میز تلویزیون چوبی ساده

0

یکی از گزینه های مناسب برای سبک های مختلف دکوراسیون، استفاده از میز تلویزیون چوبی ساده می باشد. ایجاد تناسب و هماهنگی در فضای دکوراسیون داخلی منزل در پرتو میز تلویزیون چوبی ساده به خوبی تحقق می یابد. استفاده از تلویزیون در هر نقطه از منزل در کانون توجهات مهمان ها و اعضای خانواده قرار می گیرد. در اغلب موارد طرز چیدمان مبلمان و دکور متناسب با  فضای قرار گرفتن تلویزیون صورت می گیرد. بر همین اساس رنگ، مدل، ابعاد و طراحی میز تلویزیون نقش بسزایی در جذابیت و زیبایی فضای دکوراسیون را بر عهده دارد. استفاده از میز تلویزیون چوبی ساده در تحقق این امر می تواند بسیار تاثیر گذار و موثر باشد.

میز تلویزیون چوبی ساده

مدل میز تلویزیون چوبی ساده، یکی از مدل های محبوب و مورد توجه میز تلویزیون می باشد که در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و عرضه می گردد. در ساختار این نوع میز از جنس چوب پولیش شده و ام دی اف براق  استفاده شده است. این مدل میز تلویزیون از نظر استحکام، بادوام بودن و در عین سادگی شکیل بودن، یکی از گزینه های مناسب و ایده آل برای انتخاب و خرید می باشد. به منظور انتخاب مناسب میز تلویزیون توجه و دقت نمودن به اندازه، کیفیت، استحکام و جذابیت طرح آن، ضروری می باشد. میز تلویزیون چوبی در طرحهای مدرن و کلاسیک  ارائه می گردد. هر کدام از این مدل ها متناسب با نوع کاربرد در سبک دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین این مدل میز به صورت زمینی و  دیواری قابلیت استفاده را دارد. میز تلویزیون چوبی دیواری، گزینه  مناسب و قابل قبولی برای منازل با فضای محدود و کوچک به شمار می رود. چرا که فضای زیادی از محیط را به خود اختصاص نمی دهد. میز تلویزیون چوبی به دلیل نوع طراحی از فضای ذخیره سازی مناسبی بهره می برد. این مدل میز از قابلیت جابجایی برخوردار بوده و متناسب با تغییر و تحولات صورت گرفته در محیط خانه، می توان جای آن را نیز تغییر داد. با بهره گیری از میز تلویزیون چوبی ساده علاوه بر صرفه جویی در استفاده از فضا، به جذابیت و زیبایی خانه نیز جلوه دو چندان می بخشد.

بررسی و تحلیل میز تلویزیون چوبی ساده

پایه میز تلویزیون چوبی ساده به عنوان نگهدارنده آن، باید از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار باشد. چرا که این مورد وزن تلویزیون و اجناسی را که بر روی آن جای می گیرد، تحمل می نماید. همچنین پایه میز تلویزیون به عنوان یکی از فاکتورهای مهم برای چیدمان دکوراسیون محسوب می گردد. امروزه با پیشرفت صورت گرفته در حوزه طراحی میز تلویزیون، پایه های نگهدارنده آن نیز دچار تغییر و تحولات گسترده ای شده است. به همین جهت پایه ها علاوه بر دوام و استحکام بیشتر، از مزیت به روز بودن نیز برخوردار می باشند.

جنس این  نوع میزها در اغلب موارد از ام دی اف یا چوب مناسب است. همچنین به منظور گذاشتن وسایل مختلف، دارای فضای مناسب و کشو نیز می باشند. میز تلویزیون چوبی در طرح و رنگ های مختلف عرضه می گردد. کشو نیز بسته به نوع کاربرد میتواند دستگیره دار یا  مگنت دار و ریلی باشد. همچنین تعداد آن، دو، سه یا چهار کشو است. عرض میز ممکن است ۳۸ یا ۴۰ سانتیمتر باشد. طول میز هم  ۱۴۰ و ۱۶۰ سانتیمتر است. ارتفاع میز ۴۶ تا ۵۰ سانتی متر می باشد. میز تلویزیون چوبی ساده متناسب با نوع استفاده به صورت دو تکه، سه تکه و یک تکه نیز موجود می باشد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب در ساختار میز تلویزیون چوبی، در دوام و افزایش طول عمر آن از تاثیر بسزایی برخوردار می باشد.

نکات مهم و کاربردی در انتخاب میز تلویزیون چوبی ساده

در انتخاب میز تلویزیون چوبی ساده، مورد توجه قرار دادن ارتفاع و اندازه میز از نکات حائز اهمیت در انتخاب میز به شمار می رود. اندازه میز انتخابی باید با سایز تلویزیون تناسب و هماهنگی مناسب را داشته باشد. همچنین ارتفاع میز نیز نباید بیش از حد استاندارد باشد، چرا که در این صورت موجب خستگی و آسیب رساندن به گردن و سر می شود. در جنس اسکلت و سطح لایه روی میز باید دقت کافی را به عمل آورد. چرا که جنس میز، با کیفیت و استحکام آن رابطه تنگاتنگی را دارد.

در انتخاب میز تلویزیون چوبی باید در زمینه رنگ انتخابی نیز حساسیت کافی را به کار برد. همخوانی رنگ میز با رنگ وسایل دیگر می تواند هارمونی و هماهنگی مناسبی را در فضای دکوراسیون داخلی خانه ایجاد نماید. میز تلویزیون را می توان متناسب با سبک دکوراسیون و تم رنگی، مورد استفاده قرار داد. برای ایجاد یک دکوراسیون کلاسیک و جلوه گر بودن آن، انتخاب میز تلویزیون چوبی ساده در این زمینه می تواند کمک شایانی کند. قرار گرفتن تلویزیون بر روی سطح هموار و یکپارچه، امکان پخش تصاویر را بدون بریدگی و با وضوح بالا فراهم می سازد. به همین جهت استفاده از میز تلویزیون چوبی در تحقق این امر بسیار کاربرد دارد.

امروزه با توجه به تحولات صورت گرفته در عرصه ساخت و تولید میز تلویزیون شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند. در این زمینه شرکت هایی مانند رست (rost)، درسا هوم، افرا چوب و ایکیا را می توان ذکر نمود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز تلویزیون چوبی ساده مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد