شرکت ماشین سازی مولن mollen

0

برش با اره دور کن

تاکنون و طی مقالات گذشته با انواع اره دور کن ها و کمپانی های سازنده ان ها در خارج از کشور آشنا شدیم که برخی از ان ها مثل فلدر ، اس سی ام ، نوین چوب و کمپانی پنهانس را بررسی کردیم قابلیت ها و استانداردهای مد نظر این سازندگان بزرگ را بدقت بررسی و جزئیاتی درمورد محصولات  آن ها را مد نظر قرار دادیم ولی همه این بررسی به این معنی نیست که ما در داخل کشور تولید کننده بنان و با کیفیتی از محصولات و ماشین آلات صنعت چوب نداشته باشیم.

بلکه در داخل کشور هم کمپانی و شرکت های سازنده محصولات و صنایع چوب بری معتبر با محصولات عالی و خوبی نیز داریم. یکی از این شرکت ها شرکت ماشین سازی مولن mollenمیباشد.

شرکت ماشین سازی مولن mollen

یکی از شرکت های سازنده دستگاه های صنعت چوب در کشور شرکت مولن mollenمیباشد این گروه صنعتی کار هود را از سال هزار و سیصد و شصت و یک و در آمل پایه گذاری کرد در ابتدا مبنای تولیدات این گروه صنعتی ماشین های ابزار تیز کن و اره تیز کن بود ولی با سرعت روز افزون و پشتکار فراوان تولیدات خود را افزایش داده و محصولات با کیفیتی از جمله اره دور کن های مولن را تولید کرده  و روز به روز بر کیفیت این محصولات افزوده است  به صورتی که در سال هشتاد و یک رتبه یک تولید  محصولات صنعتی چوب و برش در امل را کسب کرد امروزه محصولات این گروه صنعتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس، ازبکستان و تاجیکستان صادر میشود و کیفیتی بسیار خوب و عالی را دارا میباشد. از محصولات بسیار خوب این شرکت اره دور  کن میباشد که در چند رده و چند مدل به بازار عرضه میگردد.

یکی از محصولاتی که توسط شرکت مولن در داخل کشور تولید می گردد دستگاه اره دور کن میباشد که در مدل ها و سایز های متنوع عرضه میشود   که به معرفی چند مدل ان میپردازیم

یکی از این مدل ها ps1022200میباشد که با مجهز بودن به صفحه نمایش لمسی و دیجیتال برش و تنظیمات مربوط به زاویه اره اصلی و اره خط زن را آسان کرده و فرد براحتی با کمی دقت می تواند دستگاه را تنظیم نماید از دیگر مزیت های این مدل گارانتی یک ساله این مدل حتی سوختگی قطعات الکترونیکی آن میباشد. ابعاد این دستگاه حدود سیصد و شصت و پنج در دو هزار و دویست میلی متر میباشد.

از دیگر مدل های تولیدی این شرکت مدل ps1022200cمیباشد که تمامی ویژگی های مدل دیگر این شرکت را دارد ولی با داشتن  ریل واگنی برش را راحت تر کرده و طول عمر بیشتری برای دستگاه به ارمغان آورده  همانند دیگر دستگاه های تولید شده توسط این گروه صنعتی این مدل نیز یک سال گارانتی دارد.

یکی دیگر از چند نمونه اره دور کن تولید شده توسط  این  تولید کننده داخلی اره دور کن توماس میباشد که دارای موتور پر قدرت با هفت و نیم اسب بخار میباشد که در نوع تم فاز ان برای شرکت های تک فاز پنج و نیم اسب بخار قدرت موتور آن  میباشد ،صفحه نمایش لمسی و دیجیتالی این دستگاه این امکان را فراهم کرده که تنظیمات دستگاه آسان بوده و کاربر به آسانی بتواند دستگاه را تنظیم کرده و از آن استفاده کند همچنین این مدل دارای ریپ فنس جهت تنظیم دقیق گونیای پشت اره میباشد تمامی محصولات تولید شده توسط گروه صنعتی و تولیدی مولن دارای گارانتی یک ساله بوده حتی در صورت سوختن قطعات الکترونیکی.

شرکت مولن با عرضه اره دور کن ها و همچنین دیگر محصولات در صنعت چوب گام مهمی در راستای تولید محصولات صنعتی برش و چوب در داخل کشور برداشته و کمک زیادی به کسانی که علاقه دارند از محصولات و تولیدات داخلی استفاده کنند برداشته همچنین با پشتیبانی  یکساله از تولیدات خود فکر و خیال خریدار را راحت کرده است. میتوان گفت قیمت این محصولات نسبت به محصولات مشابه خارجی ارزان تر بوده ولی باز همچنان این محصولات نیز خود درگیر قیمت و نوسانات ارزی هستند و بر اساس آن قیمت گذاری میشوند .

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا  به لینک شرکت ماشین سازی مولن مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد