لولا روکار

0

لولا روکار

آیا از قیمت لولا روکار اطلاع دارید؟ آیا می دانید قیمت انواع مختلف لولا روکار چقدر میباشد؟ قیمت لولا روکار به صورت بسته ای چقدر می باشد؟ برای پاسخگویی به سوالاتی از این قبیل می توانید ما را تا آخر این مقاله همراهی کنید. لولا یکی از پر مصرف ترین لوازم تاسیساتی و ساختمانی می باشد که امروزه در انواع بسیار مختلفی تولید و طراحی می شود و شما می توانید با توجه به کاربرد هر یک از آنها، لولا مورد نظر خود را انتخاب کرده و تهیه فرمایید. از انواع لولا می توان به لولا ساده، لولا مینی، لولا توکار و لولا روکار اشاره کرد.

نام دیگر لولا روکار، لولا گازور می باشد که توسط بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی طراحی و تولید می شود. لولاها روکار به این جهت نام گذاری شده اند که در تمام سطوح مورد استفاده به وضوح قابل مشاهده هستند و شما می توانید به راحتی این لولا ها را مشاهده کنید همچنین این لولا ها برای نصب سوراخ و حفره را در سطوح مورد نظر نیاز دارند تا بتوان به کمک پیچ و مهره های محکم این لولا ها را در محل خود نصب کرد. این امر اصلی ترین تفاوت لولاها روکار با لولاهای توکار می باشد که در لولاهای توکار نیازی به ایجاد سوراخ و حفره در هیچ سطوحی نخواهد بود.

لولاهای روکار در کشورهای اروپایی تا ۱۱۰ درجه باز و بسته می شود و در کشور ما تا ۹۰ درجه می توان این محصول را باز و بسته کرد. از انواع مختلف لولا های روکار می توان به لولا پمپی، لولا آرامبند و لولا ساده اشاره کرد که شما می توانید با توجه به سطوحی که از آن استفاده خواهید کرد و علاقه خود یکی از آنها را خریداری نمایید.

کاربرد لولا روکار

کاربرد لولا بسیار گسترده و بسیار زیاد می باشد به طوری که شما می توانید شاهد استفاده از این محصول در سطوح بسیار مختلفی از جمله ساخت درب کابینت، درب مسکونی، پنجره و انواع کمدها باشید. اگر می خواهید درب کابینت یا مسکونی شما تا درجه بسیار زیادی باز شود به شما توصیه می کنیم که از مدل های اروپایی آن خریداری نمایید چرا که محصولات ایرانی آن بیشتر از ۹۰ درجه چرخش نخواهند داشت. همچنین می توانید از این محصول برای بسته شدن آرام انواع درب ها نیز استفاده کنید که این امر سبب می شود درب مورد نظرتان عمر مفید طولانی را داشته باشد.

امروزه در بیشتر مکان ها عمومی از جمله بانکها، اداره ها، مدارس و شرکت ها از لولاهای تور کار آرام بند استفاده می کنند که شما می توانید با توجه به اهرم موجود در این محصول، سرعت بسته شدن درب را تنظیم کنید؛ اما سوالی اصلی که وجود دارد قیمت لولا بوده و بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال آخرین قیمت لولا روکار هستند.

قیمت لولا روکار

قیمت لولا روکار با توجه به انواع بسیار مختلفی که دارد، متغیر خواهد بود. برای مثال قیمت لولا آرام بند در مقایسه با لولا ساده بسیار مناسب و ارزان تر می باشد و شما می توانید قبل از خرید خود در مورد قیمت های لولا روکار اطلاعات دقیق تری را به دست بیاورید. همچنین قیمت لولا روکار با توجه به شرکت سازنده و برند آن نیز متغیر خواهد بود بدین صورت که برندهای خارجی در مقایسه با شرکت های داخلی بیشتر و زیادتر می باشد.

از کشورهایی که در حوزه تولیدات لولا های روکار فعالیت می کند می توان به کشور اتریش، لهستان و ترکیه اشاره کرد در در این میان نیز محصولات کشور اتریش نیز از قیمت های بسیار بالایی برخوردار می باشد. هم چنین از هزینه و قیمت لولا در صورتی که به صورت انبوه خریداری شود، کاسته می شود که بیشتر تولید کنندگان کابینت سازی نیز خریدهای خود را به صورت انبوه انجام می دهند تا بتوانند از تخفیف های خوب بهره مند شوند.

خرید لولا روکار

امروزه لولا روکار را در بسته های چندتایی به فروش می رسانند که هر یک از این بسته های نیز دارای قیمت های مختلفی می باشند. شما می توانید با خرید از فروشگاه اینترنتی ما بهترین و با کیفیت ترین محصول را خریداری کرده و با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید. همچنین می توانید قبل از خرید تان نیز در مورد قیمت لولا  اطلاعات لازم را به دست آورده و سپس اقدام به خرید داشته باشید. شما می توانید از وب سایت های معتبر نیز اقدام به خرید این محصول کرده و در عرض چند دقیقه محصول و کالای مورد نظر خود را سفارش داده و در سبد خریدتان قرار دهید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک لولا روکار مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد