معرفی و بررسی اره دورکن کوچک

0

معرفی و بررسی اره دورکن کوچک

معرفی و بررسی اره دورکن کوچک : معرفی ماشین اره دورکن کوچک، از مهم ترین و مرتبط ترین مباحث مربوط به این ماشین با توجه به عناوین زیر بپردازیم.

طبقه بندی اره دورکن از نظر اندازه

کاربرد اره دورکن کوچک

مدل و مشخصات اره دورکن

طبقه بندی اره دورکن از نظر اندازه

معرفی و بررسی اره دورکن کوچک : ماشین اره دورکن را علاوه بر تقسیم بندی به اره دورکن اتومات و اره دورکن دستی، می توان از نظر اندازه دستگاه، به اره دورکن کوچک، اره دورکن متوسط و اره دورکن بزرگ، طبقه بندی کرد. اره دورکن کوچک از نمونه های دستگاه های اره دورکن است که به دلیل اندازه کم و اشغال فضای کمتر، در دسته اره دورکن های کوچک قرار می گیرد.

اره دورکن کوچک را به عنوان اره میزی نیز می شناسند و برای برش کاری انواع ورقه های چوبی با ضخامت های مختلف، مورد استفاده قرار می دهند. در مدل های اولیه اره دورکن کوچک، بیشتر تنظیمات به صورت دستی یا نیمه اتومات بوده است؛ ولی امروزه این دستگاه به صورت تمام اتومات و به شکل پیشرفته ای در خدمت کارگاه های کوچک و بزرگ صنایع چوبی می باشد. البته مدل های متنوع این دستگاه به صورت خیلی کوچک نیز در بازار موجود است؛ یعنی به صورت سیار که بسیار سبک و قابل حمل می باشد.

کاربرد اره دورکن کوچک

کاربرد اره دورکن کوچک برای برش کاری ورقه هایی که از نظر اندازه کوچکتر هستند، مناسب است؛ اما به طور کلی کاربرد های اره دورکن کوچک عبارتند از:

برش انواع فیبر های نجاری

برش انواع ورقه نئوپان

برش تخته های دولایه و سه لایه

برش ورقه های چوبی با ضخامت مختلف

برش صفحات کابینت

مدل  و مشخصات اره دورکن کوچک

مدل اره دورکن کوچک با توجه به اندازه میز و تیغه می تواند سایز بندی شود و در انواع مختلفی با مشخصات متنوعی مورد استفاده قرار گیرد؛ در ادامه برای آگاهی بیشتر، به بررسی چند مدل از اره دورکن کوچک همراه با ذکر مشخصات می پردازیم:

ماشین اره دورکن کوچک مدل MJ6118TZ

این ماشین دارای میز برش کوچک با وزن ۵۰۰ کیلو گرم  است و دارای توان موتور یک اسب بخار، مجهز به ریل ساچمه ای، سرعت ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دو در دقیقه، قطر تیغه ۱۲۰ میلی متر، قابلیت زاویه ۰ تا ۴۵ درجه ای و مناسب برای برش های سایز کوچک می باشد.

ماشین اره دورکن کوچک مدل MJ6132TY

دارای میز برش کوچک، با وزن ۷۰۰ کیلوگرم است، توان موتور یک اسب بخار، مجهز به ریل واگنی، سرعت ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دور در دقیقه، قطر تیغه ۱۲۰ میلی متر، مجهز به نمایشگر دیجیتال، قابلیت زاویه ۰ تا ۴۵ درجه ای، تنظیمات دستی اره، مناسب برای برش های ورقه ام دی اف و بسیار پر فروش، از مشخصات اصلی این مدل می باشد.

ماشین اره دورکن کوچک مدل MJ6130TZ

دارای میز برش کوچک با ریل ساچمه ای به طول ۳۰۰۰ میلی متر و وزن ۶۲۵ کیلو گرم  است؛ و دارای توان موتور یک اسب بخار، سرعت ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دور در دقیقه، حداکثر قطر تیغه ۱۲۰ میلی متر تا ۳۰۰ میلی متر، مجهز به نمایشگر دیجیتال، قابلیت زاویه ۰ تا ۴۵ درجه ای و مناسب برای برش های ورقه ام دی اف و نئوپان می باشد.

ماشین اره دورکن کوچک مدل MJ1132C

این ماشین نمونه ای از اره دورکن کوچک پایون می باشد که سرعت تیغه اصلی آن ۴۱۰۰ تا ۵۶۰۰ دور در دقیقه است  و سرعت تیغه خط زن ۱۰۰۰ دور در دقیقه می باشد. قابلیت برش زاویه ۴۵ تا ۹۰ درجه ای، توان یک اسب بخار، وزن ۸۲۰ کیلوگرم و مناسب برای برش های ۵۵ تا ۷۰ میلی متر، از دیگر مشخصات این مدل می باشد.

ماشین اره دورکن کوچک مدل PS3200

این ماشین نمونه ای از اره دورکن کوچک پایون می باشد؛ که سرعت سه دور تیغه اصلی ۳۰۰۰، ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ دور در دقیقه است و سرعت تیغه خط زن آن ۱۰۰۰ دور در دقیقه می باشد. مجهز به گونیای تلسکوپی پیشرفته و گونیای پشت اره با دقت بالا،  قابلیت برش زاویه ۴۵ تا ۹۰ درجه ای، توان یک اسب بخار، وزن ۱۲۰۰ کیلوگرم و مناسب برای برش های ۵۵ تا ۷۰ میلی متر می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک معرفی و بررسی اره دورکن کوچک مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد