فیلتر ساکورا چیست؟

0

فیلتر ساکورا چیست؟

فیلتر ساکورا چیست؟ در پاسخ به این سوال که فیلتر ساکورا چیست، می‌توانیم خیلی مختصر و مفید، بگوییم که فیلتر‌های ساکورا، یکی از برند‌های فیلتر خودرو موجود در بازار هستند، اما پاسخ این سوال اینقدر‌ها هم ساده نیست و برای اینکه بدانید واقعا فیلتر ساکورا چیست، باید در مقام مقایسه بین فیلتر‌های تولید شده توسط کارخانه ساکورا و سایر فیلتر‌های موجود در بازار دربیایید.

با مقایسه عملکرد و طول عمر فیلتر‌های ساکورا، می‌توانید دریابید که فیلتر ساکورا چیست و چه فرقی با سایر فیلتر‌ها می‌کند. محصولات برند ساکورا، کارایی خود را مدیون طراحی اختصاصی خود هستند. مهندسان کارخانه ساکورا، در هنگام طراحی فیلتر خودرو، با توجه به برند خودرو، کارایی خودرو، نوع موتور خودرو و… دست به طراحی فیلتر‌هایی می‌زنند که جنس مواد به کار رفته در آن‌ها، ضخامتشان، مساحتشان و… دقیقا پاسخگوی نیاز‌های خودرو باشد.

بنابراین می‌توان برای یافتن پاسخ این سوالات که فیلتر ساکورا چیست و چه فرقی با سایر فیلتر‌های موجود در بازار دارد، تنها به شعار مهندسان این شرکت اکتفا کرد: «ساکورا هرگز حکم کلی نمی‌دهد». مهندسان این شرکت با تکیه بر همین شعار توانسته‌اند رضایت صد در صد مصرف کننده را کسب کنند و برای سال‌های متوالی برنده جایزه brand champion جهانی شوند.

تا اینجای کار دیگر باید فهمیده باشید که فرق سایر فیلتر‌ها با فیلتر ساکورا چیست، پس بیایید به بررسی محصولات این شرکت بپردازیم. فیلتر هوا، بنزین، روغن و هوای کابین چهار فیلتر اصلی ماشین شما هستند هرکدام از این چهار فیلتر باید خصوصیاتی داشته باشند تا بازدهی ماشین شما به صد در صد برسد.

برای مثال فیلتر هوای کابین باید مطابق با کاربردی ماشین طراحی شده باشد، فیلتر بنزین نباید به ذرات ریز و آب اجازه عبور بدهد، فیلتر هوا باید در برابر مکش موتور و گرمای ناشی از فعالیت آن تغییر شکل ندهد تا به موتور آسیب نرساند و فیلتر روغن باید همواره تمام اجزای موتور را مرطوب نگه دارد تا حرکت بخش‌های مختلف موتور به سختی انجام نگیرد.

مطابق با نیاز‌های شما

فیلتر ساکورا چیست؟ فرقی نمی‌کند که قصد خرید فیلتر تصفیه هوای کابین را داشته باشید یا فیلتر بنزین، باید فیلتری بخرید که مطابق با نیاز‌های ماشین شما طراحی شده باشد. اگر شما فیلتر تصفیه هوای موتور آزرا را روی سانتافه نصب کنید، احتمالا طولی نخواهید کشید که فیلتر خریداری شده، در اثر مکش هوا تغییر شکل بدهد، یا اگر فیلتر تصفیه هوای کابین آزرا را روی سانتافه بیندازید، بی‌شک دیگر نخواهید توانست به راحتی در مسیر‌های ناهموار رانندگی کنید. پس گران یا ارزان بودن فیلتر خریداری شده، اصلا مهم نیست، مهم این است که فیلتری که خریداری می‌کنید، پاسخگوی نیاز‌های شما باشد.

اگر بخواهم از بین ده‌ها مزیت فیلتر ساکورا نسبت به سایر محصولات، بگویم مهم‌ترین مزیت فیلتر ساکورا چیست، می‌توانم همین تطابق با نیاز‌های خودرو را برایتان مثال بزنم. شرکت ساکورا سالیانه بیش از هفت میلیون فیلتر تولید می‌کند، که هر گروه از این فیلتر‌ها طراحی اختصاصی دارند.

این طراحی‌های اختصاصی، سبب می‌شوند که تمام اقسام ماشین، از ماشین مسابقه‌ای گرفته تا ماشین سنگین بتوانند از محصولات شرکت ساکورا استفاده کنند. جالب اینجاست که رانندگان همه ماشین‌ها از ساکورا راضی هستند.

عمر و دوام

تاکنون کسی پاسخ این سوال که راز دوام بالای فیلتر ساکورا چیست را نیافته، شرکت‌های متعددی سعی کرده‌اند تا با شبیه سازی مدل “هر ماشین یک کیت” ساکورا، فیلتر‌هایی با دوام فیلتر‌های ساکورا تولید کنند اما هیچ‌کدام تاکنون موفق به انجام این کار نشده‌اند.

فیلتر‌های برند ساکورا دارای استاندارد‌های jis، SAE و ISO 17025 هستند که هر فیلتر مناسبی باید این استاندارد‌ها را داشته باشد. علاوه بر این، هر کدام از انواع فیلتر‌های ساکورا دارای استاندارد‌های لازم برای آن نوع مشخص از فیلتر هستند، برای مثال فیلتر تصفیه هوای موتور ساکورا، دارای iso 5011 هستند. نشان استاندارد iso 5011 نماینده سودمندی فیلتر‌های تصفیه هوا در امر جداسازی مواد خارجی مانند گرد و خاک است.

قابل خرید برای همه

فیلتر ساکورا چیست؟ سایت x با فراهم آوردن امکان خرید اقساطی فیلتر ساکورا، استفاده از فیلتر‌های باکیفیت را برای همه افراد ممکن کرده، تا همه بتوانند تجربه فوق‌العاده‌ای از رانندگی داشته باشند و پاسخ این سوال که فیلتر ساکورا چیست را در عمل بیایند. علاوه بر این از آن جا که سایت x به‌عنوان تنها نمایندگی رسمی فروش فیلتر‌های ساکورا در ایران است، عمده محصولات تولید شده توسط ساکورا، در انبار‌های این سایت موجود هستند.

راز موفقیت فیلتر ساکورا چیست؟

چهل و پنج سال فعالیت در عرصه تولید فیلتر و چهل و پنج سال کسب رضایت مشتری شوخی نیست. برای اینکه بفهمیم راز موفقیت فیلتر ساکورا چیست،  باید به شیوه کار مهندسان ساکورا توجه کنیم. کارخانه ساکورا دو شعبه اصلی در کشور اندونزی دارد، مهندسان فعال در هر دوی این شعبه‌ها، علاوه بر طراحی اختصاصی فیلتر برای ماشین‌های مختلف، خودشان نیز روی شیوه و نحوه تولید این فیلتر‌ها نظارت دارند.

حال که می‌دانیم راز موفقیت فیلتر ساکورا چیست و فیلتر‌های کارخانه ساکورا تحت چه شرایطی تولید می‌شوند پس بهتر است وقتمان را برای بررسی سایر برند‌‌های موجود در بازار تلف نکنیم.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد