قیمت مبل تخت خواب شو

0

قیمت مبل تخت خواب شو

قیمت مبل تخت خواب شو به طور معمول با تمامی مبل ها متفاوت است و از نظر ساختاری نیز مبل تخت خواب شو با تختخواب راحتی بسیار متفاوت است. مبل تخت خواب یا مبل تخت خواب شو (در ایالات متحده که اغلب به آن مبل راحتی ، مبل تختخواب ، مبل تختخواب شو ، نیز می گویند) به طور معمول یک مبل یا کاناپه است که در زیر کوسن های صندلی خود یک قاب فلزی را پنهان کرده است. تشک آن نازک است که می تواند برای ساخت تخت باز شود.

اگرچه بیشتر تختخواب های کاناپه ای از تشک کوتاه با اندازه ۶۰ “x72” استفاده می کنند ، اما سایر اندازه های رایج آن شامل ۵۸ “x72” ، ۵۴ “x72” و ۵۲ “x72” است. ضخامت متوسط تشک  مبل تخت خواب شو ۴.۵ “است. بنابراین ضخامت آن به اندازه یک تشک استاندارد مناسب است. تشک مبل را می توان از بسیاری از مواد مختلف تولید کرد که اکثر آنها در بازار به صورت فنری یا از فوم تهیه می شود. مبل های تخت خواب شو بسیار راحت بوده و معمولا در مجموعه مبل های راحتی قرار می گیرند. این نوع مبل ها برای کسانی که دارای کمر درد و یا آرتروز نیز هستند به دلیل راحتی و استراحت مناسب برای بدن بکار می روند.

قیمت مبل تخت خواب شو با تشک فنری:

اگرچه فنرها ها می توانند به شکل مناسبی در تشک مبل تخت خواب شو ها بکار روند و استفاده از آن ها  رضایت بخش است ، در مورد تشک مبل فنری باید به نکات زیر توجه شود و بعد از این موارد شما می توانید شاهد قیمت مبل تخت خواب شو باشید:

  • طول آزاد نشان دهنده طول کلی یک فنر است که هیچ باری بر روی آن اعمال نمی شود.
  • ارتفاع با طول فشرده سازی یکسان است ، هنگامی که فنر به اندازه کافی منحرف شده است تا اجازه دهد هر سیم پیچ مجاور به یکدیگر وصل شوند.
  • تعداد سیم پیچهای فعال تعداد کویلهای آزاد هستند که تحت فشار قرار ندارند. هرچه سیم پیچ فعال تر باشد ، طول کار کمتری دارد ، به این معنی که احتمال خراب شدن و از بین رفتن فنرها کمتر می شود.
  • آغشته سازی هیدروژن بیانگر هیدروژن جذب شده در آبکاری فولادهای کربن است که باعث شکننده شدن مواد فنر می شود و منجر به ترک خوردگی و خرابی فنر می شود. فنرهای آبکاری شده احتمال زنگ زدگی ان ها بیشتر است اما جایگزین کردن پلاستیک به عنوان روکش این مشکل را حل می کند.
  • در مبل های تخت خواب شو بهترین تشک فنری است که حتی برای از بین بردن استرس بسیار مناسب است. برخی از این نوع مبل ها گران هستند زیرا قیمت مبل تخت خواب شو با نوع فنری که استفاده می شود رابطه مستقیم دارد.

راهنمای خرید و قیمت مبل تخت خواب:

وقتی شما به سراغ خرید مبلمان از هر نوعی خواهید رفت به دلیل اینکه مبل ها فضای زیبایی به ساختمان های شما می دهند و بخش مهمی از دکوراسیون منازل شما را تشکیل می دهد بهتر است با دیدی باز و اگاهی های لازم به خرید مبلمان بروید. در خرید مبلمان باید به مواردی توجه کنید که با توجه به نوع استفاده مبلمان در هر مکان باید رعایت شود. هنگام خرید مبلمان فروشندگان با شما از گارانتی حرف می زنند حتما مطمئن شوید گارانتی موجود است.

در خرید مبلمان باید ببینید چقدر فضا دارید،و اینکه با توجه به فضای موجود  می خواهید چه نوع مبلمانی را انتخاب کنید ،می خواهید از مبلمان های تمام پارچه استفاده کنید یا از مبل های چوبی استفاده می کنید، بهترین نوع چوب و پارچه مبل چیست؟ مبل برای چه مکانی استفاده می شود، انتخاب رنگ مبل و نوع پشتی ها اهمیت زیادی دارد و هنگامی که وارد فروشگاه ها برای خرید مبل می روید حتما کاتالوگ ها و عکس ها و لیست قیمت ها را که مشاهده کنید اگر توضیحاتی مبنی بر نوع دکوراسیون مبل و موارد فنی آن وجود دارد را به طور کامل مطالعه کنید تا از انتخاب خود راضی باشید.

قیمت مبل تخت خواب شو دارای نوسناتی در بازار خواهد بود اما آنچه مشاهده می شود بر حسب متغیراتی است که اخیرا در بازار نیز وجود داشته است. در جداول زیر مهم ترین نوع مبل ارزان همراه با قیمت مبل تخت خواب شو ارائه شده است.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک قیمت مبل تخت خواب شو مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد