قطعاتی دقیق هنگام برش با اره دور کن

0

قطعاتی دقیق هنگام برش با اره دور کن

قطعاتی دقیق هنگام برش با اره دور کن : آموختیم که اره دور کن ها شامل دو دسته عمده اتوماتیک و دستی میباشند که به فراخور تنظیمات با دست یا صفحه لمسی تقسیم  می شوند به دستگاه هایی که با دست تنظیم می گردند دستی یا ساده و به دستگاه هایی که به وسیله صفحه لمسی تنظیم میشوند اتوماتیک می گویند. همچنین بررسی کردیم که یک دستگاه اره دور کن چه قسمت هایی را دارا می باشد و فرآیند ها و برآیندهای حاصل از دستگاه ها را بررسی کردیم و با توجه به نوع کار و کیفیت اره دور کن ها و همچنین نسبت طول عمر آن ها آشنا شدیم.

پس از بررسی اره دور کن های ایتالیایی ، اتریشی ، و نوین چوب در این مقاله قصد بررسی اره دور کن های آلمانی که توسط کمپانی پنهانس panhansساخته میشوند را داریم. کمپانی پنهانس نزدیک به صد سال است که مشغول ساختن دستگاه های صنعت چوب میباشد دستگاه های ارائه دهنده کمپانی پنهانس در نوع بی نظیر و خاص خود در دنیا میباشند.

کمپانی پنهانس یکی از شرکت هایی است که با به کار گیری زیبایی و دانش توسط محققان و کار گزاران خبره دستگاه هایی تولید میکند که در صنعت چوب بی نظیرو مهندسی  و پیشرفته بوده به طوری که  نوآوری های حاصل از تلاش این شرکت سریع به استانداردهای جهانی محصولات برش و چوبی تبدیل می شوند.

این کمپانی علاوه بر اینکه به پیشرفت و بی نقص بودن دستگاه های خود از جمله اره دور کن ها اهمیت میدهد ایمنی در هنگام کار کردن و امنیت در دستگاه های خود را ملاک و معیار مهمی قرار داده است. کمپانی پنهانس در ایران دارای نمایندگی میباشد و خرید شما از محصولات این شرکت با توجه به خدمات پس از فروش و کلاس بالای شرکت آسان  و راحت خواهد بود .

ویژگی های اره دور کن v91twinll

قطعاتی دقیق هنگام برش با اره دور کن : یکی از محصولات ساخته شده توسط کمپانی پنهانس دستگاه اره دور کن v91twinllمیباشد که سعی کردیم تا حدودی درمورد آن توضیحاتی را ارائه بدهیم و کمکی برای خرید آن به شما دوستان عزیز و علاقمندان کرده باشیم. از ویژگی های مهم این دستگاه ،  قابلیت سیستم حرکت تیغه اره به درجه مثبت و منفی چهل و پنج و نیم درجه  را دارا میباشد که در کمتر دستگاهی میتوان این قابلیت را پیدا کرد همچنین دیگر دستگاه های این شرکت نیز دارای این قابلیت میباشند یعنی فرقی نمیکند اره دور کن برای برش چوب گرفته باشید یا ام دی اف هر دو این دستگاه ها قابلیت تنظیم درجه تیغه اره را دارند.

با توجه به این سیستم قطر اره مورد استفاده در این دستگاه می تواند تا پانصد میلی متر برسد که این در نوع خود بی نظیر میباشد ودر کمتر دستگاهی میتوان چنین تنظیم و قدرتی را پیدا کرد. با توجه به اینکه این دستگاه از سیستم کوئیک پشتیبانی میکند و این سیستم را دارا میباشد شما براحتی و بدون نیاز به باز کردن اره خط زن می توانید ضخامت آن را تغییر دهید.

قدرت هر دو موتور اره را می توان تغییر داد و بدون نیاز به تغییر یا تعویض تسمه می توان قدرت را بین هزار تا شش هزار تنظیم کرد. بدنه این دستگاه از آهن با آلیاژ بسیار مرغوب میباشد. تنظیم گونیای پشت اره کاملا به صورت  برقی بوده. امنیت کاربر در اره دور کن کمپانی پنهانس در بیشترین حد ممکن رعایت شده است و مد نظر قرار گرفته. صفحه لمسی دستگاه که برای تنظیم دستگاه مورد استفاده میباشد هفده اینچ می باشد. شما می توانید به صورت سفارشی برای این دستگاه لیزر خط زن ، جلو برنده قطعه کار ، و انواع گونیا را نیز در دستگاه داشته باشید. در این اره دور کن شما میتوانید ارتفاع برش را تغییر دهید و قدرت موتور را بصورت دستی تنظیم کنید.

اگر به ویژگی های دستگاه ساخته شده توسط کمپانی پنهانس دقت کرده باشید فهمیده اید که این دستگاه ها در نوع خود و در بین دیگر  سازندگان بی نظیر و خاص میباشد و با توجه به قیمت دستگاه دستگاهی بی نظیر  و خاصی را تهیه خواهید کرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا  به لینک قطعاتی دقیق هنگام برش با اره دور کن مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد