آشنایی با برندهای اره دور کن

0

برش را با اره دور کن تجربه کنید

آشنایی با برندهای اره دور کن : در قسمت قبلی مقاله با اره دور کن آشنا شدیم و دانستیم که کارایی اره دور کن در صنایع چوب با توجه به وسعت برش و برش ورق های بزرگ چوب چقدر زیاد و مهم است همچنین با ویژگی های یک اره دور کن خوب آشنا شدیم و بررسی کردیم که هر یک از اجزای اره دور کن باید چه ویژگی طول و با چه آپشن هایی داشته باشد در خرید اره دور کن باید اول هزینه و سپس فضای لازم جهت اره دور کن را مشخص کنید تا در همگام خرید با مشکل روبرو نشوید یا پس از خرید مشکلی برای فضای آن نداشته باشید

در این مقاله قصد داریم که با برندهایی از تولید کننده گان اره دور کن آشنا شویم.

آشنایی با برندهای اره دور کن

دستگاه های اره دور کن زیادی با مارک ها اسم ها و برندهای متفاوتی در کشور ما و در سطح دنیا وجود دارد و کشور های زیادی سازنده آن میباشند کشورهایی از جمله  ایتالیا، اتریش و کشور های اروپایی و آسیایی مانند چین در این مقاله قصد داریم با برند نوین چوب که کشور سازنده اش  چین می باشد آشنا شویم و مدل ها و برخی دستگاه های آن را بشناسیم یکی از بهترین محصولات  تولید شده توسط این شرکت اره دور کن او ای وی میباشد که به جرات میتوان گفت در بین رقبای آسیایی خود دستگاهی بی نظیر است .

دستگاه اره دور کن او ای وی از برند نوین چوب سه سایز برشی که انجام می دهد در بازار موجود و به آسانی میتواند   نیاز شما را برآورده کند. گاه مساله  قیمت این دستگاه ها پیش میاید قیمت هر کدام از این دستگاه ها بر اساس قیمت ارز گذاشته می شود و وابسته به آن میباشد. در قسمت قبل مقاله ویژگی های لازم جهت خرید دستگاه خوب و مناسب را توضیح دادیم. اکنون به برخی از ویژگی های دستگاه او ای وی موجود اشاره ای کنیم تا با این دستگاه آشنا شوید:

دستگاه اره دور کن او ای وی نوین چوب دارای نمایشگر دیجیتال گوشواره ها و زاویه تلسکوپی میباشد. بالا و پایین کردن تیغه اره دستی انجام می شود همچنین زاویه ها را نیز می توان به صورت دستی تنظیم کرد دستگاه دارای صفحه کلید با صفحه ال سی پی lcpو توان ایجاد اندازه اپراتور پی ال سی  plc با دقت زیاد را دارد.

آشنایی با برندهای اره دور کن : خروجی و مکش با لوله مکنده به دستگاه متصل است و از پخش خاک و گرد و غبار چوب در فضا جلوگیری میکند. ریل دستگاه اره دور کن در این مدل واگنی میباشد واز جنس آلومینیوم  اکستروژن  که توان بالای استقامتی دارد. دستگاه دارای نگهدارنده صفحه برای کمک به برش میباشد همچنین برای راحت تر حرکت دادن ریل دستگیره  بغل ریل دارد.

آشنایی با برندهای اره دور کن : زاویه  پذیری تلسکوپی آن به صورت دیجیتالی و با دقت و حساسیت بسیار بالا می باشد. با توجه به ویژگی های گفته شده درمورد دستگاه اره دور کن او ای وی متوجه شدید که چرا این دستگاه بهترین مدل آسیایی خود میباشد البته داشتن سه سایز برش در بازار را هم بر مزیت های آن باید افزود. دستگاه های اره دور کن نوین چوب موجود در بازار قابلیت ها و تفاوت های متفاوتی دارند و در بازار موجود می باشند این دستگاه ها با قابلیت ها و کارایی های متفاوت عمر طولانی و یا حتی دستگاه های دست دوم با کارکرد پایین و یا زیاد  با کیفیت خوب متناسب با نیاز خود می توانید تهیه کنید ما تنها سعی کرده ایم گوشه ای از ویژگی های یکی از دستگاه های این برند را به شما معرفی کنیم تا در خرید شما شاید کمکی کرده باشیم

به غیر از دستگاه اره دور کن او ای وی از مدل نوین چوب دستگاه ها ی اره دور کن دیگری نیز است  که متعاقباً برای برش ام دی اف  چوب و…مورد استفاده قرار میگیرد. امیدوارم که تا حدودی با اره دور کن های نوین چوب آشنا شده باشید در مقاله های بعدی به بررسی بیشتر این دستگاه ها پرداخته و مدل های دیگر  آن را به شما معرفی خواهیم کرد که در هنگام خرید دچار مشکل نگردید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا  به لینک برندهای اره دور کن مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد