نحوه طراحی سایت با وردپرس

0

نحوه طراحی سایت با وردپرس: به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوایی است که به ما در ساخت و تولید محتوا با کیفیت کمک می کند. از طرفی رایگان بودن آن سبب کاهش هزینه در طراحی سایت تان خواهد شد.

نحوه طراحی سایت با وردپرس

وردپرس، سیستم مدیریت محتوایی است که به ما در تولید محتوا باکیفیت کمک خواهد کرد. از دیگر قابلیت های وردپرس می توان به ایجاد وب سایت اطلاع رسانی، وبلاگ شخصی یا سازمانی، وب سایت خبری و فروشگاه اینترنتی اشاره کرد.

با استفاده از افزونه های مختلف این سیستم از سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو پشتیبانی می کند و با نصب یک افزونه به راحتی می توان یک سایت سئو شده داشت. برای طراحی سایت با وردپرس به راحتی می توانید در ۵ دقیقه آن را به صورت پیش فرض طراحی کنید.

روش های طراحی سایت با وردپرس

  • روش اول طراحی سایت با وردپرس

روش اول این است که نام دامنه را در سایت خود انتخاب کنید و محتوای دلخواهتان را تهیه کنید و سپس از یک سایت ساز کمک بگیرید تا طراحی سایت با وردپرس را برای شما انجام دهد و از بین قالب های پیش فرض یکی از آنها را انتخاب کنید و صفحات مورد نظر شما از طریق سایت ساز که می تواند یک شخص یا یک برنامه ی سایت ساز باشد طراحی شوند.

با سپردن کار طراحی سایت با وردپرس به یک سایت ساز تمام مسئولیت راه اندازی سایت شما روی دامنه ی انتخابی تان به عهده آن سایت ساز است که اغلب مسئولیت به روز رسانی و پشتیبانی شبانه روزی سایت را نیز به عهده دارند.

همچنین می توانید برای کار کردن با وردپرس، آن را از طریق خواندن کتاب های الکترونیک آموزش ببینید و آن را به راحتی نصب کرده و طراحی سایت با وردپرس را خودتان انجام دهید و از امکانات وسیع آن استفاده کنید.

از سیستم وردپرس می توان در سایت های قابل ساخت از جمله وبلاگ های شخصی، شبکه های وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی و دانشگاه ها و مدارس و دیگر سایت های فروشگاهی استفاده کرد که لازم است ابتدا وردپرس در یک سایت میزبان نصب شود.

  • روش دوم طراحی سایت با وردپرس

روش دوم این است وردپرس را دانلود کرده و سایت خود را در سیستم وردپرس خام طراحی کنید. یعنی خودتان قالب های دلخواه خود را از بین قالب های رایگان انتخاب کنید و از آن در طراحی سایت با وردپرس خود استفاده کنید. همچنین می توانید از دیگر تب های سیستم وردپرس استفاده کنید.

البته گاهی افزونه های مختلف با هم منطبق نیستند و شما حتما به یک مشاوره احتیاج خواهید داشت و یک کارشناس می تواند نقص طراحی سایت با وردپرس شما را رفع کند. پس از آماده شدن سایت تان می توانید یک هاست میزبان خریداری کنید و سایت طراحی شده را در فضای اجاره ای نصب کنید. در این روش مسئولیت پشتیبانی سایت به عهده خودتان است و لازم است آن را آپدیت کنید تا از هک شدن سایت و بروز مسائل امنیتی خطرناک جلوگیری شود. همچنین بک آپ گیری از سایت و نگهداری و مدیریت سایت به عهده شما می باشد.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

  • محبوبیت سیستم وردپرس جهت مدیریت محتوا
  • در اختیار داشتن بزرگترین بازار CMS
  • رایگان بودن استفاده از نرم افزار وردپرس و امکان ارتقا و نصب رایگان آن
  • وجود پلاگین و قالب های طراحی سایت متنوع و انعطاف پذیر
  • صرفه جویی در زمان و هزینه ها

طراحی معماری وردپرس

در سایت رسمی وردپرس انواع قالب ها در دسترس می باشند و شما می توانید به منبع اصلی قالب ها در سایت wordpress.org دسترسی پیدا کنید و طراحی سایت با وردپرس خود را در هر زمینه ای توسعه ببخشید. وجود افزونه های مختلف در وردپرس به عنوان یک مکمل عمل می کنند و با برنامه‌نویسی خاصی که بر روی آنها صورت گرفته است وظیفه خاصی را انجام می‌دهند.

پس از انتخاب ظاهر و قالب سایت نوبت به تولید محتوا می رسد که بهتر است بر اساس استانداردهای سئو ایجاد شوند.

امنیت در طراحی سایت با وردپرس

با انجام به روزرسانی های متعدد و به موقع اشکال های امنیتی و کاربردی این سیستم رفع خواهند شد و این سیستم به سیستمی امن برای کاربران تبدیل خواهد شد البته باید اصل استفاده از افزونه های مناسب و کدنویسی مناسب را در نظر داشت.

خلاصه

وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوایی است که به ما در ساخت و تولید محتوا با کیفیت کمک می کند. از طرفی رایگان بودن آن سبب کاهش هزینه در طراحی سایت تان خواهد شد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد