انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت – قسمت ۷

0

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت – قسمت ۷

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت – قسمت ۷ : میزان رضایت مشتریان از خدمات دریافت شده، از مهم‌ترین شاخص‌ها هنگام انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت برای انجام پروژه طراحی سایت است.

بسیار دیده شده که هنگام جستجو برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت،  تنها به نتایج صفحه اول گوگل بسنده می شود. حال آن‌که بسیاری از شرکت‌ها با روش های غیراخلاقی و غیراستاندارد مانند استفاده از شماره تماس و نام شرکت‌های دیگر، در تلاشند تا در صدر نتایج جستجو ظاهر شوند. متاسفانه برخی از این روش‌ها تا حدودی برای آن‌ها کارآمد بوده است، در نتیجه رقابت تنگاتنگی برای قرارگیری در جایگاه اول وجود دارد.

 تأثیر رضایت مشتریان در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

شرکت مهندسین فراکارانت با وجود این که خود در اکثر جستجوهای مهم در صفحه اول نتایج جستجو گوگل حضور دارد، اما همواره توصیه می کند برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت صفحات دوم و سوم نتایج جستجو نیز بررسی شود. در واقع توجه به این نکته ضروری ست که برای اطمینان از اعتبار یک شرکت تنها به جایگاه آن در صفحات نتایج جستجوی گوگل بسنده نشود. چرا که با انجام برخی روش‌ها همچون خرید لینک‌ها، امکان حضور در صفحه اول نتایج، چندان دور از دسترس نیست.

ضمن آن که یک شرکت طراحی سایت خوب با خدمات و  سرویس های با کیفیت، تکاپوی چندانی برای به دست آوردن این جایگاه‌ها ندارد و بیش از آن که به دنبال کسب مشتریان جدید باشد، مصمم است با ارائه صحیح خدمات، مشتریان فعلی خود را در سطح بالایی از رضایتمندی حفظ کند. البته جذب مشتری جدید، نیز یک استراتژی برای شرکت‌ها محسوب می شود. اما معمولا شرکت های نوپا در ابتدای کار خود تلاش بسیاری در این زمینه دارند.

در حالی که یک شرکت به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت که تعداد زیادی از کسب و کارها سال های متمادی از خدمات آن بهره می برند و طیف وسیعی از مشتریان را پوشش می دهد؛ نیاز چندانی به صرف هزینه جهت دیده شدن در نتایج اول جستجوهای گوگل ندارد. رضایت و مدت زمان همکاری مشتریان با بهترین شرکت طراحی سایت معرف اصلی برای کیفیت کار آن خواهد بود.

ارائه برخی خدمات طراحی سایت در فراکارانت

شرکت فراکارانت تاکنون افتخار ارائه خدمات طراحی سایت در زمینه های طراحی سایت، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت داینامیک، قیمت طراحی سایت، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت تهران، طراحی سایت اینترنتی، ارائه خدمات طراحی سایت و نگهداری و فروشگاه اینترنتی اختصاصی و  فضای مجازی را به مجموعه کثیری از مشتریان و در مدت زمان طولانی با دو دهه سابقه در کارنامه دارد.  گروه مهندسین فراکارانت برای بسیاری از مشتریان خود از اولین سال فعالیت آن‌ها با وجود تخفیفات و تبلیغات بسیار رقبا، همچنان به عنوان انتخاب اول جهت دریافت خدمات فضای مجازی باقی مانده است.

جهت دریافت اطلاعات بیش تر در خصوص انواع خدمات فضای مجازی و دریافت مشاوره رایگان با واحد مشاوره فراکارانت در تماس باشید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد