم مدیریت محتوا هستند و روزبه روز افزونه های زیادی با امکانات کاربردی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

در واقع شما دنبال هر قابلیت و امکانی باشید می توانید از طریق افزونه ها آن را پیاده سازی کنید؛ به عبارت دیگر آن قدر تعداد این افزونه ها افزایش یافته است که می توان گفت شما می توانید هر قابلیت یا امکانی را با افزونه ها پیاده سازی کنید.

طراحی سایت حرفه ای با وردپرس با استانداردهای سئو سازگار است.

یکی از دلایل محبوبیت وردپرس سازگاری آن با استانداردهای سئو است و سایت هایی که با وردپرس طراحی می گردند در مدت زمان کوتاهی در گوگل رتبه می گیرند و در جایگاه بالایی قرار می گیرند.

نحوه آدرس دهی به صفحات، ساختار مربوط به هدر هر صفحه بر سئو سایت بسیار تاثیر گذار هستند و در بیشتر اوقات محتوا و خروجی این صفحات توسط مدیر سایت ایجاد می گردد که نقش بسیار مهمی در بهینه سازی سایت دارند.

طراحی سایت حرفه ای با وردپرس امنیت بالایی دارد و به طور مستمر به روز رسانی می گردد.

نحوه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس : برخی افراد وردپرس را به دلیل امنیت پایین آن زیر سؤال می برند در حالی این گونه نیست بلکه بسیاری از سایت های موفق مانند سایت فدراسیون والیبال ایران، نرم افزار حسابداری هلو و… با وردپرس طراحی گردیده اند.

این سایت ها در سال های گذشته توسط هکرها مورد حمله قرار گرفته اند ولی موفقیت آمیز نبوده و مشکلی برای این سایت ها به وجود نیومده است. سایت های اینترنتی در سه سطح کاربر، هسته و سرور آسیب پذیر هستند که در ادامه مطلب در مورد هریک توضیحاتی را آورده ایم.

  •  امنیت طراحی سایت حرفه ای با وردپرس در سطح کاربر

اولین نکته در مورد حفظ امنیت، امنیت مربوط به مدیر سایت یا کاربر می باشد. روزانه تعداد زیادی ایمیل هک می شود ولی این هک به معنای امنیت پایین آن بستر نیست بلکه این کاربر است که نکات ایمنی را رعایت نکرده است یا از رمز قوی استفاده نکرده است.

رمزهای ۱۲۳۴۵۶، ۱۱۱۱۱ ۱ جزء ضعیف ترین و شناخته شده ترین رمز عبورهایی هستند کاربران زیادی از آن ها استفاده می کنند.

گفتنی است در وردپرس محدودیت های امنیتی زیادی قرار داده شده است و مدیر سایت اجازه دارد فقط از رمزهای پیچیده استفاده کند. هم چنین اگر کاربر بیش از سه بار رمز را به صورت اشتباه وارد کند دسترسی به سایت برای او مسدود می گردد.

  • امنیت طراحی سایت حرفه ای با وردپرس در سطح هسته

هسته وردپرس جهت حفظ امنیت مدام در حال به روز رسانی و ارتقا است تا مبادا با مشکل امنیتی مواجه شود. اگر شما بتوانید به صورت منظم سایت خود را به روز رسانی کنید آنگاه نباید نگران هیچ خطر امنیتی باشید.

  • امنیت طراحی سایت حرفه ای با وردپرس در سطح سرور

وردپرس در سطح سرور نیز امنیت بالایی دارد و اگر مشکلی در این بخش گزارش شده است مربوط به کدنویسی ضعیف و افزونه هایی است که به آن اضافه شده است. هم چنین استفاده از افزونه های غیر استاندارد نیز امنیت سایت شما را با مشکل مواجه خواهند کرد.

استفاده جهانی از طراحی سایت حرفه ای با وردپرس:

نحوه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس : بسیاری از شرکت های خارجی و معتبر از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده می کنند.

دلیل این انتخاب استفاده جهانی از این سیستم مدیریت محتوا و هم چنین ارتقا و کدنویسی آن می باشد. این شرکت های می دانند که افراد زیادی در این حوزه مشغول فعالیت هستند و درصورت روبه رویی با هرمشکلی می توانند آن را به راحتی حل کنند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک انواع طراحی سایت با وردپرس مراجعه کرده و یا با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰۷۸ تماس حاصل فرمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد