مزایا طراحی سایت با وردپرس

0

مزایا طراحی سایت با وردپرس

مزایا طراحی سایت با وردپرس: در این مقاله در خصوص نکات کلیدی در طراحی سایت با ورد پرس صحبت می کنیم. شما می توانید مجموعه مطالب راجع به طراحی سایت را در وب سایت فراکارنت دنبال کنید.

احتمالا با مباحث طراحی سایت با ورد پرس در اینترنت و بخش های مختلف آن، آشنا شده‌اید. در ادامه، در این مطلب درباره ویژگی‌ها و مزیت های کلیدی که در هنگام طراحی سایت با وردپرس باید به آن‌ها توجه داشت، را بررسی می کنیم.

مزایا طراحی سایت با وردپرس

مهم‌ترین ویژگی طراحی سایت با وردپرس، سرعت اجرای آن است. امروزه، برای کسب و کارهایی که می خواهند وارد فضای مجازی شوند، اجرای سریع پروژه‌ها و کسب اهداف تعیین شده در کم‌ترین زمان، اهمیت ویژه‌ای دارد. در گذشته کسب و کارهای سنتی، در سطح وسیعی وجود داشتند. این کسب و کارها بر اساس سرمایه گذاری، تولید، اجرا و خدمات پس از فروش فعالیت می کنند.

به عنوان مثال، کارخانه فولاد ذوب آهن یک مجموعه صنعتی است که این گونه کسب و کارها، پارامترهای دیگری برایشان اهمیت دارد. اما کسب و کارهایی که بر پایه حضور در فضای مجازی هستند، به اجرای سریع نیاز دارند.

به فرض مثال، اگر تصمیم بگیرید که یک فروشگاه اینترنتی در حوزه کاری خودتان، در سال جاری راه اندازی کنید و هدف شما رسیدن به موفقیت در طی دو سال آینده باشد، احتمالا بسیاری از ویژگی‌هایی که امروز برای سایت در نظر گرفتید و شاخص‌هایی که شاید در حال حاضر برای شما مزیت رقابتی نسبت به رقبایتان ایجاد می کنند، در دو سال آینده مزیت محسوب نشوند. بنابراین در این شرایط سرعت کار اهمیت زیادی دارد.

سرعت اجرا و زمان بندی درست

در اجرای کار باید انواع امکانات و ترکیب آن‌ها را با هم داشته باشید و این روند با سرعت طی شود. باید ابزارهایی را به کار گرفت تا بتوان سرعت اجرا را افزایش داد. هر چند مقداری از کیفیت کار در شروع کم شود. در واقع این کیفیت، کیفیتی است که در ادامه با استفاده از ابزارهای توسعه، در فرایند  اجرای کار، به مراتب بیش‌تر از حالتی خواهد شد که شما بخواهید از ابتدا همه چیز را کاملا فیکس کنید و مثلا بخواهید یک سال بعد با هزینه های سرسام آوری که به هر حال تیم های توسعه به شما تحمیل می کنند، به نتیجه دلخواه برسید.

در خیلی از مواقع، بسیاری از ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها در میانه راه به دلیل عدم اجرای سریع و به موقع پروژه دچار مشکل شده‌اند. پس اولین و مهم‌ترین ویژگی، داشتن سرعت اجرا است.

به طور مثال یک وب سایت با فرایندی بسیار پیچیده را در نظر بگیرید. اگر قرار باشد از اول به طور کامل برنامه نویسی شود، یک ماه آنالیز شود، سه ماه اجرای آن طول بکشد و سپس یک ماه برای تست آن زمان صرف شود و در نهایت رفع خطا شود، باید برای حداقل چهار ماه با یک تیم فوق العاده حرفه ای با هزینه زیاد اجرا شود. اما شما می توانید با استفاده از امکاناتی که ورد پرس در اختیار شما می گذارد، در یک ماه یا ۴۵ روز، سایت دلخواه خود را داشته باشید.

این مثال به شما کمک می کند که درک بهتری از زمان بندی پروژه طراحی سایت خود داشته باشید. علاوه بر این هزینه صرف شده به بیش‌تر از یک سوم یا یک چهارم کاهش پیدا می کند.

هزینه پایین وردپرس

نکته دوم هزینه‌های نگهداری پایین است. سایت‌هایی که با ورد پرس طراحی می شوند،هزینه‌های نگهداری ارزان‌تری دارند. زیرا ارایه دهندگان خدمات پس از فروش ورد پرس، سرویس دهندگان هاست ورد پرس و تعداد کسانی که کار با آن را در سطح جهان بلد هستند، بسیار زیاد است. بنابراین برای توسعه وب سایت در آینده مشکلی نخواهید داشت. از طرفی فرایند نگهداری وب سایت به خوبی انجام می شود. این نگهداری می تواند شامل افزایش امکانات، پشتیبانی، سرعت، خطا و به روز رسانی هسته نرم افزار یا موارد دیگر باشد.

امنیت وب سایت

نکته سوم، داشتن امنیت بیش‌تر است. هنگامی که اسم ورد پرس به میان می آید، بسیاری معتقدند که امنیت سایت کم‌تر خواهد شد و این‌که همه افراد از کدهای متن باز (Open Source) اطلاع دارند.

این نظرات تا جایی منطقی است. کدی که اشکال داشته باشد و افرادی هم به آن دسترسی نداشته باشند، احتمالا باگ آن به این سرعت در نمی آید. اما نباید فراموش کرد که تعداد زیادی برنامه نویس و شرکت های متعدد بر روی ورد پرس کار می کنند و هر کدام از آن‌ها بخشی را در این کسب و کار پیش می برند، و روزانه برای تمام افزونه‌هایتان و قالب و هسته نرم افزاری‌تان، آپدیت های امنیتی می گذارند که این خود باعث رفع سریع مشکلات می شود.

نگرانی ای بابت به کارگیری یک تیم حرفه‌ای برای رفع این موضوع و هزینه‌های آن نداشته باشید. حفظ امنیت وب سایت توسط تیم امنیتی وردپرس، امنیت کسب و کار شما را تضمین می کند و در صورت بروز مشکل، مساله را به سرعت و بدون هزینه رفع می‌کند.

سخن آخر

یک شرکت جهت ارائه خدمات پس از فروش، با هزینه کم، در کنار کار خود داشته باشید تا همیشه وب سایتتان آماده باشد. نکته آخر توسعه امکانات با هزینه کم‌تر است. اگر در آینده بخواهید امکانات سایت خود را افزایش دهید، باید در کنار سرعت، امکان توسعه را نیز در اختیار داشته باشید.

اگر قرار باشد ما سریع به مقصد برسیم و بعد از آن هیچ نتیجه‌ای حاصل نشود، این سرعت در رسیدن به نتیجه، هیچ فایده ای ندارد. هدف این است که با سرعت مناسب و اصولی به مقصد برسیم و بتوانیم کدمان را لاگ کنیم و از مزایای رقابتی در کسب و کار استفاده کنیم. سپس بر اساس تحقیقاتی که انجام دادیم، فیدبک هایی که گرفتیم و امکاناتی که از قبل موجود هستند (از جمله تعداد زیادی برنامه نویس)، با هزینه ای کم به هدف خود دست یابیم.

جهت کسب اطلاعات بیش‌تر، به لینک محاسبه قیمت طراحی سایت با وردپرس مراجعه کرده و یا با شماره تماس های ۲۳۰۸۷ ۲۱ (۹۸+) تماس حاصل فرمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد