انواع یراق آلات کابینت

0

یراق آلات کابینت

انواع یراق آلات کابینت : امروزه کابینت نقشی پر رنگ را در زندگی جاری ما دارد. حس خوب استفاده از یک فضای مدرن و طبقه بندی شده در داخل آشپزخانه که می تواند به راحتی و در عین حال کاملا کارآمد، تمامی ابزار ها و تجهیزات آشپزخانه را در خود جای دهد، چیزی است که وجود یک کابینت با رویکرد مدرن را در هر آشپزخانه ‌ای الزامی می ‌کند. اما یک کابینت به صرف وجودش نمی ‌تواند آن حس خوب را در ما ایجاد کند.

چرا که یک مجموعه ی طبقه بندی شده ی فلزی یا MDF مانند چیزی نیست که به تنهایی نیاز های راحتی و آسایش ما را در فضای کاری یک آشپزخانه فراهم سازد. یک کابینت با یراق آلات تکمیل می شود. آن حس خوب در گرو استفاده ی درست و به جا از یراق آلات کابینت است که می ‌تواند ایجاد شود. یراق آلات کابینت از جمله الزامات کابینت ها هستند. چیز هایی که همراه با توسعه ی صنعت کابینت سازی همه روزه رنگ و بوی جدیدتری بر خودش می گیرد.

رنگ و بویی که آمیخته با خلاقیت ها، نوآوری ها، کیفیت بالاتر، کسب راحتی و روانی بیشتر و ایده های جذاب تر و زیبا تری خواهد بود. چیز هایی مانند: دستگیره ‌ها، لولا ‌ها، ریل ها، پایه ها و… در یک کابینت می ‌تواند مجموعه ی یراق آلات کابینت را شامل بشود.

انواع یراق آلات کابینت

یک کابینت برای اجرایی شدن در داخل فضای آشپزخانه شما، الزاماً نیاز به تجهیزاتی دارد که بتواند با کمک آنها مورد استفاده ی انسان قرار گیرد. این تجهیزات در نگاه کلی به مفهوم یراق آلات کابینت شناخته می شوند که می تواند شامل موارد ذیل باشد.

  • انواع پیچ ها: آن چه تمام اجزای یک کابینت را به هم وصل می کند، پیچ های کابینتی هستند. پیچ هایی با ساختاری خاص که در ابعاد مختلف با توجه به سطح نفوذی که از آنها انتظار می ‌رود، طراحی شده ‌اند. نوع پیچ خودکار از انواع پیچ های کابینتی در بین یراق آلات کابینت بسیار پرکاربرد هستند. اما انواع تزئینی، دو تیکه ای و… نیز وجود دارند.
  • چسب آکواریوم: شاید در یک نگاه کلی به تمامی قطعاتی که قرار است به طریقی فیزیکی اجزای کابینت را با هدف آسانی در کاربرد به هم متصل کنند، جزء یراق آلات کابینت محسوب شوند اما محصولاتی به مانند چسب آکواریوم نیز می تواند جز یراق آلات کابینت به حساب بیاید. چسب های آکواریوم با هدف ضد آب کردن مکان هایی از کابینت که در مسیر شست و شوی ظروف تا نگهداری از آن هستند، استفاده می شود.
  • انواع ریل ها: کشو ها یکی از الزامات در هر کابینت محسوب می‌ شوند و آسانی در باز شدن و بسته شدن آنها می تواند یک فاکتور مهم در کیفیت کار یک کابینت به حساب آید. یراق آلات کابینت در قسمت ریل ها از حساسیت بالایی برخوردار می شود. چرا که روان بودن کارکرد این قطعه در یک کابینت است که کیفیت یک کابینت را مشخص خواهد کرد. وجود انواع طرح ها و ایده های جدید و کلاسیک در این نوع از یراق آلات، در رنج کیفی و قیمتی متنوع دست سازندگان کابینت را در اجرای متفاوت و جذاب یک کابینت باز گذاشته است.
  • جک اتوبوسی: یک نوع از یراق آلات کابینت به جهت باز کردن و بسته کردن درب هایی که حالت افقی دارند و در عین حال باید بعد از باز شدن به حالت باز باقی بمانند. مانند درب های روی آبچکان کابینت.
  • جک پمپی: از جمله یراق آلات کابینت که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و در عین حال می توانند درب های کابینت را کاربردی تر نشان بدهند. از جمله کاربرد های آن در درب ها به حالت افقی، در باز شدن می باشد.
  • لولا پمپی: لولا در کابینت با تعریف لولا در یک درب معمولی فرق می ‌کند. لولا پمپی که از الزامات در یراق آلات کابینت محسوب می شود، باعث می ‌شود که درب کابینت در عین حال که به راحتی باز خواهد شد، در زمان بسته شدن، آرام بسته شود و از تکان های نوسان دار در اثر ضربه جلوگیری می کند. در عین حال باعث می شود که درب کابینت در حالی کامل بسته باشد که نیازی به قفل هایی نفری بر روی درب نباشد.
  • پایه های کابینت: از جمله یراق آلات کابینت که به چشم دیده می شوند و طیف وسیعی از سلیقه را ایجاد می ‌کنند.
  • دستگیره کابینت: دستگیره در تکمیل زیبایی یک کابینت نقشی محوری را بازی می کند. از جمله یراق آلات که کاملا در نگاه اول به چشم خواهند آمد و زیبایی آن در زیبا سازی کابینت و آشپزخانه بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک یراق آلات کابینت مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد