ناهارخوری کلاسیک

0

ناهارخوری کلاسیک: بدون شک یکی از پرطرفدارترین سبک های رایج در بین ایرانیان که هنوز از رونق زیادی برخوردار است استفاده از انواع ناهارخوری کلاسیک است. طرح ها و رنگ های زیبا و نیز تنوع در این نوع مبلمان موجب شده است تا ست ناهارخوری کلاسیک نیز همچنان یکی از پرفروش ترین سرویس های مورد پسند مشتریان ایرانی باشد.

ناهارخوری کلاسیک

بدون شک یکی از پرطرفدارترین سبک های رایج در بین ایرانیان که هنوز از رونق زیادی برخوردار است استفاده از انواع ناهارخوری کلاسیک است.

طرح ها و رنگ های زیبا و نیز تنوع در این نوع مبلمان موجب شده است تا ست این محصول، نیز همچنان یکی از پرفروش ترین سرویس های مورد پسند مشتریان ایرانی باشد.

هنوز هم بسیاری از مشتریان رستوران های چند ستاره و معتبر تمایل دارند تا روی صندلی ها و پشت میزهای غذاخوری کلاسیک بنشینند و یا از قبل آن را رزرو کنند تا با عطر چلوکباب ایرانی خاطره بازی کنند.

این سرویس شکیل و زیبا در زیر آویزها و لوسترهای  مجلل و زیبای سقف های پر نقش و نگار ایرانی که نشان از هنر و خلاقیت ایرانیان در طول تاریخ دارد موجب شده است تا لذت یک شام ایرانی برای مهمان و میزبان ماندگار شود. هر چند قصد نداریم تا در این مطلب به ترویج و تبلیغ این محصول بی نظیر بپردازیم ولی این ناهارخوری پرطرفدار توانسته است در طول سالیان متمادی که در خانه های ما حضور دارد به یک خاطره و نوستالژی تکرار نشدنی تبدیل شود.

راز ماندگاری سرویس ناهارخوری کلاسیک

هر چند سرویس غذاخوری کلاسیک از مواد اولیه مرغوبی غالبا از جنس چوب راش و یا سایر متریال ها از قبیل شیشه، نقره یا استیل نیز تولید می شوند و با این طیف متنوع از طرح و مدل دست مشتری را برای انتخاب آزادانه تر باز گذاشته است.

راستی راز ماندگار انواع ناهارخوری کلاسیک در نزد مشتری ایرانی چیست؟. توصیه می کنیم برای این که شما هم بتواند به این سوال پاسخ قانع کننده ای بدهید و یا اگر مشتاق هستید تا در زمینه انواع این میزها اطلاعات بیشتری به دست آورید حتما در ادامه این مطلب نیز با ما همراه باشید.

چرا ناهارخوری کلاسیک؟

ناهارخوری کلاسیک به شکل یک میز چوبی گرد و مدور یا مستطیلی در اتاق پذیرایی می تواند منظره خانواده ای خوشبخت را در ذهن ما تداعی کند. این نقش و خاطره زمانی بیشتر ماندگار می شود که به تنوع گل و بوته و طرح های روی انواع ناهارخوری های قدیمی بیندیشیم.

انواع این میز، در گذشته تا امروز شاهد فراز و فرودهای مختلفی بوده است که با وجود تنوع و نوآفرینی در زمینه صنایع چوب و مبلمان هنوز هم ظرافت و زیبایی خود را حفظ کرده است. این فقط ما نیستیم که خواهان انواع ناهارخوری یا مبلمان کلاسیک با طرح های متنوع و مدل های مختلف هستیم بلکه این سبک و شیوه هنری نیز به نوعی در درون ما پیوند خورده و ریشه دوانده است.

طرح های کلاسیک از قبیل انواع غذاخوری به دلیل صمیمیت و حس و نیز فضای خاصی را که در منازل ما خلق می کنند به نوعی قابل تمجید هستند. در نظر بگیرید روشنی طلایی رنگ ناهارخوری را در پس زمینه نور و رنگ هایی که بر آن تابیده یا کنار آن قرار گرفته اند تا به زیبایی ناهارخوری کلاسیک  آن پی ببرید.

مشخصات فنی انواع ناهارخوری کلاسیک

به طور کلی ناهارخوری کلاسیک مشتمل بر طرح ها و مدل های گوناگونی می باشد که مشهورترین نمونه های آن در مبلمان سلطنتی و ناهارخوری سلطنتی و نیز سایر ناهارخوری هایی که به تبعیت از این سبک هنری ساخته شده اند نمود پیدا کرده اند. مشخصات فنی این نوع ناهارخوری به طور کلی عبارت است از:

  1. جنس ناهارخوری کلاسیک

جنس این میز که شامل میز و صندلی ها ۴ نفره، ۶ نفره، ۸ نفره و بیشتر است  از استیل، چوب(غالبا چوب راش مرغوب) ، نقره و ام دی اف می باشد و در مواردی جنس انواع میز، از شیشه  است که در سالیان اخیر این نوع شیشه جای خود را به شیشه های مقاوم در برابر ضربه و زیبا داده اند. در مواردی هم جنس رویه این صندلی ها نیز چرمی می باشد.

۲-رنگ بندی و انواع مدل ناهارخوری کلاسیک

این ناهارخوری دارای رنگ بندی مثال زدنی و بسیار چشم نوازی می باشد که می تواند در انتخاب مشتریان بسیار موثر باشد. رنگ های طلایی، قرمز، آبی، تیره و سبز از مشتریان بیشتری در بین انواع غذاخوری کلاسیک برخوردار هستند.

۳-قیمت انواع ناهارخوری کلاسیک

قیمت انواع ناهارخوری ساده و بدون تنوع رنگ و طرح در مقایسه با سایر مدل ها این محصول پایین تر می باشد. به طور کلی با توجه به نیاز خانواده ها و یا به منظور استفاده در منازل کوچک از سرویس ناهارخوری گرد استفاده می شود.

۴-ابعاد ناهارخوری کلاسیک

این ابعاد با توجه به تعداد و نیز نوع و مدل ساخت صندلی یا میز ناهارخوری متغیر است ولی  معمولا ارتفاع صندلی ها بیشتر از ۵۰ سانتی متر در نظر گفته شده و ابعاد برخی از مدل های ۶ نفره به صورت ۹۰×۱۶۰ سانتی متر  و برای ناهارخوری ۸ نفره ابعاد آن ۱۸۵×۹۰ سانتی متر در نظر گرفته می شود.

نمونه های دیگر ما

شما با بازدید از سایت ما همچنین می توانید از سایر نمونه های ناهارخوری سلطنتی و ناهارخوری کلاسیک نیز بازدید کنید. همچنین خرید انواع ناهارخوری ارزان یا ناهارخوری دست دوم نیز از جمله خدماتی است که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم. برخی از انواع ناهارخوری جدید این سایت عبارتند از:

ناهارخوری ال، ناهارخوری اپن، ناهارخوری ام دی اف و سایر نمونه هایی که می توانید از سایت ما خریداری نمایید. به دیدار ما بیایید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ناهارخوری کلاسیک مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد