کیفیت برش با اره دور کن

0

کیفیت برش با اره دور کن

کیفیت برش با اره دور کن : از ابزارهای صنعتی که در دهه های گذشته یا بهتر در صد سال گذشته تحولات وسیع و شگرفی در صنعت چوب و برش پدید آورده است اره دور کن ها میباشند این دستگاه ها با به کار گیری علم و محققانی که در حال توسعه آن ها هستند پیشرفت زیادی در صنعت چوب و برش قطعات بزرگ و ابعاد بزرگ  به وجود آورده است به صورتی که خطای برش در آن ها تا حدود زیادی کاهش یافته است و دیگر برش ها دچار شکستگی و زنندگی نمیشود

قابلیت های دور کن

کیفیت برش با اره دور کن : اره دور کن دستگاهی است که برای برش چوب با قطعات  و ابعاد بزرگ به کار میرود و در انواع مختلف از جمله اتوماتیک و دستی ساخته میشود و با توجه به نوع کارایی آن قطعات سازنده دستگاه فرق میکند اما از جمله قطعاتی از دستگاه که می توان نام برد میز برش، موتور دستگاه ،ریل دستگاه ،گونیای پشت و جلو اره و….میباشد که تقریبا در تمامی دستگاه های اره دور کن دستی و اتوماتیک مشترک میباشد.

اره دور کن دستی به صورت دستی تنظیم میگردد وبه آسانی قابل تنظیم است ولی دور کن اتوماتیک به وسیله صفحه دیجیتال یا لمسی تنظیم میگردد که در مقاله های گذشته اشاره کردیم از صفحه کنترلی استفاده کنید که قابل تعدیل تر یا تعویض باشد این صفحه قابلیت تنظیم تیغه اره گونیای پشت و جلو صفحه را نیز دارا میباشد.

اره دور کن ها براساس حرکت تخته ، چوب ،ام دی اف بر روی سطح شان به اره دور کن های با ریل واگنی ساچمه ای و لوکوموتیوی و جدیداً ایکس رول تقسیم میگردند که به طبع با توجه به حرکت و کارایی عمر دستگاهی با ریل ایکس رول طولانی تر و خوب  قیمت بالاتری نیز دارد.

اره دور کن ها برای برش چوب ،ام دی اف و…استفاده میشود. کارایی این دستگاه در کارگاه های نئوپان، چوب بری ، تخته لایه ، پارکت ، کابینت سازی ، میز و صندلی سازی و صنایعی که در ارتباط با چوب هستند مثل افرادی که به دکوراسیون منزل مشغول میباشند مورد استفاده قرار میگیرد به طوریکه وجود یک اره دور کن برای شروع کار کابینت سازی لازم و ضروری است.

ضروریات هنگام خرید اره دور کن

اگر شما هم قصد خرید اره دور کن دارید بهتر است که مقاله های گذشته ما را مطالعه کنید تا با جزئیات آن آشنا شوید ولی به طور کلی اگر قصد خرید اره دور کن در قیمت مناسب دارید ابتدا بهتر است از شرکت مولن و محصولاتش دیدن کنید زیرا شرکتی ایرانی میباشد ولی اگر قصد خرید دستگاهی خارجی نو یا دست دوم دارید بهتر است قبل از خرید درمورد مارک ها و برندهای موجود تحقیق کنید که ما چهار برند را در پی مقاله های خود به شما معرفی کردیم  پس از آن به اصل بودن قطعات الکترونیکی و مغناطیسی دقت کنید همچنین دقت کنید که این قطعات در داخل کشور موجود باشد که اگر در حین انجام برش مجبور به تغییر قطعه شدید با مشکل روبرو نشوید سپس از برندی خرید کنید که پشتیبانی و خدمات پس از فروش به شما ارائه کند سعی کنید در هنگام  خرید دستگاهی را انتخاب کنید که اقدامات ایمنی آن کامل باشد.

قیمت دستگاه اره دور کن

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای خرید یا قبل از خرید استعلامی از قیمت خرید این محصول در بازار بگیرید  و یا گمان کنید که این محصول از لحاظ کشور سازنده قیمت کمتر یا بیشتری داشته باشد بد نیست بدانید قیمت این محصول با توجه به ارز تعیین میشود چه اره دور کنی که در داخل تولید میشود و چه اره دور کنی که در خارج ساخته و به کشور وارد میشود پس اگر با تغییر قیمت های انی کم و زیاد شدن روبرو شدید متعجب نشوید چون این دستگاه وابسته به قیمت ارز میباشد.

در پایان امیدواریم که خلاصه و نکاتی که در این مقالات برای شما گردآوری کردیم کمکی هرچند کم در شناختن دستگاه اره دور کن و مدل های آن و همچنین راهنمایی کوتاهی برای خرید های شما باشد.

 

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا  به لینک کیفیت برش با اره دور کن  مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد