ناهارخوری مدرن

0

ناهارخوری مدرن ، به عنوان کالای تجملاتی و تزیینی در دکوراسیون فضای غذاخوری به شما نمیرود، بلکه امروزه این محصول یکی از اجزای مهم دکوراسیون محیط های غذاخوری محسوب می گردد. ست ناهارخوری استفاده گسترده و کاربردی در خانه های بزرگ و کوچک دارد. به منظور گرد آمدن اعضای خانواده در کنار هم و برای صرف نمودن غذا، ست ناهارخوری به عنوان وسیله ای قابل قبول و مناسب مورد استفاده قرار می گیرد.

ناهارخوری مدرن

در دکوراسیون فضای داخلی منزل به ویژه محیط غذاخوری، ست ناهارخوری مدرن به منزله نقطه اصلی و کانونی در نوع چیدمان و دیزاین به شمار می ‌رود. به همین جهت، انتخاب ناهارخوری بادوام و محکم قابلیت استفاده از آن را برای مدت های طولانی فراهم می کند.

رنگ ها و طرح های ناهارخوری مدرن

ست ناهارخوری مدرن در طرح ها و رنگ های متنوع و مختلف تولید و ارائه می شود، که می ‌توان متناسب با فضای داخلی دکوراسیون و نوع چیدمان، ست ناهارخوری را انتخاب نمود.

ست ناهارخوری از نوع مدرن گزینه ای مناسب و ایده آل برای دکوراسیون های امروزی و مدرن به شمار می آید و می توان آن را با در نظر گرفتن فضای دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار داد.

ست ناهارخوری گرد برای منازل کوچک و کم مساحت انتخاب مطلوبی می باشد، چرا که این محصول علاوه بر متناسب بودن با محیط‌های دارای محدودیت فضا، از انعطاف پذیری مناسبی نیز بهره می برد. برای فضاهای دراز و باریک نیز می توان ناهارخوری دارای شکل مستطیلی را به کار گرفت.

به وسیله این مدل  ناهارخوری، برای رفت و آمد در محیط های باریک فضای بیشتری ایجاد می شود. به همین جهت، برای افزایش فضای رفت و آمد، مناسب است که طول میز ناهارخوری دارای ابعاد بیشتری باشد.

انواع میز غذاخوری

ست ناهارخوری در دو مدل مدرن و کلاسیک موجود می باشد. ناهارخوری کلاسیک به دلیل استفاده از متریالی مانند چوب روس، گردو و چوب راش از قیمت نسبتا بالاتری برخوردار می باشد.

ناهارخوری مدرن با استفاده از چوب ام دی اف ساخته شده و علاوه بر قیمت مقرون به صرفه و مناسب، سبک  منحصر به فرد و متفاوتی را در نوع چیدمان ایجاد می سازد. مدرن شدن سبک زندگی می طلبد که برای ایجاد دکوراسیون متفاوت برای محیط های کوچک از وسایل متنوع با سبک طراحی ویژه استفاده گردد.

ناهارخوری مدرن، یکی از اجزای تاثیر گذار در چیدمان های به سبک مدرن محسوب می شود. زندگی آپارتمانی امروز، نیاز به وسایل کاربردی و در عین حال متناسب با فضاهای محدود را بیش از پیش در بطن خود احساس می کند.

انواع مدل های مدرن غذاخوری

مدل های مدرن ست ناهارخوری با طرح و پارچه های متنوع و تم های رنگی بسیار جذاب، قابلیت استفاده در محیط های آپارتمانی را فراهم می سازد. ناهارخوری های تاشو، مدل های جدید این ناهارخوری می باشد که برای استفاده در محیط‌های دارای محدودیت فضا، یک انتخاب ایده آل و هوشمندانه به نظر می‌ رسد.

طراحی و تولید این نمونه محصولات ضمن تکمیل نمودن فضای دکوراسیون داخلی منازل، لذت خوردن غذا در کنار یکدیگر را با خود به ارمغان آورده است. بر همین اساس دیگر نگرانی در مورد صرف نظر نمودن از خرید ناهارخوری مدرن به دلیل محدودیت جا و فضا وجود نخواهد داشت.

مشخصات و خصوصیات ناهارخوری مدرن

ست ناهارخوری مدرن، برای استفاده در دکوراسیون های داخلی منازل دارای سبک چیدمان مدرن، انتخاب مناسبی می باشد و در جذابیت و زیبایی چیدمان از تاثیرگذاری فوق ‌العاده ‌ای برخوردار است. در ساخت این مدل ناهارخوری  از ام دی اف استفاده گسترده می شود.

به همین جهت علاوه بر قیمت مناسب، از وزن مطلوبی نیز برخوردار می باشد، که این مورد در مواقع تغییر در نحوه چیدمان، قابلیت جابجایی و حمل آن را فراهم می سازد. این مدل ناهارخوری از طراحی ساده، ظریف و در عین حال مدرن سود می برد. طراحی پایه های ناهارخوری مدرن به صورتی انجام گرفته است که علاوه بر دوام و استقامت قابل قبول، در هنگام نشستن بر روی آن ثبات و تعادل مورد نظر ناهارخوری را امکان پذیر می سازد.

اصول مهم در طراحی ست ناهارخوری

از آنجایی که یکی از اصول مهم در طراحی ست ناهارخوری، راحتی و کارایی بالای آن می باشد، این مدل ناهارخوری در قسمت نشیمن خود از فوم انعطاف پذیر و نرم بهره می برد. همچنین پشتی این محصول کاملا استاندارد بوده و از ایجاد فشار به گردن و ستون فقرات جلوگیری به عمل می آورد.

اصول ارگونومی رعایت شده در ناهارخوری مدرن ضمن حفظ سلامت و امنیت کاربر، فضای شیک و مدرن را در نوع چیدمان و سبک دکوراسیون پیاده می کند. طراحی و ساخت این محصول بر اساس نیاز و سلیقه مشتریان و کاربران آن صورت گرفته است.

با انتخاب ست ناهارخوری مدرن، قابلیت استفاده از ناهارخوری در محیط های کوچک برای صرف نمودن غذا به نحو مطلوب امکان ‌پذیر می شود. همچنین جنبه زیبایی بصری و جذابیت دیزاین نیز با استفاده از این نوع ناهارخوری به خوبی تامین می گردد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ناهارخوری مدرن مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد