فیلتر گیربکس لودر

0

فیلتر گیربکس لودر

فیلتر گیربکس لودر : مانند سایر فیلترهای ماشین آلات راهسازی مهم بوده و باید به موقع تعویض شود. گیربکس یکی از مهم ترین قطعات خودرو است، و ارزش این قطعه با موتور برابری می کند.

حین انجام کار، ذرات معلق موجود در هوا و پلیسه های گیربکس به واسطه روغن گیربکس داخل فیلتر گیربکس شده و بعد از تصفیه بعد از خارج شدن از فیلتر دوباره به سیستم گیربکس برمی گردند.

اهمیت تعویض فیلتر گیربکس لودر در کارکرد دستگاه

فیلتر گیربکس لودر مانند سایر فیلترهای ماشین آلات راهسازی مهم بوده و باید به موقع تعویض شود. گیربکس یکی از مهم ترین قطعات خودرو است، و ارزش این قطعه با موتور برابری می کند.

حین انجام کار، ذرات معلق موجود در هوا و پلیسه های گیربکس به واسطه روغن گیربکس داخل فیلتر گیربکس شده و بعد از تصفیه بعد از خارج شدن از فیلتر دوباره به سیستم گیربکس برمی گردند.

بررسی و تعویض فیلتر گیربکس لودر بسیار مهم است. گرفتگی فیلتر گیربکس لودر باعث خواهد شد تا روغن کمتری وارد موتور شده و حتی در برخی وضعیت های شدید، باعث سوختگی گیربکس خواهد شد.

فیلتر گیربکس لودر به صورت مکانیکی و برقی کار گذاشته شده است. تعویض فیلتر گیربکس باعث خواهد شد تا دستگاه به خوبی کار کند. عدم تعویض فیلتر گیربکس خسارات جبران ناپذیری را به خودرو وارد کرده و در برخی مواقع باعث خسارات های فنی و مالی زیان باری خواهد شد.

تعویض به موقع فیلتر گیربکس لودر باعث ادامه دستگاه حین پروژه خواهد شد

اهمیت تعویض فیلتر گیربکس لودر

تعویض فیلتر گیربکس کوماتسو نیز بسیار ضرورت دارد و باید در دوره های زمانی کوتاهی فیلتر گیربکس تعویض شود تا این ماشین آلات راهسازی با قدرت هرچه تمام تر به کار خود ادامه دهد و بتوان پروژه راهسازی را با قدرت هر چه بیشتر و سریع تر تمام کرد.

به هنگام فیلتر گیربکس باید روغن گیربکس را هم تعویض کرد. گرمای بیش از حد باعث خرابی گیربکس لودر گیربکس لودر خواهد شد. تعویض به موقع گیربکس لودر  و روغن گیربکس می تواند باعث افزایش عمر مفید ماشین آلات راهسازی خواهد شد.

ضرورت استفاده از فیلتر گیربکس لودر کوماتسو

حتما از فیلتر با کیفیت گیربکس استفاده کرده و همزمان روغن با کیفیتی را در موتور ماشین آلات راهسازی بریزید تا به مدت زمان طولانی دستگاه شما با کیفیت مطلوبی کار کند. حتما متخصص ماشین آلات راهسازی کار تعویض فیلتر گیربکس و روغن گیربکس را انجام دهد ، بخاطر این که استفاده از روغن بی کیفیت باعث خسارت های بعدی دستگاه خواهد شد که در برخی از موارد خسارت ها نامرئی بوده و تا مدتی قادر به تشخیص آن نخواهید بود. هر یک از قطعات موتور لودر مهم بوده و باید در زمان مشخص شده تعویض شوند. حتما به این امر مهم توجه داشته باشید.

حتما فیلتر گیربکس لودر را در زمان پیش بینی شده تعویض کنید

عوامل موثر بر فشار روغن لودر

  1. روغن موتور ناکافی: اگر روغن از حد مجاز کمتر باشد در این صورت باعث افت فشار شده و قطعات موتور باهم سایش خواهند داشت.
  2. دمای بیش از حد موتور: دمای بیش از حد موتور باعث از بین رفتن روغن شده و سوختن موتور را در پی خواهد داشت.
  3. پمپ ناکافی: پمپ ناکافی روغن باعث شکسته شدن میل لنگ خواهد شد.
  4. افزایش فشار روی شاتون و میل لنگ: کار زیاد موتور باعث خواهد شد تا شاتون و میل لنگ به شدت آسیب ببیند.
  5. گرفتگی فیلتر: گرفتگی فیلتر باعث خواهد شد تا روغن در داخل موتور جریان نیابد. حتما گرفتگی فیلتر را برطرف کرده و آن را تعویض کرده و از یک فیلتر جدید استفاده کنید.
  6. شکستن دریچه ها: کاهش روغن و وارد شدن گرد و خاک به داخل موتور باعث خواهد شد تا موتور کارکرد موثری نداشته باشد.
  7. نشت روغن: نشت روغن گیربکس باعث خواهد شد تا گیربکس به حد مطلوبی کار نکند.
  8. مسدود شدن لوله ها و مجراهای عبور روغن: مسدود شدن مجرای عبور روغن باعث خواهد شد تا روغن، به خوبی جریان نیافته و حتی در برخی مواقع به صورت قطره ای جریان خواهد داشت.
  9. روغن کثیف: روغن کثیف باعث خواهد شد تا کاهش کارکرد موتور خواهد شد. کار سریع موتور نیز باعث مکش بیشتر موتور خواهد شد.
  10. روغن بی کیفیت: استفاده از روغن بی کیفیت باعث کاهش کارکرد موتور خواهد شد.
  11. دریچه کم فشار: اگر دریچه به خوبی تنظیم نشده باشد، روغن به صورت مطلوب جریان نخواهد یافت. افزایش مصرف سوخت نیز باعث افزایش جریان روغن خواهد شد.

اهمیت تعویض فیلتر گیربکس

هر چقدر که کار خودرو سنگین باشد به همان اندازه تعویض قطعات مهم و ضروری خواهد بود. محیط های آلوده به گرد و خاک نیز تعویض به موقع فیلتر گیربکس را مهم تر نشان می دهد و باید در مدت زمان های کوتاه نسبت به تعویض فیلتر گیربکس اقدام کرد تا لودر برای پروژه و دوره بعدی آماده بوده و با قدرت هرچه تمام تر، در اجرا و به پایان رساندن وظایف محوله شرکت کرده و اصلا با مشکلی مواجه نشود.

حتما به ضرورت بازرسی خودروهای سبک آگاه هستید، پس مشخص است که قطعات خودروهای سنگین و به خصوص ماشین آلات راهسازی را باید در دوره های پیش بینی شده و حتی در برخی موارد به صورت پیش بینی نشده بازرسی کرد تا همیشه به صورت مطلوب کارکرد داشته و در نهایت نتایج خوب و مطلوب دلخواه را رقم بزنند. حتما از قطعات و فیلتر با کیفیت گیربکس لودر کوماتسو استفاده کنید تا پروژه شما نیز در زمان مقرر به پایان برسد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد