دستگاه اره دور کن فلدر

0

برش با اره دور کن

در مقاله های قبل تا حدودی با دستگاه اره دور کن آشنا شدیم ویژگی ها ، قسمت های اصلی موتور، قدرت ، مکش ،هود ، زاویه برش و….را بررسی کردیم .ویژگی های لازم جهت خرید یک دستگاه اره دور کن را شناختیم و بررسی کردیم که چه مدل هایی دارد وبه خوبی متوجه شدیم چه اره دور کن ها برای برش چوب و چه مورد استفاده برای برش ام دی اف دو دسته کلی اتوماتیک و دستی دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد.

با اره دور کن های ریلی ، واگنی ، و حتی ایکس رول x-roll آشنا شدیم طول عمر هر کدام را شناختیم وبا برند نوین چوب نیز آشنا شدیم ویژگی های یکی از محصولات آن  را بررسی  کردیم. همچنین بررسی کردیم و آموختیم که در هنگام خرید محصولات چینی چه معیارهایی را ملاک خرید قرار دهیم تا در حین کار دچار مشکل نشویم در ادامه در مقاله روبرو قصد معرفی برندهای سازنده اره دور کن را معرفی کنیم و با ویژگی محصولات آن آشنا شویم اولین برندی که قصد معرفی آن را داریم فلدر می باشد.

دستگاه اره دور کن فلدر

فلدر شرکت اتریشی می باشد که دستگاه های الکترونیکی تولید میکند یکی از این دستگاه ها اره دور کن فلدر می باشد که در نوع خود در جهان بی نظیر و عاری از هرگونه عیب و ایراد می باشند و سعی کرده ایراد های وارد شده در دیگر دستگاه ها را با گروه کارشناسی و مهندسی حل و فصل کند. یکی از دستگاه های تولید شده توسط این شرکت دور کن فلدر مدلk940x-motionمی باشد که در نوع خود دستگاهی بی نظیر و عالی در نوع خود و مدل خود می باشد.

از ویژگی های این دستگاه میتوان پشتیبانی این دستگاه از تیغه اره تا قطر چهل سانتی متر را نام برد ،ریل آن از نوع ایکس رولx-roll می باشد و شرکت فلدر این مدل دستگاه را ده سال گارانتی کرده و خدمات پشتیبانی می دهد یعنی شما تا ده سال از بابت خدمات پس از فروش دستگاه آسوده خاطر خواهید بود.

از دیگر ویژگی های اره دور کن فلدر می توان قیمت مناسب این محصول نسبت به کارایی و عملکرد حرفه ای که در حین انجام کار دارد نام برد البته نباید فراموش کنیم که قیمت تمامی محصولات وارداتی بسته به قیمت ارز می باشد. این مدل دستگاه اره دور کن برلی ساعت های طولانی به راحتی کار کرده و دچار مشکل نمی گردد پس می توانید ساعت ها در طول روز از آن استفاده نمایید  دارای استانداردهای روز و منحصر به فرد جهانی می باشد و آن را در نوع خود بی نظیر ساخته است برق ورودی برای کارگاه های سه فاز برای دستگاه چهارصد ولت سه فاز می باشد و برای کارگاه های با برق تک فاز دویست و سی ولت پس با برق رودی و انرژی لازمه برای راه اندازی دستگاه مشکلی با تک فاز و سه فاز نخواهید داشت.

این مدل دستگاه اره دور کن کاملا مهندسی ساخته شده و مناسب برای افرادی است که به کار مهندسی و دقیق بسیار علاقه دارند همچنین تنظیمات دیگر دستگاه راحت و آسوده بوده و به آسانی قابل انجام می باشند. با توجه به این ویژگی ها و آپشن های منحصر به فرد دیگری که این دستگاه دارد اگر شما با پرداخت مبلغی بیشتر یک دستگاه اره دور کن فلدر اتریشی تهیه کنید اولا که تا ده سال ضمانت خرید انجام شده را دارید دوما از لحاظ مالی ضرر نکرده اید چون ماشینی مطابق با استاندارد روز دنیا خریداری نموده اید که مهندسین آن شرکت در طول شبانه درصدد رفع نواقص احتمالی دستگاه های خود میباشند و همچنین دستگاهی مطابق با استاندارد جهانی متناسب با نیاز و کارایی خود را خریداری کرده اید. امیدوارم  که با توجه به متن بالا با یکی از برند های تولید کننده اره دور کن آشنا شده باشید

و در هنگام خرید آن را مد نظر قرار دهید در مقاله بعدی به معرفی دستگاه های اره دور کن ایتالیایی می پردازیم تا با مدل ها و ویژگی های آن آشنا شویم.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا  به لینک دستگاه اره دور کن فلدر مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد