همه چیز در باره تعرفه طراحی اپلیکیشن

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: همه چیز را در باره تعرفه طراحی اپلیکیشن و ایجاد هزینه زیاد را مورد بررسی قرار داده ایم.

همه چیز در باره تعرفه طراحی اپلیکیشن

اگر می خواهید همه چیز را درباره ی تعرفه اپلیکیشن تلفن همراه بدانید با ما همراه شوید.

مشتریان اپلیکیشن های تلفن همراه همیشه از شنیدن هزینه ها تعجب می کنند. آن ها به دنبال این مسئله هستند که با پرداخت هزینه کم یک اپلیکیشن با کیفیت تحویل بگیرند.

این موضوعی است که همه ی برنامه نویسان در سراسر دنیا به آن واقف هستند. آن ها خوب با روحیات مشتریان آشنا هستند چون خودشان اپلیکیشن های ios و اندروید را راه اندازی کرده اند.

همه می دانیم که  هزینه تعرفه ی اپلیکیشن تلفن همراه به شکل گسترده ای متفاوت است.

اگر در این زمینه تخصص دارید یا علاقه مند هستید باید بدانید که تعرفه طراحی اپلیکیشن تلفن همراه به عوامل زیادی وابستگی دارد که این خود باعث ایجاد هزینه است.

اگر می خواهید اپلیکیشن خود را طراحی کنید این سوال پیش خواهد آمد آیا به زبان کد نویسی طراحی اپلیکیشن برای آیپد، اندروید و آیفون  مسلط هستید.

یا شما فاقد این توانایی هستید و باید کار طراحی اپلیکیشن را به افراد متخصص بسپارید. قصد داریم در ادامه عواملی را که بر قیمت طراحی اپلیکیشن تاثیر می گذارند را بررسی کنیم.

چه عواملی بر تعرفه طراحی اپلیکیشن تاثیر می گذارد

اگر محصول داری پیچیدگی باشد همین امر عامل اصلی در تعرفه ی اپلیکیشن به حساب می آید. هزینه ی نهایی تعرفه طراحی اپلیکیشن را سه عامل تحت تاثیر قرار می دهند.

پیچیدگی فنی

تعداد دستگاه ها وسیستم عامل

طرح های سفارشی و انیمیشن ها

پیچیدگی فنی چیست

پیچیدگی فنی یک نقش موثر در تعرفه طراحی اپلیکیشن دارد. برای افزودن پیچیدگی فنی به پروژه هزاران راه وجود دارد. رایج ترین این ویژگی ها عبارتند از:

۱ یکپارچگی شخص ثالث: قابلیت های موجود دار اپلیکیشن های تلفن همراه که نیاز به ادغام با فریم ها، خدمات شخص ثالث محسوب می شود.

به عنوان مثال می توانیم برای بوجود آوردن ویژگی های پرداخت، آن را با خدماتی مانند  stripe یا Braintree ادغام کنیم.

همچنین اضافه کردن قابلیت اشتراک گذاری برای اجتماعی به یک اپلیکیشن می تواند با توئیتر، گوگل پلاس، فیسبوک، سایرAP های شبکه های اجتماعی انجام بپذیرد.

۲- دومین عامل موثر در تعرفه طراحی اپلیکیشن توسعه پنل مدیریت است. پنل مدیریت یک ابزار کارآمد است که برنامه های کاربردی، مشاهده آماری و محتوا و ….. به راحتی در دسترس شما قرار بگیرند.

در عین حال یافتن یک قالب مدیریتی با کیفیت و منعطف بسیار دشوار است. این نکته را نیز باید مد نظر داشت که ساخت یک پنل مدیریت سفارشی  برای کسب وکار شما ضروری و جنبه ی حیاتی دارد.

۳- خرید درون برنامه مدل های مختلفی از خرید در اپلیکیشن ها موجود است. در این راستا وظایف زیادی وجود دارد که در زمان اجرای اپلیکیشن ها و خرید درون برنامه ای اجرا می شوند. مطمئنا این عوامل پیچیدگی فنی را به یک پروژه اضافه خواهند کرد.

۴- یکی دیگر از عوامل که شاید هرگز فکر نمی کنید، بر تعرفه طراحی اپلیکیشن تاثیر بگذارد استفاده از اجزای سخت افزاری است.

گوشی های مدرن امروزه با قطعات سخت افزاری مختلف بسته بندی و عرضه می شوند که این قطعات شامل ژیروسکوب ها، سنسورهای ضربان قلب، شتاب سنج، بلوتوث، GPS، NFC و همین فشار سنج است.

البته بسته به نوع و شرکت سازنده ممکن است سخت افزار ها متفاوت باشند. عاملی مه باعث افزایش هزینه توسعه و تعرفه طراحی اپلیکیشن موبایل می شود.

یافتن رویگرد مناسب برای هر دستگاه و بررسی اینکه چگونه سخت افزار با نرم افزار ارتباط برقرار کند.

ارتباط بین تعداد دستگاه وسیستم عامل

زمانی که برای سیستم عامل IOS یک اپلیکیشن عرضه می شود، باید بعد از هر بارآپدیت اپلیکیشن بروزرسانی و سازگار با دستگاه جدید شود.

اما برای سیستم عامل اندروید طراحی اپلیکیشن به شکل متنوع تری اتفاق می افتد. سه عامل بر تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید تاثیر می گذارد.

سیستم عامل موجود چه تعداد دستگاه پشتیبانی می کند. زمانی که تعداد دستگاه ها مورد پشتیبانی اپلیکیشن بیشتر باشد.

زمان بیشتری برای تطبیق اپلیکیشن مشخصات سخت افزاری، اندازه های مختلف نمایشگر و تست برنامه به کار رفته است در نتیجه قیمت و تعرفه طراحی اپلیکیشن افزوده خواهد شد.

دستگاه های خاص برای یک بازار مشخص: با توجه به تقسیم بندی بازار اندروید، امکان بالا رفتن هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید نسبت به IOS وجود دارد.

تنظیمات خاصی که برای مشتریان در نظر گرفته می شود، در تعرفه ی طراحی اپلیکیشن تاثیر گذار است.

طرح های سفارشی و انیمیشن ها یکی دیگر از عوامل موثر در تعرفه طراحی اپلیکیشن است.

رابط کاربری سفارشی امر پیچیده در زمینه پیاده سازی محسوب می شود. بنابراین هزینه از قیمت طراحی با اجزای استاندارد بسیار بیشتر است.

برای کاهش هزینه ها می توانید طرح ها و انیمیشن استاندارد استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم برای کاهش هزینه ها، کار طراحی اپلیکیشن خود را به افراد متخصص وب سایت ( karait ) بسپارید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد