خرید اره دورکن کارکرده

0

خرید اره دورکن کارکرده

در این مطلب سعی داریم با توجه به عنوان، خرید اره دورکن کارکرده، مهمترین و مرتبط ترین مباحث مربوط به اره دورکن کارکرده را به ترتیب زیر در ادامه تشریح می نماییم.

اره دور کن استاندارد کارکرده

اره دورکن در بازار هم به صورت اره دورکن کارکرده و هم به صورت اره دورکن نو موجود می باشد. برای افرادی که قصد دارند از اره دورکن کارکرده استفاده کنند، باید هنگام خرید به قابلیت های اره دورکن استاندارد توجه داشته باشد تا بهترین دستگاه اره دورکن را خریداری نمایند. مراحل خرید یک اره دورکن استاندارد با قابلیت ها و محدودیت های آن در نظر گرفته می شود. توجه به مواردی نظیر، میز برش مناسب، بیشترین ارتفاع برش، کورس گونیای پشت و جلوی دستگاه، تیغه، امکانات خط زنی دستگاه، موتور دستگاه، یونیت برش، قدرت و سرعت دستگاه، می تواند در انتخاب و خرید اره دورکن کارکرده استاندارد مؤثر باشد.

مشخصات اره دورکن کارکرده

برای اره دورکن کارکرده باید مشخصاتی از نظر کارایی و ظاهری مد نظر قرار داد تا بتوان در خرید این دستگاه با دقت و آگاهی لازم، انتخابی مناسب و خریدی مقرون به صرفه داشت. مشخصات یک اره دورکن کارکرده با توجه به نیاز متقاضی باید در نظر گرفته شود؛ برخی اره دورکن را برای کارگاهی سبک و سیار نیاز دارند؛ و برخی برای کارهای کارگاهی و برش کاری در ابعاد بزرگتر؛ بنابراین با توجه به نیاز و درخواست متقاضی و تعیین رنج قیمت که متقاضی می خواهد برای اره دورکن کارکرده هزینه نماید، می توان مشخصات اره دورکن کارکرده را به شرح زیر در نظر گرفت.

حداقل عرض ریلی دستگاه اره دورکن (در عرض ۴۰ سانتیمتر به بالا باشد).

دارای سیستم ریلی یا ریلی- واگنی برای سهولت کار باشد.

توان موتور دستگاه از مهم ترین مشخصات خواهد بود؛ و هر چه قوی تر باشد، کارایی بیشتر و توانی برش کاری بالاتری خواهد داشت. توان موتور باید از ۵ اسب بخار بالاتر باشد و داشتن توان ۷ اسب بخار، استاندارد خواهد بود.

تنظیمات زاویه ای دستگاه که می تواند دستی و اتومات باشد. نوع اتومات آن برای دقت و بالا بردن سرعت کار بسیار بهتر است.

دستگاه بدون کمترین افت توان یا گشتاور باشد.

مدل های مختلف دستگاه و توجه به مدل و برند دستگاه، می تواند در قیمت و انتخاب دستگاه مورد توجه قرار داد؛ مثلاً در برخی مدل های چینی، این دستگاه ها اگرچه ارزان می باشند، اما کارایی لازم را ندارند.

سیستم مکنده قوی با اتصالات زیر میزی و پوشش ایمنی دستگاه باید مورد توجه قرار داده شود.

ملزومات برقی و درجه ولتاژ دستگاه.

میزان سر و صدای دستگاه با کمترین حد ۷۹.۲ و بیشترین حد ۸۸.۲ باید در نظر گرفته شود.

نوع، جنس، تعداد دندانه های تیغه یا اره از مهمترین مشخصات اره دورکن کارکرده است؛ که باید در نظر گرفت. مثلا تیغه hss از تیغه های با آلیاژی از جنس فولاد و دندانه های زیاد است که می تواند مورد توجه باشد.

دارا بودن محافظ ایمنی دستگاه از دیگر مواردی است که می تواند مؤثر باشد.

ارتفاع اره باید طبق استاندارد باشد؛ تا دقیق کار برش را انجام دهد.

جنس ریل دستگاه از نوع آلومینیومی از سوپر آلیاژی است که هم سبک و هم ماندگار است.

سال ساخت دستگاه اره دورکن، هر قدر کمتر باشد، نشانه نو بودن و استهلاک کمتر دستگاه است؛ و خرید این دستگاه اره دورکن کارکرده، می تواند از جهت اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد.

سلامت تجهیزات و امکانات دستگاه با مدل های متنوع باید به دقت بررسی شود.

رنج قیمت خرید اره دورکن کارکرده می تواند به توجه به دستگاه متنوع باشد.

حداکثر قطر تیغه اصلی ۳۵۰ میلی متر باشد و حداکثر قطر تیغه خط زن، ۱۲۰ میلی متر باشد.

از نظر ضخامت برش، ارزیابی شود. استاندارد ضخامت برش ۸۰ میلی متر است.

سرعت چرخش از مهمترین مواردی است که در خرید اره دورکن کارکرده باید مورد توجه قرار داد. سرعت ۷۰۰۰ دور در دقیقه، می تواند سرعتی استاندارد محسوب شود.

وزن دستگاه نیز با توجه به اندازه و تجهیزات می تواند متنوع باشد و این با توجه به درخواست متقاضی و میزان فضای تعبیه شده برای دستگاه در نظر گرفته می شود.

 

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک خرید اره دورکن کارکرده مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد